Aleyna'nın ölüm raporu açıklandı
Aleyna'nın ölüm raporu açıklandı
'Demir yumruk'lu kadınlar Erzurum'da
'Demir yumruk'lu kadınlar Erzurum'da
Eşini 104 yerinden bıçaklayan sanığa 20 yıl hapis istemi
Eşini 104 yerinden bıçaklayan sanığa 20 yıl hapis istemi
Eski eşini işe giderken bacaklarından vurdu
Eski eşini işe giderken bacaklarından vurdu
15 Ekim 2019 Salı - 10:38

İşletme Sahipleri Dikkat: Müşterilerinizden Yorum Almaktan Çekinmeyin!

Müşteri yorumlarından çekinmeyi bırakın, müşterilerinizin hakkınızda yorumlar yapmalarını sağlamak için uğraşmalısınız! Neden mi? Çünkü müşteri yorumlarının işletmenize katkısı büyük olacak!

İşletme Sahipleri Dikkat: Müşterilerinizden Yorum Almaktan Çekinmeyin!
Facebook'ta Paylaş Twitte'da Paylaş Google+'da Paylaş Haberi Yazdır Arkadaşına Gönder Metni küçült Metni büyüt

Pazarlama stratejilerinden, itibar yaratmaya, müşteri memnuniyetini sağlamadan müşteri deneyimini geliştirmeye kadar birçok noktada markanıza faydalı olabilecek bu müşteri yorumları edinmeye değer!

Araştırma sonuçlarına göre gerçek istatistiklerle konuşacak olursak, müşterilerin%92’si, satın alım kararlarını vermeden önce mutlaka deneyimli müşterilerin yorumlarını okuyor. Potansiyel müşterileriniz sizin hakkınızda bilgi edinmek istiyorlarsa, onlara bu bilgileri siz sunmalısınız. Bu yüzden, mevcut müşterilerinizin deneyimleri hakkında yorumlar yapmalarını sağlamalı ve bu yorumları herkesle paylaşmalısınız.

Eğer müşterilerinizin yorumlarını almaya başladıysanız, yapabileceğiniz en iyi şey marka itibarınızı oluştururken bu yorumlardan yararlanmak olacak. Çünkü, araştırmalara göre müşteriler artık geleneksel pazarlamaya olan güvenlerini kaybetmiş ve kullanıcıların ürettiği içeriklere güveniyor durumdalar. Müşterileriniz yorumlar yaparak bu güvenilir içeriği üretiyorlarsa, size düşen yalnızca bu yorumları duyurmak!

Müşteri Yorumlarını Nasıl Kullanmalısınız?

  1. Müşteri Yorumlarını Sosyal Kanıtlara Dönüştürün

Müşteri yorumlarını oldukça çeşitli yerlerde kullanmak mümkün. Bunlardan biri ise, itibarınızı oluşturmanıza katkı sağlayacak olan sosyal kanıtlar. Sosyal kanıt nedir derseniz, insanların, diğer insanların davranış ve geri bildirimlerine güvenmelerini sağlayan herhangi bir durum diyebiliriz. Yani, potansiyel müşterilerinizin mevcut müşterilerinizin deneyimlerine dayalı yorumlarından etkilenerek satın alım kararları vermeleridir. Bunu sağlamayı herkes ister değil mi? Müşteri yorumları olduğunda, bunu sağlamak çok da zor değil.

Müşterilerinizin yorumlarını, potansiyel müşterilerinize ulaşabileceğiniz her türlü kanaldan yayınlamalısınız. Sosyal medya hesaplarınız, internet siteniz, reklamlarınız ve hatta ürün ambalajlarınızda bile müşteri yorumlarına yer verebilirsiniz.

  1. Müşteri Yorumlarını Pazarlama Stratejilerinize Ekleyin

Müşteri yorumlarının sıklıkla yapıldığı Şikayet Var’da, markaların müşteri memnuniyeti oranları da görülüyor. Pazarlama stratejinize müşteri memnuniyeti oranınızı ve deneyiminden memnun müşterilerinizin yorumlarını dahil ederek Müşterilerin Şikayet Var’a karşı duydukları güçlü güveni, marka itibarınızı pekiştirmek için kullanabilirsiniz.

Bunu yapabilmenin birçok yolu var. Müşteri memnuniyeti oranınızı televizyon reklamlarınızın içeriğinde geçirebilir, internet sitenizde vurgulayabilir, müşterilerinize gönderdiğiniz e-postalarda geçirebilirsiniz.

  1. Kullanıcıların Ürettiği İçerikleri Kullanın

Kullanıcıların ürettikleri içerikleri kullanmak, hem kullanıcıların diliyle üretilmiş olduğundan SEO formatına uygun hem de potansiyel müşterilerinizin güvenini kazanacak olması sebebiyle, oldukça faydalı olacaktır.

Şikayet Var gibi yorum platformlarına her gün hakkınızda birçok içerik ekleniyor. İçerik ekibinizle birlikte sizlerin bir günde bu kadar çok içerik üretmeniz çok da kolay değil. Ayrıca, güvenilir içerikler her zaman kullanıcılar tarafından üretiliyor.

Bu konuda daha yaratıcı olabilir, sınırlarınızı zorlayabilirsiniz. Müşterilerinizin hakkınızda yapmış oldukları yorumları son trendlere uyarak videolaştırabilir, dijital platformlarda potansiyel müşterilerinizle paylaşabilirsiniz.

Kısacası, müşteri yorumlarını almaktan çekinmemelisiniz. Hatta, müşteri yorumları alabilmek için uğraşmalısınız. Yazının sonlarına geldiğimize göre, marka itibarınıza oldukça fazla katkı sağlayacak bu yorumları gururla paylaşacağınızdan emin olduğumuzu söyleyebiliriz. Mutlu müşterilerinizin yorumlarını herkesle paylaşacağınız keyifli içerikler oluşturmanız dileğiyle!

 
'Cinnet geçirip satırla eşime vurdum, sonrasını hatırlamıyorum'
 
Ayşe hemşire, ördüğü bez bebeklerle çocukları sevindiriyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
'Cinnet geçirip satırla eşime vurdum, sonrasını hatırlamıyorum'
ESKİŞEHİR'de 6 ay önce boşandığı eşi Ayşe Tuba Arslan'ı (45) başına satırla ...
Bu kıraathanede renk, sarı-kırmızı
MANİSA'nın kırsal Osmancalı Mahallesi'ndeki bir kıraathane, içerisinde ...
Engelli oğlunu okula kucağında taşıyor
HAKKARİ’nin Yüksekova ilçesinde Mahkum Dağlar, doğuştan ortopedik engelli ...
 
Sağır ve dilsiz yalanıyla dilenirken yakalandı
SULTANGAZİ'de cami önünde, boynuna astığı "sağır ve dilsiz" yazısıyla ...
Alkollü sürücünün çarptığı polis memuru şehit oldu
DENİZLİ'nin Pamukkale ilçesinde geçtiğimiz 13 Ekim'de devriye görevini ...
Barış Pınarı Harekatı gazisi Uzman Çavuş Karpuz Adana'da tedaviye alındı
TÜRK Silahlı Kuvvetlerince başlatılan Barış Pınarı Harekatı'nda, PKK/PYD- ...
 
Yasak aşk ortaya çıktı, cinayet 5 yıl sonra aydınlatıldı
DENİZLİ’nin Buldan ilçesinde 4 Ağustos 2014 yılında üzüm bağında tabancayla ...
Sürücünün çarpıp kaçtığı kadın öldü
NEVŞEHİR’de, yolun karşısına geçmeye çalışırken otomobilin çarptığı Yasemin ...
Pekmez kazanına düşen kişi 4 gün sonra yaşamını yitirdi
KIRKLARELİ'nin Pınarhisar ilçesinde, kaynayan pekmez kazanına düşmesi ...
 
Dursun Gündoğdu
Bazıları 'Cukka' işini azıttı
YAZARLAR
Turgut Güngör
Turgut Güngör
Bugün daha yoksuluz
İsa Altun
İsa Altun
Bağımlı yakınları feryat ediyor
Serpil Nur Abiral
Serpil Nur Abiral
Kemer mi, Teksas mı?..
Mesut Gürkan
Mesut Gürkan
23 yıl sonra yeniden
Prof. Dr. Yakup Alıcıgüzel
Prof. Dr. Yakup Alıcıgüzel
Yetki mi, sorumluluk mu?.. Hangisi önce gelir?
Nesrin Mater
Nesrin Mater
Biz kadınlar
Prof. Dr. Duran Canatan
Prof. Dr. Duran Canatan
Eşitlik Projesi
K. Kemal Derin
K. Kemal Derin
TİARTİ
ÇOK OKUNANLAR
ARŞİV
ÇOK YORUMLANANLAR
FACEBOOK'TA GÜN HABER
ASTROLOJİ
Koç
 
21 Mart - 20 Nisan
 
Ana Sayfa Türkiye Antalya BURDUR ISPARTA Siyaset Turizm KAMPÜS Sağlık Ekonomi Spor
KünyeHakkımızda KünyeKünye İleti�YimIletisim FacebookFacebook TwitterTwitter Google+Google+ RSSRSS Sitene EkleSitene Ekle Günün HaberleriGünün Haberleri
Maxiva