Giriş sayfam yap   |   Favorilere ekle   |   Künye   |   İletişim   |   Sitene haber ekle

 
Hava Durumu
ANTALYA 
30 / 26
DOLAR
2,1071
EURO
2,8368
IMKB
82,531
Görevden alındı sinir krizi geçirdi
Görevden alındı sinir krizi geçirdi
 
CHP Muratpaşa İlçe Kadın Kolları Başkanı Nilay Özdem ve yönetimi, il başkanlığı tarafından performansı yetersiz bulunarak görevden alındı. Görevden alma yazısını elden teslim alan Özdem, sinir krizi geçirdi. Tansiyonu 22'ye kadar yükselen Özdem için ilçe başkanlığına ambulans çağrıldı.
 
21.3.2013 - 17:12

CHP'nin Muratpaşa'da kongreyle seçilen ilk kadın kolları başkanı Nilay Özdem, Sultan Yeğen başkanlığındaki İl Kadın Kolları yönetimi tarafından görevden alındı. Özdem'le birlikte 9 kişilik ilçe kadın kolları yönetimi de görevden el çektirildi. Performans düşüklüğü ve parti görevlerini layıkıyla yerine getirmemek nedeniyle görevine son verilen Özdem'e, İlçe Başkanı Ercan Erkan'ın da katıldığı ilçe yönetim kurulu toplantısında karar bildirildi.

 

Nilay Özdem, karar karşısında sinir krizi geçirdi. Tansiyonu 22'ye yükselen Özdem'e ilk müdahale için ilçe başkanlığına ambulans çağrıldı. Ambulansla birlikte olay yerine gelen sağlık ekipleri, Özdem'e ilk müdahaleyi yaptı. Müdahalenin ardından partideki arkadaşları Özdem'i sakinleştirmeye çalıştı, kolonya ile şakaklarını ve bileklerini ovdu.

 

Nilay Özdem, Haziran 2012'de yapılan ilçe kadın kolları seçiminde rakibi Figen Ulutürk'ün aldığı 102 oya karşılık 224 oyla başkanlığa seçilmişti. 10 ay sonra il başkanlığınca görevden alınan Özdem sakinleştikten sonra partiden ayrılırken, aynı gün akşam saatlerinde makyajını yenileyerek Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Akaydın'ın Muratpaşa mahalle muhtarlarına verdiği yemeğe katıldı. Yemekte partili arkadaşlarıyla birlikte oturan Özdem, neşeli görünmeye çalıştı.

 

Emre BAYLAN/ANTALYA, (DHA)

Yazdır   Önceki sayfa   Sayfa başına git  
  Toplam yorum 32    


Yorumunuz editörlerimiz tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.
 
TEŞEKKÜRLER SULTAN YEĞEN
28 Mart 2013 Perşembe 00:47
Değerli arkadaşlar, il kadın kolları başkanı Sultan Yeğen'in hiçkimseden korkusu yoktur. O doğru bildiği yoldan şaşmaz. Yanlışın yanında durmaz.Yazılanları hayret ve şaşkınlıkla okuyorum.Bu yazıları yazanlar bence gerçek partili olamaz. Olay açık ve net ortadadır. Ben Güzelobada oturan bir kadın olarak, aylardır Muratpaşa kadın kollarının hiçbir çalışmasına tanık olmadım. Ama başkanı hakkında birçok olumsuz sözler duydum. İl başkanıma kadar durumu anlattım. Muratpaşa hergeçen gün geriye gidiyor dedim. Örgüt içinden gelmeli başkan dediğin. Attığı her adımı tartıp düşünüp atmalı. Takma tırnaklarla hangi evin kapısı çalınır arkadaşlar. Kendinize gelin. Sultan Yeğen'in kararının altına ben ve Muratpaşa'daki yüzlerce kadın imzamızı atarız. Cesaret isteyen bir karar vermişlerdir. Her yiğidin harcı değildir böyle karar vermek. Teşekkürler Sultan Yeğen. Şimdi MURATPAŞA ÇALIŞAN BİR BAŞKAN VE YÖNETİM İSTİYOR.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%74 %26
CHP,li doğdum CHP,li ölicem
25 Mart 2013 Pazartesi 23:10
Şimdi calışma zamanı hanımlar NİLAY ÖZDEM le uğraşmayı bırakında büyükşehir elden gidiyor yani ANTALYA SENİN SAYENDE sayın sultan yeğen HOCA kaybederse bilki sebebi sensin
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%36 %64
Cevabin varsa konus!
25 Mart 2013 Pazartesi 17:58
Klasik CHP tablosu! Nereye kadar insanlari haksiz yere suclayacaksiniz ki??? Bu zamana kadar sergiledigi performansiyla cok sozu edilen bir Muratpasa Kadin Kollari Baskani ve ekibi!Ve onlari cekemeyen cunku Il Kadin Kollarina gore daha cok sesi cikan bir ekip var , eee sizin altiniz ve guclu bir ekibi ancak gorevden alarak sizden daha fazla one cikmalarini engelleyebilirdiniz!Ama secimler cok yakinda !Secimle gelen secimle gider ama onlar secimle geri gelecek o zaman Sultan Yegen ve ekibi istifa edeceksiniz degil mi?????????
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%42 %58
ACI GERÇEKLER!
25 Mart 2013 Pazartesi 17:18
EZE EZE BAŞA GELDİĞİ GÜNDEN BERİ ÇEKİLEMEYEN BİR NİLAY BAŞKAN VAR ORDA...İLK BAKIŞTA DİKKAT ÇEKEN:NUR YÜZÜ,GÜZELLİĞİ,GİYİM TARZI,DURUŞU, HERŞEYİYLE DİKKAT ÇEKEN BİR KADIN VAR ORTADA BAŞINDAN BERİ İNSANLARI GEREN İLK SEBEPLERDEN BİRİ...KADIN KOLLARI BAŞKANINDAN KADINLIK AKIYOR Dİ Mİ? VE KADININ EN BÜYÜK DÜŞMANI KADINDIR Dİ Mİ? SİZ BUNU ÇOK GÜZEL SERGİLEDİNİZ!!! YAPTIĞI HER İŞTE BAŞA GELDİĞİ GÜNDEN BERİ FAZLA ADI SÖZELDİ..ÇÜNKÜ SİZİN YAPTIKLARINIZA GÖRE O ÇOK İYİYDİ HERKES NİLAY BAŞKAN ,NİLAY BAŞKANIM DİYE GEZDİ...EN ÖNEMLİSİ KENDİSİ İÇİN DEĞİL ETRAFINDAKİ KADINLARIYLA BİRLİKTE CUMHURİYET HALK PARTİSİ VE HALKI İÇİN KADINLAR İÇİN ÇALIŞTI...GOOGLE ARAMA MOTORUNA ADINI SOYADINI YAZDIĞINIZDA ORTAYA ÇIKAN GERÇEKLER VAR ZATEN...ŞİMDİ SİZ ÇOK SEVGİLİ PARTİLİLER , SULTAN YEĞEN NASIL HİSSEDİYOSUNUZ KENDİNİZİ ÇOK İYİ Dİ Mİ?KULİSLERDEN GELEN DESTEKLER DEVAM Dİ Mİ?3-5 FARKLA GELİP ,100 KÜSÜR FARK ATMIŞ İNSANI ÇEKEMEMEZLİĞİNİZDEN YAPTIKLARINIZ ÇOK KOMİK!!! ÖNCE VİCDANINIZA HESAP VERİN SONRA AYNAYA BAKIN BEN NE YAPTIM Kİ BU ZAMANA KADAR DİYİN BAKALIM CEVAP VEREBİLECEK MİSİNİZ?nİLAY BAŞKANIM VE EKİBİ EN KISA ZAMANDA SİZİ CUMHURİYET HALK PARTİSİNDE GÖREVİNİZE DEVAM EDERKEN,PARTİLİ OLDUKLARINI İDDİA EDENLERİNDE CHP ÇIKMASI DİLEKLERİMLE...
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%36 %64
tahtacı
25 Mart 2013 Pazartesi 10:11
çağdaş loik akredite chp yakışır canlarım benim yiyin birbirinizi.Ah koltuk vah koltuk sen ne kadar tatlısın
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
Kumlucalı
24 Mart 2013 Pazar 18:26
Resimdeki kişi kime benziyor ?
Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
BEN ATATÜRK KADINIYIM
23 Mart 2013 Cumartesi 08:33
Değerli arkadaşlarım,tüm yorumları okudum.Ama yorum yapanlar ne yazık ki olayın detaylarını bilmeden yazıyor.Ben İl Kadın Kolları Başkanı Sayın Sultan Yeğen'i siyesete girdiği günden beri tanırım.Neden böyle oldu dedim.Tek kelime söylemedi. Ben Sultan Yeğen'in "BİR İNSANI KOLAY KOLAY GÖZDEN ÇIKARMAYACIĞINI" bilirim. Sabrın, hoşgörünün, saygının, anlayışın çıtası yüksektir onda. Sultan Yeğen yanlış yapmaz dedim, sustum. Ser verip sır vermedi. Ortaya dökmek istemiyor,çünkü o gerçek partili. Ama yazılan, söylenen herşeyi yakından takip ediyorum dedi.Sultan Yeğen ÇALIŞKANDIR.Sultan Yeğen aldığı görev için canla başla çalışır. Yıllardır seçimlerde yanyana olduğumdan, bu ufak tefek kız aslında ne kadar büyük derim kendi kendime. Bence biz susalım. Sultan Yeğen ve ekibi bu kararı verdiyse mutlaka haklı gerekçeleri vardır.O avukattır. Gerekçesiz ve kanuna aykırı iş yapmaz.Saygılarımla.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%54 %46

22 Mart 2013 Cuma 23:03
Bir akepenin kadın kollarına bak??? birde chpnin:)))) aradaki fark işte??? CHP de cazgır... AKP de hanımefendi...
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%8 %92
BENZERLİK
22 Mart 2013 Cuma 21:13
HADİ BAKALIM BİLİN RESİMDEKİ KİŞİ KİME BENZİYOR? YANLIŞLIKLA NİLAY HANIM DENMİŞ.AMA BAŞKA BİRİNE SAÇ TAKILMIŞ.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
chp aşığı
22 Mart 2013 Cuma 20:45
burdan muratpaşa delegelerine sesleniyorum dikkat edin gönüllü değil gönülden başkan seçin muratpaşamıza
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%83 %17
şok şok şok
22 Mart 2013 Cuma 20:11
acaba nilay hanım kadın kolları seçiminde özgül bahceyi destekledigi içinmi görevden alındı.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%63 %37
Bir bilen
22 Mart 2013 Cuma 16:23
Sn. Sultan Yeğen size birkaç soru sorayım. Tüzükten. Md 43 b ve d maddeleri görevden alma şart ve biçimini belirlemiştir.Bunlara uyuldumu.? Alma nedeniniz nedir.? Md 44 c görevden alınan yerine seçimi belirlemiştir. Yani 30 gün içinde seçim yapılacak. Pekiii Nilay Hanım tekrar ve açık ara seçilirse sizmi istifa edeceksiniz.? Sadece hatırlatma yapayım dedim.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%75 %25
CHP li ablanız
22 Mart 2013 Cuma 15:08
şimdi yeniden seçim yapılacak peki nilay hanım yine seçilirse sayın sultan eğin ne yapacaksınız göreceğiz bu parti zaten böyle küçük hesaplardan dolayı iktidar olamıyor yazık çok yazık
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%86 %14
Kösem Sultan
22 Mart 2013 Cuma 15:02
Çalışan ve sevilen sandıktan çıkan bir başkan ve yönetimi, kendi ekibinden olmadığı için, görevden alan il kadın kollar başkanı. Demek ki çok hırslı ve intikamcı birisi. İl başkanı ancak böyle birisi olur sanırım, herkesi küstürsün, sadece kendisinin düdüğü ötsün, patron ve itaat kültürü TEBRİKLER.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%74 %26
Kumluca lı
22 Mart 2013 Cuma 13:38
Sn Serap Ayna,konu ilçe yönetimindeki iki kadının duruşu değil ? İlçe kadın kollarının görevden alınması.Kaldıki ilçe yöneticisi olan diğer kadınlarında duruşu diktir.Vasıflı arkadaşlarımızdır.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%56 %44
damarımda chp kanı akıyor
22 Mart 2013 Cuma 12:57
hanımlar kendınıze gelın sızın kıskanclıklarınız MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ÜN bıze emanet ettıgı partımız zarar goruyor. baska dıyecek bısey bulamıyorum
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%81 %19
chplı bı vatandas
22 Mart 2013 Cuma 12:51
önumuzde 1 yıl varken nedir bu yaptıklarınız sizi ayıplıyorum. elele calısmak zamanı. chp yı ıktıdara getırmeye calısan bu halkımızın emekleri ne. nicin köstek oluyorsunuz sizin amacınız ne egolarınız ıcın kadın kollarını ve yönetıcılerını gorevden alıyorsunuz SAYIN SULTAN YEĞEN....
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%74 %26
cansu
22 Mart 2013 Cuma 11:10
perfonmans yetersızlıgımı ne kadar komık bı gerekce nılay hanımı tanımam ama yaptıgı calısmalrla takıp ettıgım bırıdır.yaptıgı calısmalar,yaptıgı yardımlar neye sayılıyor hıcemı yazıklar olsun zaten hep ole olunmazmı cok calısan ulkesı ıcın bıseyler yapan sonunda acıga alınmazmı kım neye gore bole bı karar alabılıyor bız halk olarak kadın olarak bu yazılanlar ne kadar cıddıye alınabılır kı cok ama cok uzuldum tekrar goreve gelmesı dılegıyle nılay hanım... bunların hıc bırını haketmedıgınızı dusunuyorum tekrar sızı gorevlerde yardımlarda sızı ve ekıbınızı aramızda ıstıyoruz..
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%76 %24
Serap ayna
22 Mart 2013 Cuma 04:49
Zaman zaman bende düşündüm böylesine çalışan ana kademesi olan örgütün kadın kolları bu mu olmalı diye ama sonra şu sonuca vardım secimle gelen secimle gider il başkanı kendi ilçelerinde önce bir baksın her ilçe yönetimi çalışıyor mu diye sonra muratpaşa ilçe yönetimine ve kadın kollarına karışsın haberim yok demez herhalde derse de onun ayıbı il kadın kolları il yönetiminden ayrı çalışıyorsa ve muratpaşa kadın kolları ilçe yönetimiyle paralel gidiyorsa bu kendi başarısızlığı muratpaşa ilçenin başarısıdır ercan başkan ve yönetimi desteklemediği bir kadın kolunu çalıştırma becerisine sahiptir o kadın koluna da sahip çıkmasını bilir her ne kadar o yönetimin arkasında ilçe yönetiminden iki kadının durması ve kadınlara sahip çıkması bilinse de o iki kadının her şeye dik duruşu ve kimseye eyvallah ının olmaması bu tavırda da etkili olacaktır Ama tanıdığımız ilçe başkanı haksızlığa uğramış kadın kollarını hiç kimseye meydan vermeden koruyup kollamasını da bilir umarım ....
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%65 %35
SULTAN
22 Mart 2013 Cuma 00:22
HERKES KENDİ PERFONMANSINA BAKSIN ,SONRA ORTAYA ÇIKSIN.KİMİN NE YAPTIGI NASIL YAPTIGI ORTADA......
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%87 %13
PARTİLİ
22 Mart 2013 Cuma 00:19
İNSAN OLAN YAPILAN HAKSIZLIK KARŞISINDA ELBETTE TANSİYONU ÇIKAR.GAYET DOGAL.BENCE BUNU YAPANLAR DA KALP KRİZİ GEÇİRMELİ.ELBETTE ADALET YERİNİ BULACAKTIR.BEKLEYELİM GÖRELİM
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%83 %17
chp li vatandaş
22 Mart 2013 Cuma 00:17
seçime çok az kalmış bir zamanda bizim parti içi böyle şeyler hiç doğru değil.parti kademelerindekiler birbirleriyle değil akp le uğraşmalıdır.bunun için chp iktidar olamıyor.kim kimi sevmezse ,kim kime söz geçiremezse ayağını kaydırıyor.burada SAYIN İL BAŞKANINA DA GÖREV DÜŞÜYOR.ÖRGÜTÜ TOPARLAMAK SİZİN GÖREVİNİZ.SEÇİM ZAMANI BUNLAR DOGRU DEGİL.TÜM YAŞANANLAR MÜSADE ETMEMENİZ GEREKİYOR.ŞİMDİ BİRLİK VE BARABERLİK ZAMANI.İÇ KAVGALARA DUR DEME ZAMANI.BU GÖREV SİZE DÜŞÜYOR.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
emre.c.
22 Mart 2013 Cuma 00:15
Kendisini tanırım. Çok taktir ettiğim bir partilidir. Nilay Hanımın performansında sorun bulanlar aynaya acaba kendi özeleştirilerini yapabilecek kadar cesurlar mı? Parti Yönetimi Türkiyenin her sorununda en yuvarlak cümleleri nasıl kurarız diye çırpınırken onlarada performans değerlendirmesi yapabilecek kadar cesurlar mı? Yazık sadece yazık.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%78 %22
chp li
22 Mart 2013 Cuma 00:12
sayın emre bey,sizinde dediğiniz gibi 102 ye 224 oyla seçim almış bir başkan ve ekibi,demekki başarılı bir çalışma yapmış.bu partiye ivme kazandırmış.ne yazıkki bizim parti ve partililer öyle domakrat görüşlü ki,küçük olsun bizim olsun zihniyeti taşıyor.seçimle gelmiş bir yönetim seçimle gitmeli,birilerinin adamı değilsen birilerinin dediğini yapmazsan böyle görevden alırlar.ama nitekim sandık her şeyi ortaya döker.seçim de başarı ortaya çıkar.ayrıca yapılanlara kim olsa üzülür,aferin hiç bir şey olmamış gibi yinede yemeğe katılması çok güzel .tebrikler.............
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%79 %21
Emir
21 Mart 2013 Perşembe 23:58
Yapılan paneller ve düzenlenen çalışmalar varken,performans düşüklüğünün somut olgulara dayanmadığı görülmektedir.Seçim ile demokratik olarak başa geçen bir kimsenin böyle bir durumda bırakılması gerçekten üzücü.Parti görevlerini layıkıyla yerine getirmediğinden kastın ne olduğunu merak etmekteyim?
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%76 %24

21 Mart 2013 Perşembe 23:55
sayın editör yorum yaptım niçin yayınlamıyorsun yoksa senmi görevden aldın
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
Nuran uğurlu
21 Mart 2013 Perşembe 23:48
Başkanım için muratpşa ilçede yaptıklarınız ve yapmaya çalıştıklarınızı biliyoruz yapmadığınız tek şey il kadın kollarına akrep zihniyetiyle biat etmemek rahat olun yanınızdayız
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%72 %28
Birisi
21 Mart 2013 Perşembe 23:47
Seçilmiş birisi ne sebeple alınmış görevden merak ettim. Bu görevden alma CHP nin tüzüğüne uygunmudur.? Yerine yeni ilçe bşk. ve yönetimi seçimi yapılması gerekir. Aynı kişi tekrar seçilirse , il kadın kolu başkanının tavrı ne olacaktır.?
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%83 %17
CHP li ablanız
21 Mart 2013 Perşembe 23:32
size itiraf edeyimki ben nilay hanıma oy vermedim rakibi figen hanıma oy verdim ama seçimden beri bakıyorum kadın can siperhane çalışıyor ne istiyorsun sultan hanım oraya kendi adamınımı getireceksin ama zor yeni seçimde nilay hanımın yanında seninle mücadele edeceğim ayıp ayıp olmaz böyle
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%72 %28
gerçek partili
21 Mart 2013 Perşembe 23:24
ya kardeşim nilay hanımı bizler takip ediyoruz kadıncağız gayet iyi çalışıyor partinin her etkinliğinde mevcut birleştirici hoş görülü daha ne yapsın ayrıca seçimle gelmiş hemde eze eze bu nasıl demokrasi hemde demokrasinin temel partisinde yazıklar olsun sayın sultan hanıma soruyorum kendisi ne yapmış internete gir nilay özdem yaz gör bakalım ayıp ayıp seçimle gelen seçimle gider
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%73 %27
Gerçekler konuşulmalı
21 Mart 2013 Perşembe 23:13
Muratpaşa Kadın Kolu bşk ve yönetimi son derece başarılı çalışmalar yaptılar,sandıktan çıktılar, ilçe yönetimi ile de uyumlu çalıştılar. Buna rağmen farklı sebepler ile görevden alınmaları kadını siyasette güçlendirme, siyasete kazandırma, taraftar kazandırma, kadınları siyasete çekme ve çoğaltma amacına aykırı bir yaklaşımdır.Yeni seçim Yeni cepheleşmelere yol açabilir, yerel seçim önü nasıl bir fayda umulmaktadır?
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%70 %30
VATANDAŞ
21 Mart 2013 Perşembe 23:07
PİŞKİNLİĞE BAK...BU İŞ SÜSLENMEKLE OLMUYOR..ÇALIŞACAKSINIZ..