Kahramanmaraş merkezli 11 ilde yıkıma neden olan depremlerin ardından ertelenen eğitim öğretimde ikinci dönem başladı. Isparta'da 81 bin 110 öğrenci ders başı yaparken, deprem sonrası kentte misafir edilen öğrenciler de eğitim- öğretime katıldı. Şu ana kadar Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından depremzede 1200 öğrenci okullara kaydedildi.
İl Milli Eğitim Müdürü Erhan Baydur, "Isparta'da KYK yurtlarında misafir edilen öğrenciler bugün sabah kentteki okullara kaydını yaptırdı. Misafir edilen öğrencilere okul çantası, kırtasiye, okul üniforması ve ulaşımları sağlandı. Ayrıca okulda öğle yemekleri de verilecek. İlimizin her bölgesinde her öğrencimiz için titizlikle çalışmalarımızı sürdürüyoruz" dedi.
Velilerin de okullara giderek kayıt yaptırabildiklerine değinen Baydur, lise öğrencileri için ise nakil komisyonu kurulduğunu söyledi. Bu komisyonda görev alan yetkililerin öğrenciler için uygun olan liselere yerleştirildiğini, ayrıca KYK'de irtibat büroları kurulduğunu kaydeden Milli Eğitim Müdürü Baydur, "Milli Eğitim Müdürlüğümüz tarafından görevlendirilmeler yapıldı. Aynı zamanda 15 kişilik arama ekibi oluşturuldu. KYK'de velilerle görüşerek öğrencilerin durumlarıyla ilgili yönlendirmede bulunuyorlar. Eğitim- öğretim ihtiyaçları ile ilgili süreci takip ediyorlar. Bunun yanında halen daha ilimize vatandaşlarımız gelmeye devam ediyor. Biz de çocuklarımızın eğitim-öğretiminin aksamaması için var gücümüzle süreci takip ediyoruz. Öğrenci sayımızı da sürekli güncelleniyor" dedi.
Ali ÇEVİKBAŞ/ISPARTA, (DHA)
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
|
||||||||||||
Koç 21 Mart - 20 Nisan
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||