Giriş sayfam yap   |   Favorilere ekle   |   Künye   |   İletişim   |   Sitene haber ekle

 
Hava Durumu
ANTALYA 
22 / 17
DOLAR
2,2313
EURO
2,8289
IMKB
79,417
CHP Antalya'da hüsran... Ümit Uysal PM'ye giremedi
CHP Antalya da hüsran... Ümit Uysal PM ye giremedi
 
CHP'de Parti Meclisi seçimi tamamlandı. Kılıçdaroğlu'nun listesi delindi, Fikri Sağlar ve İlhan Cihaner'in de aralarında bulunduğu çok sayıda kişi liste dışından PM'ye girdi. Antalya'dan bir tek Zühal Samlı listede yer alırken, Devrim Kök'ün adayı Ümit Uysal PM'ye giremedi.
 
19.7.2012 - 07:20

CHP 34. Olağan Kurultayı'nda Parti Meclisi'ne (PM) girecek isimler belli oldu. Listenin sürprizi ise Erdoğan Toprak oldu. Toprak, Kadın ve Gençlik kotasının uygulanması dolayısıyla PM'ye giremiyor. 601 oy alan Erdoğan Toprak'ın PM'ye girebilmesi için en az 14 oy daha alması gerekiyordu.

Seçim sonuçlarına göre PM'de şu isimler görev alacak:

HALUK KOÇ 902

ŞAFAK PAVEY 878

ADNAN KESKİN 876

UMUT ORAN 871

MURAT KARAYALÇIN 850

FAİK ÖZTRAK 838

GÜLSÜN BİLGEHAN 821

GÖKHAN GÜNAYDIN 803

İHSAN ÖZKES 787

ENGİN ALTAY 787

İHSAN ÖZKES 787

VELİ AĞBABA 786

LEVENT GÖK 774

BİHLUN TAMAYLIGİL 772

PERİHAN SARI 754

CANDAN YÜCEER 748

OSMAN FARUK LOĞOLU 741

VOLKAN CANALİOĞLU 729

DURDU ÖZBOLAT 728 - LİSTEYİ DELDİ

HURŞİT GÜNEŞ 714

NİHAT MATKAP 714

SENA KALELİ 707

İLHAN CİHANER 702 (LİSTEYİ DELDİ)

FİKRİ SAĞLAR 699 (LİSTEYİ DELDİ)

FARUK DEMİR 696

ZUHAL SAMLI 696

EMREHAN HALICI 686

SEZGİN TANRIKULU 682

GÜRSEL TEKİN 677

ALAATTİN YÜKSEL 678

NAZİK IŞIK 666

ERCAN KARAKAŞ 644 - LİSTEYİ DELDİ

GÜLSEREN ONANÇ 644

ONURSAN ADIGÜZEL 643

HALİT TORAMAN 639

BÜLENT TEZCAN 633

AYŞE İNCE BEŞPINAR 627

AYTUN ÇIRAY 623

HÜSEYİN YAŞAR 623

BÜLENT KUŞOĞLU 622

YAKUP AKKAYA 619

TEKİN BİNGÖL 615 - LİSTEYİ DELDİ

GÖKÇE PİŞKİN 613

HÜSEYİN SAYGILI 603

ÇETİN SOYSAL 602 (LİSTEYİ DELDİ)

EMEL YILDIRIM 599

EKREM KEREM OKTAY 595

MERYEM GÜL ÇİFTÇİ 582

LAMİA YILDIZ TOKMAN 580

KUTSİYE BENAN BAYKAL 578

BERRİN GÜRÇAY DİLEKÇİ 577

SEYNUR YILDIRIM 571

UMUT AKDOĞAN 542 -

Yazdır   Önceki sayfa   Sayfa başına git  
  Toplam yorum 23    


Yorumunuz editörlerimiz tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.
 
CHP PAYANDA OLAMAZ!
05 Ağustos 2012 Pazar 10:35
CHP PAYANDA OLAMAZ!SİNE-İ MİLLET ZAMANI! ŞEHİTLERİMİZE ALLAH RAHMET EYLESİN..BU ŞEHİTLER HATIRINA,AKAN KANLARIMIZIN DEĞERİ OLMASI İÇİN,ANAYASA ÇALIŞMALARINDAKİ KİRLİ OYUNU BOZALIM!ÇÜNKÜ ÜLKEMİZ BÖLÜNMEYE GİDİYOR!ÜLKEMİZ SAVAŞA GİDİYOR!BUNU ENGELLEYECEK TEK GÜÇ CUMHURİYET HALK PARTİSİDİR.AMA ASLINA DÖNMESİ GEREKİR!DENİZ BAYKAL,HALUK KOÇ,ADNAN KESKİN,İLHAN CİHANER,İSA GÖK,EMİNE ÜLKER TARHAN,MUHARREM İNCE,ALİ RIZA ÖZTÜRK,GÜRKUT ACAR,YILDIRAY SAPAN,ARİF BULUT,OSMAN KAPTAN SİZE HERZAMANKİNDEN DAHA FAZLA GÖREV VAR BUGÜN!CESARETLİ OLUN!GENEL MERKEZİ UYARINIZ!GEREKİRSE SİNE-İ MİLLET YAPINIZ. "CHP PAYANDA OLAMAZ KAMPANYASI "İÇİN HAYDİ TÜRKİYE!HAYDİ ANTALYA!HAYDİ ULUSALCI GERÇEK CHPLİ MİLLETVEKİLLERİ! YCHP NİN AKP İLE DANIŞIKLI DÖĞÜŞÜ:ANAYASA DEĞİŞİKLİĞİNDEKİ İŞBİRLİĞİNİ İYİ GÖZLEMLEYİN EY YENİ CHP LİLER!VE UYANIN ARTIK LÜTFEN! Emine Ülker Tarhan, "CHP Anayasa çalışmalarında AKP nin payandası olmayacak "dedi..Bravo ama Emine ÜLKER TARHAN yalnız kalmamalı.Tüm Antalya Milletvekilleri dahil Hepimiz destek mesajı verelim.Kampanya başlatalım..Haydi CHP liler oyunu bozalım.Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlunu da fax,mail,mektup mesaj yağmuruna tutalım.. Bu sahne Karşılıklı danışıklı döğüş sahnesi..Kemal Kılıçdaroğlu görevini yerine getiriyor.Deniz Baykalın düşürülmesinden sonra ona verilen görev bu zaten..Türkiyenin Anayasa sorunu yok.Burada amaç sadece Kürtlere özerklik verecek bir anayasal düzenlemenin yolunu açmak,değiştirilemez denilen ilk 3 ana maddeleri değiştirmek..YCHP nin görevi de AKP nin bu Anayasa politikalarına destek vermek..Kemal Kılıçdaroğlunun bazen hırgür çıkarır gibi gözükmesi de işin gerçek gözükmesi için yapılan bir durum.Ama CHP tabanı,İl /İlçe Örgütleri ve Halk bunu yemez,yemeyecektir,yememelidir; susmamalıdır!Gerçek CHP liler Oyunu bozacaktır;bozmalıdır!SAYIN DENİZ BAYKALI FİKRET BİLA VE STAR TELEVİZYONUNDAKİ AÇIKLAMALARINDAN DOLAYI KUTLUYORUZ,DENİZ BEYİN DAHA FAZLA DETAYLARI KONUŞMASINI ;EYLEME GEÇMESİNİ İNSANLARIMIZI AYDINLATMASINI ,İL İL ANADOLUYU DOLAŞMASINI BEKLİYORUZ.GAZİPAŞALI KEMALİST SOLCU
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
Araştırtsana Gazipaşada Yaşananları!
01 Ağustos 2012 Çarşamba 18:50
Sayın Gürsel Tekin, AKP den CHP ye değil CHP den AKP ye katılım gerçekleşti Antalyada maalesef.Yıllardır Gazipaşa Gençlik Kollarında çalışmış Mehmet Tepe AKP ye geçmiş.Mehmet Tepe gençlikle içiçe ve Gazipaşa Sporun başkanıydı.Araştırılsın bir niye geçmiş.Gazipaşa ,Antalyanın kaybedildiği gibi kaybediliyor.Yazık.Ben buna üzülüyorum.Gazipaşada yaşanan sıkıntılar hep görmezden gelindi.üstü örtüldü.Sağlam partililer dahi artık ayrılmaya başladı ise bir düşünmek gerekir.Mehmet Tepeyi ben iyi tanırım.iYİ BİR PARTİLİ ARKADAŞIMIZDIR KENDİSİ.BERABER O GENÇLİK KOLLARINDA İKEN ÇALIŞTIK.AYRILMASININ NEDENLERİNİ ARAŞTIRMA YAPMAK GEREKİR.İnsanları tiksindiren kopma noktasına getiren şeyler ne diye bir silkinmek gerekir.Düşünmek,çözüm bulmak gerekir.Gazipaşada CHP liler CHP li olmaktan onur duyması gerekir.Gazipaşa solun kalesi.İş işten geçmeden parti idarecileri,belediyeciler aklını başına toplasın.Değilse yarın geç olacak.dEEMEDİ DEMEYİN!!ÜMİT UYSAL GAZİPAŞA SENİN MEMLEKETİNNN.NE SUSUYON.ARAŞTIRTSANA.HEP GEÇMİŞTE DE GÖRMEZDEN GELDİN GAZİPAŞADA YAŞANANLARI.KENDİ MENFAATİNİ ÖNDE TUTTUN HEP.O NEDENLE DE BİLDİĞİM KADARIYLA GAZİPAŞADA SEN SEVİLMİYORSUN.HATIRLARSAN GAZİPAŞA ÖRGÜTÜ SEN İL BAŞKANI İKEN DESTEKLEMEMİŞTİ SENİ.ÇÜNKÜ SEN HEP GAZİPAŞAYA TEPEDEN BAKTIN,HEP SORUNLARI GÖRMEZDEN GELDİN,İLGİLENMEDİN BURAYLA.BANA DOKUNMAYAN YILAN BİN YAŞASIN DEDİN.SIKINTILARDA ETLİYE SÜTLÜYE KARIŞMADIN.İL BAŞKANI OLDUN AMA İLÇENİ UNUTTUN,İLÇEN DE SENİ UNUTTU.SANA SIRT ÇEVİRİLMESİNİN NEDENLERİNİ BİRAZ DÜŞÜN!
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
Tesev Solcusu Olmak-Kemalsit Solcu Olmak Farkı!
29 Temmuz 2012 Pazar 19:09
Sayın Kılıçdaroğlu, Ne yüzle Atamızın huzurundasınız! TESEV SOLCUSU OLMAKLA KEMALİST SOLCU OLMAK ARASINDAKİ FARK AŞAĞIDAKİ YAZIDA BELİRTİLEN SORUNLARA BAKIŞ AÇISI İLE NET DEĞERLENDİRİLEBİLİNECEK BİR DURUMDUR!Ben sosyal demokrat değil Kemalist Solcuyum ve gerçek CHP lilik bu demektir.Gerisi sulandırmadır,alet olmadır,hikayedir! Sayın Kemal Kılıçdaroğlu; Osman Baydemiri duydunuz mu!Özerklik istiyor,"Türkiyede Kürdistan" olacak diyor.Niye tepki koymuyorsunuz?!Niye Susuyorsunuz?! 4 parti evet derse Bölücübaşı Öcalanın affına evet dediğiniz gibi buna da mı evet diyeceksiniz ?! Yazıklar olsun CHP yi bu hale getirenlere ve izleyenlere!Gaflet delalet ve hatta hıyanet işçerisinde olanları bu toplum afetmez,herkes adımını ona göre atsın.Baydemir sen de şunu bil o dediğini yapcak adam doğmadı anasının karnından!Kolaysa buyurun hodri meydan!Antalyalı Kemalist
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
asparagascı
28 Temmuz 2012 Cumartesi 15:43
Umıt Uysal Parti meclisinde yarı oy oldığını gazetelerde ifade etmek zorunda kalmış.yani 472 oy yokmuş.yarısını aldığı halde başlangıçta bilerek asparagas haber yaptırdılar başarıvarmış gibi.Yedek listeye bile girilememesi başarı mı.Dünkü 27.7 de sabah akdenizde çıkan Haluk Öncelin yazısını okumanızı öneririm." bu gömlek Devrim Köke dar geldi" diye bir yazı ile Haluk Öncel çok güzel özetlemiş yaşananları.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
EYLEMCİ!
24 Temmuz 2012 Salı 19:09
ÜMİD YAĞCI OLMAYABİLİR.ANCAK HANGİ AKTİF FAALİYETTE GÖRDÜNÜZ İL BAŞKANLIĞI BİTTİKTEN SONRA.HANGİ EYLEME KATILDI?GÜYA USLU ÇOCUK OLDU HEP.BİZE EYLEMCİ ADAM LAZIM EYLEMCİİİ!
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
472?
24 Temmuz 2012 Salı 18:35
Kardeşim 472 diye bir alınan destek yok ortada.Basında Ümid Uysalın başarısı,472 oy aldı diye yazdırtılıyor.Kandırmayın insanları.İl yönetimi açıklasın gerçek sayıyı.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%93 %7
partili
23 Temmuz 2012 Pazartesi 17:00
arkadaşlar selam, ortada bir laf dolaştırılıyor. ümit uysal'ın pm ye girmesi engellendi vs.. diye. bu iddia bir efsane. bunu kim niye yapsın? eğer baykal kastediliyorsa, işi gücü yokmu da onunla uğraşacak? hem ümit uysal niye parti meclisi ne girmeli ki? pm ye girecek erkek sayısı 30-32. kolaymı oraya girmek ? ayrıca bir de 'değişim' aşağı 'değişim' yukarı . baksanıza pm ye girenlere. hepsi eski tüfek. ne genel başkan ın ne de birlerini gündemin de 'değişim' filan yok. arkadaşlar kendileri çalıp oynuyorlar. antalya örgütü son 2 ayda birilerinin hırsı yüzünden darmadağan edilmiştir. hepimize geçmiş olsun....
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%89 %11
ada
23 Temmuz 2012 Pazartesi 12:04
Bazı arkadaşlar ümit seçilemedi diye çok mutlu olmuşlar..Şu ümit Uysalın tek hatası herkesin yaptığını yapıp, ezik yağ yakıcı pozlarına asla girmemesi,..Bunca yıldır başka bir eksiğini! görmedim çocuğun..Sevinçli arkadaşlar ümite karşı ezikliğini baya atmışlar..İyi olmuş, rahatlasınlar da parti için çalışsınlar..
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%21 %79
PM yedekte ümidi göremedik
22 Temmuz 2012 Pazar 12:06
Parti Meclisi Yedek Listesi Çetin Soysal 376 Dursun Bulut 366 R. Ertuğrul Kaplan 360 Lamiya Yıldız Tokman 338 Ali İhsan Köktürk 323 Yüksel Çakmur 323 Mehmet Necati Yağcı 318 İdris Yıldız 315 Ali Rıza Öztürk 314 Muhammed Çakmak 313 Süheyl Batum 302 Hamdi Fidan 300 Kadir Gökmen Öğüt 290 Süleyman Çelebi 288 Mehmet Faraç 287
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%68 %32
koltuk sevdasi
21 Temmuz 2012 Cumartesi 22:39
Bu umit devrimide mahvetti yazik cocuga...
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%78 %22
DOĞRU TAHLİLLL
21 Temmuz 2012 Cumartesi 15:37
yıllarca Baykal dan medet umup icazet bekleyip el pençe divan duranlar şimdi de Baykalın bütün gücüyle Ümit Uysal ı anahtar listeye girmesini engellemiş olmasını alkışlıyorlar..Komik ve Çaresizce...Ölçümüz Antalya delegesinin il kongresinde özgür oylarıyla verdiği karardır,ölçümüz anahtar listede ki zeki Durmaz dan anahtarda olmayan Ümit uysan lın kat ve kat fazla aldığı oydur...Tabana İnanın ve güvenin güç odaklarına değil..cesaretle özgürce siyaset yapın..kompleksle değil...
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%45 %55
pirt
21 Temmuz 2012 Cumartesi 13:11
Birileri ümite nanikk yapti.hu ha ha ha ha
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%84 %16
Haydaa
20 Temmuz 2012 Cuma 13:55
Haydaa,ne başarısı yahu.Ben bir başarı göremiyorum.Bin küsür delegenin yarısının oyu dahi alınamıyor.Büyükşehir bizde,eski genel başkanın memleketi ve "devrimi Antalyadan başlattık" diye saçma sapan pankart asıp köşe yazarlarının dalga geçmesine(Sabah Gazetesi-Emre Aköz)fırsat tanıyan genç başkan ve akıl hocası Ümit Uysal ilk sınavında başarısız,tepetaklak oldular.Sayın Kılıçdaroglu da Devrim Kökü azarladığını kurultay öncesi demeçlerinde Türkiyeye ilan ediyor.Gerçek bu.Bunun neresi başarı.Fırçalanan bir ilbaşkanı ve yarıoy dahi alamayan Ümit Uysal mı başarılı?Birbirlerine de girmişler zaten.Başarı bu mu.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%81 %19
.............
20 Temmuz 2012 Cuma 12:25
gerçek gündem internet sitesinde 15/07/2012 tarihli röpörtajı okumanızı tavsiye ederim.soru şudur: deniz baykalın karşılanmaması konusunda ne düşünüyorsunuz? cevapta şudur: bu tamamen yanlıştır.bunu yapan genç arkadaşıda bütün partililerin önünde fırçaladım..sayın kılıçdaroğlu devrim kökü fırçalamış yani anlayacağınız... demekki şov her yerde kabul görmüyormuş..siyasette akıllı olacak ayaklarınız yere sağlam basacak..4 tezahürat duyupta aklınız kafanızdan uçmayacak...devrim antalyadan başladı ama ankarada tırtladı...
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%93 %7
Timur İnanç
20 Temmuz 2012 Cuma 01:30
Akıllı Adammış???
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%40 %60
büyük başarı
19 Temmuz 2012 Perşembe 19:44
genel merkezin iki anahtarındada olmamasına rağmen,yedek listeye girecek oy alan tek kişi ilk müracatında ...bu kadar ünlü adayın içinde...BÜYÜK BAŞARIDIR BENCE
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%26 %74
DERS OLSUN MU?
19 Temmuz 2012 Perşembe 19:00
ANTALYA DA SÜREKLİ BİRBİRİNE AĞIR SÖYLEMDE BULUNAN ARKADAŞLAR, KURULTAYDA ANTALYA'NIN 5 VEKİLİNDEN HİÇBİR BİRLİKTELİK YOKTU. GÜRKUT ACAR ADAY YANINDA KİMSE YOK. ÜMİT UYSAL ADAY VEKİLLERDEN HİÇ DESTEK YOK. KURULTAY DELEGELERİ PARÇALI HERKESİN ADAYI BAŞKA. TABİİ BURADA BU PARTİYE EMEK VERMİŞ OLAN VE HALA EMEK VEREN İNSANLARDAN KURULTAY ÖNCESİ DESTEK İSTEME GEREĞİ BİLE DUYMAYAN BU ADAYLARIMIZIN DURUMU ORTADA. UNUTMAYIN Kİ ANTALYA DA SİYASETTE TAHMİNİNİZDEN ÇOK VE TÜRKİYE GENELİNDE ETKİN OLABİLECEK BİRÇOK İNSAN VAR.BUNU ORADA GÖZLERİNİZLE GÖRDÜNÜZ. TABİİ Kİ BAŞINIZI KALDIRMAIŞSNIZ. TÜM TÜRKİYE'Yİ KUCAKLAMA POTANSİYELİ OLAN BİR ANTLAYIZ. ÇÜNKÜ BU ŞEHİRDE TÜRKİYE'NİN BİRÇOK İLİNDEN GÖÇÜP GELMİŞ İNSAN YAŞIYOR. GÖZÜNÜZÜN ÖNÜNDE OLAN BU İNSANLARDAN ADAY OLMAK İSTİYORUM DESTEĞİNİZİ İSTİYORUM DEMEK BU KADAR ZOR MUYDU ACABA? İNŞALLAH DERS ALIRIZ. ELİMİZDEKİ OLANAKLARI BÖYLE HARCAMAYA DEVAM EDERSEK YEREL SEÇİMLERDE VE GELECEK KURULTAYLARDA DAHA ÇOK HÜSRAN YAŞARIZ.SONUÇTA ANTALYANIN YETİŞTİRDİĞİ SİYAETÇİLERİN PARTİ YÖNETİMİDE OLMAMASI ÜZÜCÜ. NEYSE ATİLA EMEK VE ZUHAL SAMLI İLE ( ONLARDA NE KADAR ETKİNSE ÜLKE SİYASETİNE VE ANTALYA DA)AVUNABİLİRİZ. AMA BU BİZE DERS OLSUN MU? GENEL BAŞKANDA SÖYLEDİ ARTIK İÇERİYE ENERJİ HARCAYANI UZAK TUTACAĞIM.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
balon patladi!!!
19 Temmuz 2012 Perşembe 18:15
Umiti tirtlatmislar yaneeee:))))) Eeee devrim hocayi daha ogrenmedi....
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%67 %33
Bedel
19 Temmuz 2012 Perşembe 15:07
Deniz Baykalı hafife alanlar bedelini böyle öderler
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%82 %18

19 Temmuz 2012 Perşembe 11:03
Eeeeee hirs aklin onune gecmemeli.....
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%83 %17
Bülent Kocabaş-Gazipaşa
19 Temmuz 2012 Perşembe 09:55
"TEK YOL KEMALİZM" diyor ve Sayın İSA GÖKÜ İZLEDİĞİ SİYASET VE CESARETİNDEN DOLAYI KUTLUYORUM.KURULTAYDA BELİRTTİĞİ GÖRÜŞLERİNE KATILIYORUM. Siyaseten birşey olup olmamak ta çok önemli değil.Önemli olan inandığını savunma cesareti gösterebilmektir.En azından onurlu bir mücadele yapıyor;Siyaseti ticaret aracı olarak ,şahsi siyasi ikbal aracı olarak değil ;İDEOLOJİ olarak,HALKA VE HAKKA HİZMET OLARAK görüyor ve diyoruz ki:"Bu parti Atatürk'ün partisi olup halkçı ve devrimci yönü ile ağır basmalıdır,Emperyalizme ve İşbirlikçilerine karşıdır,hiç kimse gaflet, delalet ve hiyanet içerisinde olmamalıdır.Siyasi ikbal peşinde koşarken ;şahsi ihtiraslar ve kinler özü-büyük oyunu unutturmamalıdır." O nedenle inanız tüm kalbimle söylüyorum Deniz Baykal ve Kemalist CHP Satıhtır! Satıh savunulmalıdır. BÜLENT KOCABAŞ-GAZİPAŞA
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%94 %6
Böyle Başa Böyle Traş
19 Temmuz 2012 Perşembe 09:44
Devrim Kök istifa etmelidir.Çünkü artık başarılı olma imkanı kalmadığı,Genel Merkez tarfından dikkate alınmadıkları ortaya çıkmıştır.Geçmişte Sarıgülcü olmalarının cezası bu sanırım.Zaten Ankarada birbirlerine düşmüşler.Akaydın ekibi ile tartışma yaşanmış.Bu ekip Antalyada yerel seçimleri kaybettirir.O nedenle şimdiden istifa etmelerinde parti için hayır var.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%94 %6
Etme Bulma Dünyası
19 Temmuz 2012 Perşembe 09:35
Deniz Baykala vefasızlık yapanların,saygısızlık yapanların sonu budur.