YORUMLAR
Toplam 150 yorum var Onay bekleyen 20 yorum var.
Erdinç IŞIK 3 Nisan 2014 Perşembe  16:27

Yorum köşesini rast gele fark ettim... Birsürü CHP li sazan gibi atlamış, bizim sazanlarda birbiri ile didişiyor farkında değiller...Ak parti Başörtüsü sorununu halletmesi bile herkesin sesini kesmeye yeter ne yapmadı ki derler adama....Dergahtan ahkam kesmek olmuyor amel işlemek lazım...yoksa hale kızlarımızın başındaki örtüyü çekiyorlardı..Akıllı olun nedemek Ak partiye vermemek CHP başa gelmesidir...Hangi Belediyeyi CHP almışsa vebali Ak partiye oy vermeyenlerindir....Biri gider biri gelir nedemek..Ak parti gider CHP gelir ...sanada CHP Allah dedirmez...Oturup ibadet bile yaptırmaz akıllı olun aklı selim davranın...Ve bilesinizbaşbakanım çalmıyor MAL varlığı ediniyor..Ahirzamanda maddi güçle müslümanlar İmanını korur farkındamısınız....! Mal varlığı olmasaydı Tayyib uçururdular sizlerde kına yakardınız..CHP ne yakacağını size söylerdi...Akıllı olun bölmeyin oyları dedik Birlik partisi öyle, Saadet partisi biyandan yazıklar olsun ziyan ettiler ..dava adamı olmak lazım..bakıyorum kardeşlerim uçurtma uçuruyor....Dua ve selam.......

Yorumu oyla      5      5  
süleyman 12 Mart 2014 Çarşamba  16:53

mhp en iyi ve en doğru yol

Yorumu oyla      3      6  
hatice doğruyol 5 Ocak 2014 Pazar  21:35

elhamdülillah süleymancıyım. peygamber efendmzn yolundayız. bu yolumuzda hz. ALLAH a gdyor. çok yanlış düşünüyorsunuz.. hz. Allahın karşısında kımın haklı kımın haksız oldugu ortaya cıkar... ruhumu teslim etmeden asla bu yoldan ayrılmıyacagım

Yorumu oyla      19      6  
KADİR MISIROĞLU 4 Haziran 2013 Salı  20:56

Süleyman Hilmi Tunahan HZ.lerine bağlıyım ama oyumu İSLAM düşmanı CHP ve onun taşeronluğunu yapan MHP'ye verecek değilim.Adres AKP ... Küfür tek millet olmuşken ; CHP,TKP,İP,ÖDP ve TGB birlik olmuşken bizde birlik olmalıyız.

Yorumu oyla      16      18  
imamı rabbani evladı 19 Nisan 2013 Cuma  05:47

yarım yamalak, bilir bilmez herşeyi yazıp çizmişsiniz! bu yol cenab-ı hakkın yoludur! siyaset vs bu yol için basit birer araçtır!siz partilerinizi din yapadurun! biz hz.üstazımızın yolundan dönmeyiz asla çok şükür!

Yorumu oyla      16      7  
hizmet yolcusu 6 Nisan 2013 Cumartesi  21:49

birileri şu cemeate bakarken o görmeyen gözlerindeki at gözlüğünü çıkarıpta baksın süleyman efendi hazretleri gibi bir allah dostunun talebelerinin arkasından böyle fütursuzca konuşuyorsa bu kişilere daha birşey söylemeye gerek yok ferdii olan hataları cemeatin hepsi aynı hatayı yapıyormuş gibi göstermeyin bu hem dünyada hem ahirette büyük bir sorumluluktur bilene.

Yorumu oyla      7      6  
KANDIRILMIŞ 3 Ağustos 2012 Cuma  17:11

siz süleymancılar siyasete bu kadar bulaşarak ne yapmaya çalışıyorsunuz neden müslümanların arasını açıp birbirlerine sizlere dolayısıylada müslümanlara düşman ediyorsunuz bir zamanlar illede anapa mesut yılmaza oy verdirmek için çırpındınız cemaata ne faydanız oldu bir çok insan sizden sıf bu yüzden sogudu sogumadı isede bunları unutmuyor neden insanlara zulüm yapıyorsunuz yapılacak hayırları hizmetleri engelliyorsunuz .kendinize gelin ALLAY YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN ALLAHUEKBER

Yorumu oyla      11      24  
BİRDOST 17 Haziran 2012 Pazar  18:44

Birileri hizmetleri bilmeden ateşi sönmek üzere olan mum misali kendi çapınca yorum yazmız. İsmi ERDOĞAN . 170 ülkede hizmetlerimiz var elbette senin gibileri karşımıza çıkacakki Cenab-ı Allah bizim sevabımızı artırsın. bu söylemlerinden dolayı kendi adımıza sevabımızı artırdığın için teşekkür ediyorum. Yalnız bizim işimiz Allah yolunda irşat senin de heder olmanı istemeyiz. Şu 3 sınıftan biri ol : Ya alim ol , alim olamıyorsan alim olanlara yardım et , bunu da yapamıyorsan engel olma helak olursun. Ben seni uyardım öbür alemde uyarmadı deme.

Yorumu oyla      24      6  
Varisi nebiinin evladıyım 25 Şubat 2012 Cumartesi  00:16

SELAMÜNALEYKÜM BEN VAKİT AYIRIP HEMEN HEMEN TÜM YORUMLARI OKUDUM,TEK CÜMLE İLE ÖZETLEMEK İSTERİM ŞU ANDA BAŞIMIZDA BULUNAN MÜĞMİNLERİN EMİRİ ABİMİZ BU KADAR VAKİT AYIRAMAZDI.7 KITADA MÜSLÜMANLAR DİNİNİ ÖĞRENMEYE VE BİR O KADARDA MÜSLÜMAN OLMAYI BEKLEYEN İNSANLAR VARKEN ABİMİZ ANCAK BUNLARA ZAMAN AYIRIR VE BU MALAYANİ İLE UĞRAŞMAZDI.HZ.ALLAH BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN,ONUN VE HZ.ÜSTAZIMIZIN ŞEFAATLERİNDEN CÜMLEMİZİ MAHRUM ETMESİN.amin.

Yorumu oyla      29      8  
talebe 6 Ocak 2012 Cuma  21:34

bikere süleymancılar değil süleymanlılar ayrıca biz yolumuza laf getirmiyoruz bırakın herkes kendi dinini özgürce yaşasın sizene ayrıca bizim üstazımız bize himmet ettikten sonra gerisi boşşş

Yorumu oyla      30      4  
isimsiz 8 Ekim 2011 Cumartesi  22:54

erdoğan bey dini imanı kuranı yok demek çok ağır olmuyomu bir insan bir müslümana kafir dinsiz derse o kişide müslümansa onu diyen kafir olur dinimizde kural böyledir.işine gelmiyosa gitme kardeşim cahil cahil buğz etme git kendileriyle yüz yüze görüş derdini anlat sanal alemde atıp tutma bende süleymanlıyım ve bununla gurur duyuyorum diyanette imamım.allaha şükür komünist filanda değilim.

Yorumu oyla      31      7  
ERDOĞAN 29 Eylül 2011 Perşembe  22:59

BU SÜLEYMANCILARIN DİNİ İMANI KURANI YOK KARDEŞİM YOK KIZMAYIN BANA YOK YOK ADAMLAR BENİ YALAN SÖYLEMEYE ZORLUYOR YAHU BEN YALAN DİYEMEM DİYORUM YOK O YALAN OLMAZKİ ŞAŞIRDIM KALDIM BENDE SİZLER GİBİ DÜŞÜNÜYORDUM AMA YOK YANILIYORMUŞUM ARKADAŞLAR SULEYMANCILARDAN UZAK DURUN ALLAH RIZASI İÇİN BUNLARIN YÜZÜNDEN DİN DÜŞMANLARI TÜRENİYOR SOLCULAR KOMUNİSTLER BUNLARIN YAPTIKLARINI GÖRÜYOR DİNİMİZE SALDIRIYORLAR BENCE O KOMUNİSTLER BUNLARDAN İYİ ÇÜNKÜ ONLARIN KOMUNİST OLDUĞUNU BİLİYORSUN YANAŞMIYORSUN.. ALLAHIN RAHMETİ ÜZERİNİZE OLSUN HOŞÇAKALIN

Yorumu oyla      7      67  
doğan umut 15 Eylül 2011 Perşembe  01:41

Bir zamanlar bende bu kurslarda okumuştum,şimdi dışarıdan izliyorum, kurslarla bir ilgim yok,Talebe yetiştirdikleri için saygım var,elimden geldiği kadar da destek veriyorum,Süleyman Hilmi Tunahan, Kuran okumanın yasak oduğu dönemlerde,Hayatı pahasına,kuran yoluna olmadık işkenceler görmüş,Çok büyük bir veli.. Ben yorum yapmayacağım sadece Bu Büyük velinin bir sözünü nakledeğim.Saygılarımla.. * Bizim; para pul, mevki, makam, siyaset, politika, kavga ve gürültüyle işimiz yok İsnatsız her Müslümanın çocuğunu da okuturuz Bir tek fert geri dönmüşse haber versinler

Yorumu oyla      49      5  
ahmet. 29 Ağustos 2011 Pazartesi  04:54

bn üniversite yurtlarında kaldım ınsanı yonlerıyle gayet olumlu olduklarını gördüm. ama faşizminde doruğa ulaştığıda bir gercek. bu sebepledırkı mhp ye oy konusunda genıs bır kıtle var.

Yorumu oyla      6      19  
Berk 27 Temmuz 2011 Çarşamba  21:56

türkiyede faiz alınır diyen bunların hocaları değilmiydi ? daha neyi tartışıyorsunuz ki bu laftan sonra...

Yorumu oyla      6      44  
sevda 17 Temmuz 2011 Pazar  14:07

abimizin bir bildigi var

Yorumu oyla      34      8  
bir alttaki yorumcuya 6 Temmuz 2011 Çarşamba  03:37

birader saf olma adamlar dyp gibi din düşmanı partiye oy toplama gafletinde bulunmuşlar ... Kuran Öğretmeye para isteyenlari var içinde... bunlar düzenin adamlarımı diye söylentiler var(her hoca böyle olmayabilir tabii, talebeler müstesna birde)... alim bir zattan duydum bunların hocalarına bak bakalım dedi bir tane zayıf bulabilecekmisin...

Yorumu oyla      7      28  
Süleymanlı olmayanlara ve öyle görünenlere... 29 Haziran 2011 Çarşamba  15:32

Rasülullah efendimize her türlü işkenceyi yapan hakaret eden işkence edenler; onu öldürmek için gönüllü olan hazret-i Ömer ra; efendimizin çok sevdiği amcasını katleden ve katlettirenler bile sonunda hak yolu bulmuş efendiler efendisinin dizinin dibine oturmuş ona biat etmişti. o güne kadar iman etmemek için tek bahaneleri de 'atalarımızın dininden mi dönelim' gibi trajikomik bir bahaneydi Sizlerin de Allah'ın izniyle 'atalarınızın bahanelerinden!!!' dönüp dizlerinizi döveceğiniz günler gelecek. EY Maddi yardımda bulunan müslümanlar! yaptığı yardımı kendilerince sebeplerle başa kalkanlara cevabı Kur'an-ı azimüşşan'da Allah cc bizzat cevap vermiş zaten... size de ne diyelim bilmiyorum ki. bu memlekette bir parti bir de futbol takımı tutmak gibi körü körüne bağlanılan ve kendilerinden olmayanların eleştirildiği başka bir şey var mı? din konusunda bile müslüman olmayanlara müsamaha göstermeyi erdem kabul edip bir parti meselesini neden bu kadar sorun edersiniz bilmem ki

Yorumu oyla      17      7  
LİDER!!!!! EFNDİYE 29 Haziran 2011 Çarşamba  15:16

SEN KİMSİN BE UTANMAZ ADAM SEN Bİ KERE SÜLEYMANLI DEĞİLSİN OLSAYDIN ÜSTAD DEĞİL ÜSTAZZZZ YAZARDIN APTAL APTAL YORUM YAZMA ÇAPSIZZZ

Yorumu oyla      24      6  
sülaymancılar cemaat kavramından çıkarılmalı 29 Haziran 2011 Çarşamba  08:42

gözümle görmedim. ama duyduğumu aktarayım. zamanında ak partiye üye olduğu için cemaatten çıkartılan 4 kişi bu yıl ak partiden adaylığını koyacakken, onlar aday olmasın bu yıl oylarımızı size verelim sözğ veriliyor. 4 kişi adaylıktan çekiliyor. seçim arifesi süleymencılara haber gönderiliyor. oyumuz mhp nin. sabaha kadar da dua ediyoruz. dini görünüm altında yapılan sahtekarlıktır bu...

Yorumu oyla      9      28  
kime oy verilmeli ? 22 Haziran 2011 Çarşamba  02:59

bir bakın ilmi olarak incelenmiş orada bunlardan haberi olmadan milletin başına hoca kesilmeyin ... www.medresedersleri.com/kimeoy.htm

Yorumu oyla      6      7  
bizde siyaset yokmuş !!! 22 Haziran 2011 Çarşamba  02:57

süleymancılarıngeçen seçimde kapı kapı dyp için oy toplamaya çalıştıklarını bilmeyen varmı? utanmıyorlar demirelin partisi için oy toplamaya... yazıklar olsun...

Yorumu oyla      10      27  
İki büyük ordu 22 Haziran 2011 Çarşamba  02:51

iki kafir ordu savaşıyor diyelim , hangisi yense dönecek seni tepelemeye onun işini bitirdikten sonra ... sen ehven olana erzak istihbarat konak gibi yardım edersen imkan nisbetinde yardım edersen ve bu galib gelirse der ki : bırakın karışmayın bu bize yardım etti ... daha bunları bilmeden hoca geçinipte millete fetva vermiyorlarmı hayret ediyorum ya ... gidin flashın kapısında bekleyin cuma günleri cübbeli hocadan bişeyler öğrenin hiçbirşey yapamıyorsanız ... ayıptır be ...

Yorumu oyla      7      15  
Tamam da 22 Haziran 2011 Çarşamba  02:47

tamam tavsiye yokda hoca geçiniyorlar daha kavaidi fıkhiyyeden haberleri yok... o zaman millete ne diye fetva veriyorlar... kaide : يرتكب الضرر الاخف لدفع الضرر الاشد iki kafir parti olsa bunlardan ehven olup müslümanların menfaatine olana onlara zarar vermeyeni destekleyeceksin... dikkat et .. başa oynayan iki parti .. Rum Suresinin tefsirini okuyun , ateşe tapan perslerle / iran , bizanslı rumların savaşında Sahabei Kiram ALLAH onlardan Razı olsun, Rum un galib gelmesini arzulamıştı ... her iki taraf kafirde olsa diğer ehlikitap öbürü daha şerli kafirdi ... şimdi kavaidi fıkhiyyeyi bilmeden insanlara düzenin adamıymış gibi yanlış fetvalar vermeye kalkarsan o zaman Ümmeti Muhammedin sizden nefret etmesine de bir karşılık veremezsin , eleştirilere de paşa paşa katlanırsınız ...

Yorumu oyla      9      11  
Selim Karaca'ya 21 Haziran 2011 Salı  18:00

Selim Karaca kimsenin savunmaya geçtiği falan yok,bizim sizinle bir alıp veremediğimiz de yok,Size Süleyman Hilmi Tunahan efendi Hz.lerinden dolayı saygım vardır,Hayat mücadelesi,ilim irfan mücadelesi,ömrünü bataklığa gitmekte olan Ümmeti Muhammedin evladını bataklıktan kurtarma gayesiyle geçmiş silsilenin son halkası olan bir zatın evlatlarına ne diyebiliriz ki,oyunuzu kime verirseniz verin kendi takdirinizdir,fakat hiç oy verirken düşündünüzmü ben kime oy veriyorum dedinizmi ???? 2009 yerel seçimlerinde Süleyman Hilmi Tunahan efendi Hz.sıkıntılar çektiren ,zamanında hapishanelerde yatmasına sebep CHP ye verirken,daha düne kadar Mecliste başörtüsünü açan,ilim irfan yuvası yurtlarınızla ilgili sağda solda atıp tutan ,karalayan MHP ye oy verirken ALLAH aşkına hiçmi vicdanınız sızlamadı,,zerre kadar ilgilendirmiyor oyu kime verdiğiniz,diyeceksiniz ki emre itaat ederiz,emre itaat etme diyen yok fakat sen hiç düşündünmü biz kime oy veriyoruz diye_? yazık gerçekten yazık,

Yorumu oyla      11      20  
fark 21 Haziran 2011 Salı  15:02

bizde siyaset yoktur bizde tavsiye vardır oyunuzu buraya verirseniz iyi olur denir bu partie oy vereceksin buda emirdir denmez ammmmmmmmmmmmaaa işte farkımız ey toplum bizde büyümüzün tavsiyesini emir biat ederiz biz bir tarafta dünya bir araya gelip öbür tarafta olsa bu böyledir böyle oldu ve böyle olacak kolayı seçseydik zaten akp ye oy verirdik aynanın bu tarafından baktığında güç onda kudret onda toplumun tüm desteği onda e bizde destekleriz hizmetin işi tıkırında iken dahada tıktırnda olur hah işte bu olur mu acaba aynannın öbür yüzü nasıl işte işte sorun orda aynanın öbür yüzünü görmek çok basit bir geçmişe dönüş bizler en büyük zulmü rp yi destekledimiz dönemde gördük kim sahip çıktı bize kim yanımızda oldu boş ver hizmet tıkırında ve maşallah şaha kalktı varın biz geliyoruz titreyin öylede böylede biz geliyoruz biz hakkın yardımı ile hizmetimize devam ediyoruz

Yorumu oyla      20      8  
selim karacaya 21 Haziran 2011 Salı  04:01

sizde nerede din düşmanı var onu buluyorsunuz oy verecek ... süleymanlılar youluna devam ediyor yazmışsın ... hiç gülesim yoktu... statükonun istedği gibi olduktan sonra kim tavuğunuza kışı der...

Yorumu oyla      13      13  
Selim Karaca 17 Haziran 2011 Cuma  21:30

AKP liler,hemen savunmaya geçmişler..'Süleymancıların'oyu ne kadar değerliymiş'ki ! onun üzerinde sacma sapan yorumlar yapılıyor.Allah aşkına başka işiniz yokmu !karalama üzerinden müslümanların hakkını yiyorsunuz.bilmeden parti gözlüğüyle yapılan yorumlara şaşırıyorum.Aşiretler etkisi kalmamış olabilir ama süleymanlıların etkisi kıyamemete kadar devam edecek.Demirel'e verildiği zamanlarda böyle catlak sesler cıkıyordu.ozala da oy verildiği zamanlar aynı hikayeleri dinledik, aynı kesim tarafından sürekli süleymanlı cemaat kime oy verdiyse beğenmiyorlar arkadaşlar. ille de bizim takım olsun başakasına oy vermeyin diyorlar.parti beğenmiyorlar.buna rağmen demirel gitti,ozal gitti rahmetli oldu.erbakan rahmetli oldu...hepsi mazide kaldı ama süleymanlılar ALLAH'ın izniyle yoluna devam ediyor..bir gün gelir tayyip de gider ama hizmet yine devam eder. cahillik yapıp,yine de süleymanlılarla uğraşanlar üzülür...

Yorumu oyla      23      9  
caner 17 Haziran 2011 Cuma  03:28

aşağıdaki yahudiler sevindi yorumuna aynen katılıyorum ...

Yorumu oyla      9      5  
bunlar ne iş ya ? 17 Haziran 2011 Cuma  03:26

bu süleymancı hocaları başkalarından da duymuştum ne iş bunlar ya ... kime hizmet ediyorlar ...

Yorumu oyla      9      20  
cumhur .. 16 Haziran 2011 Perşembe  20:12

bir chp li olarak süleymancıları son derece tebrik ediyorum...

Yorumu oyla      25      8  
kemal gencer 16 Haziran 2011 Perşembe  11:12

süleyman efendi hz.ve talebelerine, gönüldaşlarına saygım sonsuz,kendi iradeleriyle ya da yönlendirme halinde MHP ye verdikleri oy hayırlı olsun,iyi ki MHP ye vermişler,neden derseni şimdi MHP %10 barajını geçti ya ,'biz oy verdik öyle geçti demeye başladılar,AK partiye verselerdi korkarım ki biz olmasak % 50 alamazlardı diyeceklerdi..... Her neyse dileyen istediğine versin oyunu,ama şu gerçekki artık eskisi gibi Cemaatlerin,aşiretlerin etkisi kalmadı siyasette,aşiret mensubuda cemaat mensubuda hür iradesiyle gidip oyunu kullanıyor,benim tanıdığım birçok süleyman efendi cemaatine mensup kişi bizzat şahidim ak parti ye vermişlerdir,kendi hür iradeleridir,yani bu artık bu böyle.....

Yorumu oyla      10      13  
birlik zamanı yazan 16 Haziran 2011 Perşembe  08:39

nurcu kardeşim mideyi doldurma derdinde olanlara laf anlatılır mı ?

Yorumu oyla      11      13  
mehmet yılmaz 16 Haziran 2011 Perşembe  08:35

gözlemlediğim kadarıyla süleyman efendinin talebelerine değilde hocalara karşı ciddi bir nefret var insanlarda ... hatta şunu diyende duydum acaba başlara geçirdikleri hocalar düzenin adamlarımı ? yapılana dikkat ederseniz iş chp yi hatta bdp yi bile sevindirmiştir , zaten chpliler evlere gittiğinde kendilerine oy vermeyeceklerini anladıklarına saadete ver diyorlarmış ... süleyman efendiye mensub olduklarını söyleyen hocalar (ki hareket tam tezat) zaten sanki derin yerden emir alımış gibi tam 12 den vurdular ... kime yaradı İSLAM ve bütün Müslümanların aleyhine hareket ettiler bence

Yorumu oyla      13      16  
murat 16 Haziran 2011 Perşembe  08:06

"ey süleymancılar" yazan ağabey baktımda nasıl vermişler bu fetvayı ya... hani bir laf var gölge etmeyin başka ihsan istemem... millete hiç akıl vermeseler kocakarılar bile faiz alınmayacağını bilir ... millet nefret etti bunlardan , geçende de dyp ye oy vermişlerdi benim yanımda bir ağabey açtı kursa haram etti verdiklerini ... dyp nin akıl hocası demirel teokratik(din devleti) devlete karşıyız diyecek sen peşinde fifi lik yapacaksın... utanmazlar

Yorumu oyla      9      18  
hoca 16 Haziran 2011 Perşembe  03:32

bu arada bütün süleyman efendi cemaatindekiler böyle demek istemiyorum yanlış anlaşılmasın...

Yorumu oyla      7      10  
hoca 16 Haziran 2011 Perşembe  03:31

ulan kavaidi fıkhiyyeden haberiniz yok burada millete hoca geçiniyorsunuz ... millet nefret etti süleymancıların bu mhpci kanadından , süleymancı bir kursa bir arkadaşı getirdim Kuran öğrensin diye karşılığında ne istersiniz dedik dediki 6 ay bize 6 ay kendinize çalışırsınız ... çok para istemiyormusunuz dedim dediki: "ALLAH ın ayetlerini az bir paraya satmayın" Kemerburgaz süleymancı kursunda şişman biri... bunların sakat fetvalarından cumayı terkeden var türkiye darul harpmiş... darul harpde olsa cuma kılınıyorsa kılacaksın arkadaş ...

Yorumu oyla      12      18  
Selim Karaca 15 Haziran 2011 Çarşamba  22:14

Komutan ne derse o olur. Mhp'ye verilcek dendimi iş biter ,bize uymak düşer...Lafı evelemeye gerek yok.süleymancılar MHP oy vererek tarihi bir görev yapmışlardır...PKK nın olduğu meclise milliyetcilerin de olmasını sağlamışlardır...Fanatik partizanlara,fitnecilere,münafıklara kulak asmayın...

Yorumu oyla      21      14  
14 Haziran 2011 Salı  18:49

Eleştirenlere; ağzı olan konuşmuş. güdülenmiş küçücük beyinlerimizle dünyalar hakkında yorumlar yapmışız. düz yolda bile önünü göremezken uzaklar hakkında yorumlarda bulunmuşuz. satrancın s sini bile bilmezken ( okey masasında yanda oturanlar gibi) satranç oynayan GM yi eleştiriyorsunuz

Yorumu oyla      10      9  
enes 14 Haziran 2011 Salı  06:03

yahudiler çok memnun mhp ye oy vermenizden haberiniz olsun ...

Yorumu oyla      20      27  
ey süleymancılar !!! 14 Haziran 2011 Salı  06:02

ALLAH ın haram ettiğini, türkiyede(darul harbdir diye) faiz alınır diyen kimdi önce buna bir cevap verin sonra konuşursunuz !!! bakın fetvalarınız nasıl yerle bir ediliyor...; http://www.medresedersleri.com/turkiyedefaizalinirmi.htm

Yorumu oyla      19      24  
enes 14 Haziran 2011 Salı  05:51

ulan mhp koalisyonlarında kursları polisler basıyordu şimdi gidipde din düşmanlarınamı oy vereceksiniz ... ah süleyman efendi bunlar senin yolundan mı gidiyor bir görseydin ...

Yorumu oyla      20      20  
Süleymanlı 13 Haziran 2011 Pazartesi  23:07

Süleyman efendi cemaatine mensup bir kişi olarak bize iletilen serbest olduğu isteyenin istediği partiye oy verebileceği söylendi..Ortada dolaşan mhp ye oy verdiler haberlerine itibar edilmemesini istiyorum çünkü herkes serbest..

Yorumu oyla      18      13  
acizane 13 Haziran 2011 Pazartesi  13:03

buraya süleymancıyım veya süleyman efendinin talebesiyim ve MHP ye oy vermedim diyenler; siz zaten davaya mensup olamamışsınız. artık o etiketler sökümüş üzerinizden haberiniz yok. vu davanın kimseye ihtiyacı yok. bilakis sizin bu davaya ihtiyacı var. silkelenin ve kendinize gelin. bu davaya maddi destekte bulunmuş vatandaşım; senden de Allah razı olsun. Siyasi duruşunuza saygımız var ancak, öbür dünyada zekatınızı veya sadakanızı bu davaya verdiğiniz için pişman olmayacaksınız...

Yorumu oyla      20      6  
berke 13 Haziran 2011 Pazartesi  10:06

ya kardeşlerim size hiç yakışıyor mu burada tartışmalara girmek bir oy dediğin nedir ki ya. sandık başında başlar ve biter size hiç yakışmıyor. davamızı abimizi bu sitelere konu etmek lütfen biraz düşünceli davranın. ben bu yorumu yapmayı istemiyodum ama okuyunca sizin yorumlarınızı çok üzüldümm...

Yorumu oyla      24      6  
Selim Karaca 13 Haziran 2011 Pazartesi  00:06

Eğer süleymancıların oy'u olmasaydı MHP. baraj altında kalcaktı...yüzde 4 civarı bir oya sahip olan süleymancılar bu seçimde Mhp yi kurtarmıştır...Demek ki Mhp adayları pek çalışmadı Devlet bahceli de bunlara bunun hesabını sorsun.Aşşağıdaki bir kısım yorumlara baktım Meğmet Ağar vs bahs ediliyor...Haziran-12 seçimlerinde mehmet ağar akp yi desteklediğini resmen açıkladı..Meğmet ağarı destekledikleri için olmadık laf edenler.Bu yüzden süleymancıları suclayanlar..buna ne diyecek.?Aynı dırumlar kendileri için geçerli ..oldu... Eğer süleymancıların oyu olmasaydı baraj altında kalacak olan MHP nin milletvekillerini üç parti(biri de pkk)paylaşacaktı..daha iyi mi olacaktı...?

Yorumu oyla      20      6  
süleymanlı 12 Haziran 2011 Pazar  18:03

s.a bende bir süleymanlı olarak mhp'ye oy vermeyeceğim. üç film birdenleri izledim midem elvermedi mhpye oy vermeye kusura bakmayın

Yorumu oyla      16      13  
treleibus 12 Haziran 2011 Pazar  10:11

"Ahmet abimizin yanlis yapmayacagini umit ediyorum" ne demek arkadaslar. Ahmet bey abimizin sözü Hz. Üstadimizin sözüdür. Silkelenin kendinize gelin.

Yorumu oyla      32      7  
adsız 11 Haziran 2011 Cumartesi  21:30

oylar akpartiye gitsin

Yorumu oyla      8      14  
ahmet 9 Haziran 2011 Perşembe  21:49

DP ye oy vermekten yanayım hep beraber demokrat partiye oy verirsek meclise de girer iktidar da olur

Yorumu oyla      5      21  
semih 7 Haziran 2011 Salı  21:05

s.a.arkadaşlar cenabı allah ahiretde kime oy verdiğinizi sormayacak.kuran kursları dinimizin devamı sünnetlerin ayakta kalmasıdır.bu kuran kurslarına kim dokunmayıp yardım ederse allaha dinimize hizmet etmiş olur ve benim oyumda onlara olur.ve araştırın cennete ilk girecek olanlarda dinimize madden talebelrin yetişmesi için yardım edenler gircektir.uzakdan bakmayla süleyman efendi cemaatini karalamayın.uzakdan bakmayla olsaydı öküzler makinist olurdu kardeşlerim.

Yorumu oyla      28      8  
Hikmet 5 Haziran 2011 Pazar  18:41

Değerli arkadaşlar;bizler Süleyman Hilmi TUNAHAN hz.leri gibi büyük bir zatın mensupları olarak.hal hareket ve sözlerimizle örnek olmalıyız.AKP'ye oy vermemiş henüz belli değil belki vermeyecek olabiliriz ama AKP'nin içinde bize yardım eden her şeye rağmen bize kötü gözle bakmayan Milletvekili,Milletvekili adayları ve AKP'ye oy vermiş verecek olan kendilerinden zaman zaman yardım talep ettiğimiz o kadar iyi niyetli bize karşı sevgisinden ve güveninden zerre kadar taviz vermemiş olan insanlar AKP İl ve İlçe Başkanlar var onun için diyorum ki yorumlarımızda bize yakışacağı gibi hakkaniyet içersinde seviyeli ve ölçülü olalım.

Yorumu oyla      29      7  
gerçekler 5 Haziran 2011 Pazar  01:51

350 milyon nufuslu araplarla etrafı çevrilmiş 7 milyon nufuslu israil. neden çünkü müslüman lar birlik değil. nurcu süleymancı falan filan bir sürü cemaat ama dinini tam bilmeyen müslümanlar liderlerini peygarleştirip taparcasına her dediklerini yaparlarsa ne baş örtüsü ne diğer sorunlar çözülür . koyunlaşmayın müslaman kardeşlerim artık birleşin. artık düşmanlarınıza oy vermeyin. ağara demirele mesuta bütün derin güçlere masonlara faşistlere oy vere vere bu hale getirdiniz islam ümmetini yazıklar olsun size. yaşasın mahkemei kübra yaşasın hesap günü kuran dan sünntten başka şeylere sarılırsanız işte bu hale gelirsiniz peygamber efendimizin güzel sözü "nasıl iseniz öyle yönetilirsiniz" masona ırkçıya başörtülüye çık dışarı diyenlere oy verdiniz yeterince

Yorumu oyla      9      24  
seçim 2 parti arasında 4 Haziran 2011 Cumartesi  16:01

Bu seçim ak parti ile chp +mhp ittifakı arasında. ergenkoncusu , pkk, chp ,mhp topluca ak partiye savaş ilan etmişken bunların cephesinde yer alan cemaatlerin olması doğrumu? Ak partiye verilmeyen her oy da chp mhp ittifakına verilmiştir bu kadar basit bunun başka açıklaması varmı?

Yorumu oyla      17      12  
Vay arkadas :) 4 Haziran 2011 Cumartesi  05:14

Daha düne kadar ruhban okulu surmene kilisesi akdamar kilisesi ayasofyanin dinlerin muzesi olmasi konusuluyodu. Simdi bosbakan ve arinc yine din uzerinnden siyasete basladilar. Secimden sonra ya Allah ya bismillah deyip kac kilise acacaklar kimbilir. Simdi kalkip da akpye mi oy versin bu cemaat??????

Yorumu oyla      26      15  
İRFAN 3 Haziran 2011 Cuma  02:16

Ameller niyete göredir. Buna göre tercihinizi kullanın.Her partininin de yaptığı iş amel gayet görülüyor.Ha bu arada CHP nin hiç ameli yok :)

Yorumu oyla      18      4  
paradise 2 Haziran 2011 Perşembe  02:21

akp sanki gönüllü masonlardan oluşmuyor. akp muhafazakar kesimi kandırmak için abd tarafından özel kurulmuş bir ekip silkelen de bi kendine sor bu ülkede neler oluyor. yeni anayasadan türklük çıkacak deniyor. dinlerarası diyalog tüm hızıyla devam ediyor. süleymancılara verdiğin paralarda 5 vakit namazını kılan yurtlarında kuranı kerim dersleri verilen fakir çocuklara gidiyor. ve her yapılan ibadetten sana sevap geliyor. nasipsiz olma. onlar bilmiyormu narcılar gibi işi ticarete dökmeyi. tek amaçları Allahın dinini tüm orjinalliğiyle dünyaya öğretmek. ben newyorkta yaşıyorum camiye gittiğimde her ırktan müslüman var. bütüm müslümanlar ne dogru düzgün namaz kılıyor. ne de imamları tecvidine göre kuranı kerimi okuyor. bence sadece para vermekle yetinmeyip ne kadar akraban varsa götür dini öğretsinler. okutmayız demezler...

Yorumu oyla      32      11  
galip demir 1 Haziran 2011 Çarşamba  21:50

Ben Kuran ı Kerim okumayı bu yurtlarda öğrendim.kimbilir belkide bu yurtlarda kalmasa idim çevre etkisi ile sigara ve alkol alacaktım.şimdi ise çok şükür hiç bir kötü alışkanlığım yok.Bana şunu öğrettiler.kul hakkı yemeyeceksin-hırsızlık yapmayacaksın-insanları seveceksin-kimseye zarar vermeyeceksin-ana baba ya saygı göstereceksin-Din i konulara dikkat edeceksin-Allah ın emrettiği şekilde yaşamaya gayret edeceksin...Söylermisiniz bunun neresi kötü?yapamasak bile en azından içimizden geçen duygular ile bu kimseler gibi olma duygusu azda olsa içimizden geçiyordur.Saygılarımla...

Yorumu oyla      39      4  
1 Haziran 2011 Çarşamba  16:36

Syn. Paradise siz yine yardım etmeye devam edin.

Yorumu oyla      13      4  
1 Haziran 2011 Çarşamba  16:35

Syn. Paradise sen Peygamberimiz s.a.v.'in din siyasettir hadisini duydun mu? Bahsettiğin dönemde siyasi partilerden iktidara gelme ihtimali bulunan ve ehveni şer olanları desteklenmiştir. AKP'nin gizli gündemi olup olmadığını tam olarak bilmeden onlara oy vermeyen insanları eleştiremezsin. Amerika ve Yahudilerin desteği olmadan Türkiyede resmi ideolojiye aykırı hareket edebilmek mümkün mü? Bu sistemin bekçisi orduya bu kadar ağır darbe indirmek kimin haddine. AKP bütün bunları bu ülkede yapabiliyorsa oturup düşünmek lazım. Neler oluyor diye. Akıllı insan böyle düşünür ve değerlendirir.

Yorumu oyla      23      7  
paradise 1 Haziran 2011 Çarşamba  12:47

ben esnafım sülaymancılar her cuma gunu gelirler mutlaka bir yerdekı kurslarına para toplarlar ve elimden geldiğince yardım ediyorum ben bunların mason demireli mason mesut yılmazı desteklediği yeni öğrendim eğer bu seçimdede o partilere yada dınden uzak mhp oy verillerse verdiğim paralarıhelal etmiyorum bir daha gelirlerse 1 kuruş vermem bunlara verdiğim bütün paralar haram olsun size elim yakanızda

Yorumu oyla      23      56  
ismail ağa cemaati 29 Mayıs 2011 Pazar  17:44

İsmail ağa cemaatini "silahlı terör örgütü" iftirasıyla yargı ile bitirmeye çalıştıklarında ak parti sayesinde bu cemaat kurtulmuştu. chp ve mhp fırsat bulurlarsa ergenekoncuları salıp bu davanın hıncını cemaatlerden alacakları açık. bir tarafta ergenekon,pkk, chp,bdp, mhp , ittifakı diğer tarafta ak parti. bu düzenin bozulursada tüm cemaatlerin kaybedileceği , 1980 anayası ve koalisyon hükümetleri ile 2001 e geri dönüleceği çok açık. saygılar..

Yorumu oyla      17      14  
Hala bekliyosunuz deme :) 29 Mayıs 2011 Pazar  06:37

Bu ne ya herkes gozunu Bizet dikmis :) son dakikada bu ulkeyi kötüye gitmekten bizim oylarimiz kurtaracak. Ve tarih bunu Altin harflerle yazacak. Bu yorumu bir yere yazin...!!!!!!!!

Yorumu oyla      19      10  
27 Mayıs 2011 Cuma  15:56

ahmet arif denizolgun'u kötüleyenler dini cemaati bir yana bırakın biz dinimizi cemaati reklam yapmıyoruz hiç bir zamanda böyle bir gayemiz olmadı eğer kendimizi reklam yapmak isteseydik çoğu kanalı satın alır işte biz buyuz şöyleyiz böyleyiz diye dini ticari amaç olarak kullanırdık çok şükür bizim saygı duyduğumuz ahmet arif denizolgun'un röportajlarını dinleyin konuşmalarında dini ufak bir kelime bulamazsınız reklamla işi olmaz çünkü he bu insanı kötüleyenler iyice bir araştırsınlar yaptığı faaliyetleri ondan sonra yorum yapsınlar bu cemaatin insanlarına cahil diye hitap ediliyor emin olun bu cemaatteki 15 yaşındaki bir öğrenci camilerden camilere koşup vaaz veren hocalardan çok daha bilgisi vardır lütfen kötülemeyelim saygı duyalım selametle.

Yorumu oyla      50      6  
SÜLEYMAN EFENDİ 27 Mayıs 2011 Cuma  00:46

BEN BİR SUBAYIM.SÜLEYMAN EFENDİYİ SEVERİM.ONUN İÇİN BURADA BİLGİNİZ,N OLMADIĞI YAZILARI YAZMAYINIZ.ABİNİZ ÇOK AKILLICA DÜŞÜNÜYOR SİZ ÖNÜNÜZDEKİ 4 SENEYİ DÜŞÜNÜRKEN O 100 SENE SONRA NASIL OLACAK ONU DÜŞÜNÜYOR.SÜLEYMAN EFENDİNİN ÖĞRENCİLERİNE YAKIŞMIYOR CEMAATİNİZİ KÜÇÜMSEMEYİN EN KALİTELİ ELEMAN SİZDEN ÇIKIYOR, MAĞLUM CEMMAATİN FAALİYETLERİNE GELİNCE ONLAR İŞİN TİCARETİNDE.KISACASI SİZ ABİNİZE GÜVENİN

Yorumu oyla      61      14  
25 Mayıs 2011 Çarşamba  23:35

süleymanlı kardeşler kime oy verirse versin AK PARTİ tek başına İktidar!yani demem o ki 2004 te verdilermi HAYIR,2007 de verdilermi HAYIR,en son yerel seçimlerde verdilermi HAYIR,onlarıda anlayışla karşılamak lazım,onlarında vardır kendilerine göre bir sebebi,dolayısıyla AK PARTİ 1cemaate mahkum bir parti değildir,AK PARTİ milletin ta kendisidir,statükoya karşı MİLLET iradesinin tecelli bulmasıdır,bir yanda mhp+chp+bdp ittifakı diğer yanda AK PARTİ,

Yorumu oyla      22      46  
birlik zamanı 21 Mayıs 2011 Cumartesi  15:19

ben nurcu bir insan olarak tüm süleymancı kardeşlerime diyorum ki eğer siyaseten siz iktidarda olsaydınız biz sizin yanınızda olurduk çünki aynı davanın insanlarıyız sizin kadınlarınızın baş örtü şekli farklı diye biz el sayılmayız biz siz siz bizsiniz aslında bırakın inadı gururu elele verelim camilerde omuzomuza verip aynı allaha secde ediyoruz aynı kitaba iman ediyoruz süleyman efendinin yolu hak nursi efendininde yolu hak yolu hak olan adı ne olursa olsun kardeştir allah aşkına gönlünüzdeki sese kulak verin

Yorumu oyla      29      46  
mmmm 19 Mayıs 2011 Perşembe  23:49

,nşallah korkulan olmaz

Yorumu oyla      5      11  
Amac 19 Mayıs 2011 Perşembe  01:15

Afrika ve Arabistan kitasi gibi itikadi cürütülmüs bir turkiye. Ben turkiyenin bu sekil temsil edilmesi yerine sultan abdulhamit gibi firildak olmadan ser-i serifin hukumlerince dunyaya posta koyan bir temsiliyet isterim. Bunu ulkemiz anlayacak. Iste bunu anladigimiz zaaman kurtulmus olacagiz..

Yorumu oyla      33      6  
Şimdi Masonlar Değil;Gönüllü Münafıklar Moda 19 Mayıs 2011 Perşembe  00:18

Eskiden masonlar belegesiyle çalışırdı.Şimdi buna gerek kalmadı.Şimdi din, iman naraları atarak, masonluk belgesi almadan gönüllü olarak Amerika'ya,vatikan'a hizmet eden münafıklar türemiştir.

Yorumu oyla      51      11  
Kaset siyaseti yapan akp 18 Mayıs 2011 Çarşamba  12:55

Adamlar 9 yil boyunca yatti. Maddi manevi degerleri tukettiler. Simdi kalkmis kasetle siyaset yapiyolar. Bunlarada bu yakisir.. Erdogan erkekse tvye ciksin adamlar meydan okuyo meydann Ben tek gelcem sen bakanlar kurulunla gel diyo. Muhafazakar ve dindar kesimi bu kadar rezil rusva ettiniz. Artik ulkenin yarisi sayenizde hacidan hocadan korkcaniz diyo Allah sizin ve sizi destekleyenlerin tez zamanda belasini versin ne diyim....

Yorumu oyla      34      15  
Lider baslikli edepsiz 18 Mayıs 2011 Çarşamba  03:27

Allah tez zamanda belani versin...

Yorumu oyla      17      14  
fazil 18 Mayıs 2011 Çarşamba  01:03

kemal kacar yıllarca mason ve münafık demirelin peşinden gitti. ahmet arif denizolgun da mesut yılmaz için canla başla çalıştı. şimdi demirel de mesut yılmaz da chp yi destekliyor. süleymancılar chp ye oy verseler şaşırmamak lazım. çünkü bugüne kadar oy verdikleri partilerin chp den bir farkı yoktu.

Yorumu oyla      15      75  
referandumu anlamayan mehmet gürsü 17 Mayıs 2011 Salı  20:13

mehmet gürsu gerçekten sadece refarandumda değiştirilen maddeleri hiç merak edip okudunmu peki? bilmeden atıp tutuyorsun. mesela hsyk üyelerini danıştay , danıştay üyelerinide hsyk seçiyordu. oysa şimdi adli yargı hakim ve savcıları , adalet akademisi gibi yargıyla ilgili olanlar hsyk yı seçiyor yani yargıdaki statükonun sadece bir kısmı kırıldı. askerden namaz kılıyor diye atılanlar , savcılıktan yargısız infaz yapılarak atılanlar artık hakkını arayabiliyor. sadece bu örnekler bile referandumdaki maddelerin ne kadar önemli olduğunu ve sizin gibi cahil insanların daha neyi bile oyladığını bilmeden hayırı bastığını gösteriyor. evet sivil anayasayı sadece akp yapar . sizin gibler yargı ordu eksenli chp mhp gibi partilerin neden referandumda hayır diye tuturduklarını bile anlayamazlar. ülkede başörtüsü zülmü yavaş yavaş kalkıyorsa ve yeni anayasa ile tamamen kalkacaksa ak parti sayesinde oluyor. ve siz bu hizmetlere çomak sokarak ne kadar doğru yolda olduğunuzu gösteriyorsunuz. ülkeyi chp zihniyetine bırakacak kadar yoldan çıkmıssınız. kuru kuruya abd ye muhalefet yapıyorsunuz. sadece abd aleyhine bir laf edilse Borsa aynı gün çöker, türkiye gibi ekonomisi ithalat ihracata bağlı olan ülkede hayat durur. ülke yönetmek bakkal yönetmek gibi kolaymı? kübadaki gibi abd ye karşı gelerek ilaç dahi bulunmdağı bir ülkemi istiyorsunuz. yoksa hekesle iyi geçinen bir ülkemi?sizin mantığınız ne abd ne ab hedef tek başına çökmüş türkiyedir mutlaka değilmi?

Yorumu oyla      13      18  
lider olabilmek 17 Mayıs 2011 Salı  19:15

1-Refah Partisinden Antalya Milletvekili 2-DTP Kontejyanından ulaştırma bakanı (Not; DTP, Demokrat Türkiye Partisi, 28 Şubat sürecinde, GK karargahına çağırılıp DYP den istifa ettirilip hükümetin düşmesine neden olanların kurduğu ve daha sonra hükümet ortağı oldukları parti, Amblemi şemsiye olan.) 3-DYP den İst. 2.sıra adayı 4-ANAP Antalya ilk sıra adayı 5-DP den Antalya ilk sıra adayı Bu kadar zik zak çizen adam kim acaba merak ettim? Elmalı hamdi yazırın torunu okan bayülgen, mehmet akif ersoyun torunu tkp üyesi. Demekki bir insanın dedesi evliya , asrın en büyük alimi olsa bile torunu bir halt olmayabilir. Millet nafakasını kurslara kuran öğrenilsin, çocuklar yemek bulabilsinler diye verirken adamın siyasi hırsı için seçim meydanlarında kursların paraları harcandı. bu ahirette yakanıza yapışmayacakmı? Evet insanlar kıran kursu diye Allah rızası için para veriyor peki "lider" ne yapıyor otobüslerle mason mesut yılmazın mitinglerine kursun parasıyla adam taşıyor. Hatta üstadımıza çektirmedi kalmayan chp zihniyetine karşı "bende solcuyum diye" bir demeç bile veriyor. İnanmıyan internetten arasın. kurslar güzel , hizmet güzel, öğrenciler için bulunmaz bir hizmet ama lider gerçekten yakışmıyor , dedesinin mirasını yiyen, cemaati hersene bir partide maceraya çıkarıp hersene başarısız olan, cemaati oy deposu olarak gören birisi. 5 tane parti değiştirmiş ne kadar "tutarlı" bir lider olduğu ortada. yüce rabbim okadar büyükki sadece üstadımızın yüzü süyü hürmetine giridiği her seçimi kazanırdı. hepsi eline gözüne bulaştı. cemaatin bir chp li olmadığı kaldı. ama ne oldu milletin gözünde "süleymancılar mehmet ağar gibi başörtüsüne tahammül edemeyenlerin yanında yer alıyor" inancı yerleşti yalanmı? mantıklı cevap yazmak yerine sadece hakaret ederek cevap almam ne kadar haklı olduğum ortaya çıkıyor. söylediklerimden hangisi yalan söyleyinde öğreneyim?

Yorumu oyla      18      61  
LİDER BAŞLIKLI MAHLUKAT 17 Mayıs 2011 Salı  10:24

SEN KİM OLUYORSUNDA DENSİZ EDEPSİZ OLARAK KONUŞUYORSUN TANIMADIĞIN İNSANLAR HAKKINDA.ÖBÜR TARAFTA YAKANA YAPIŞACAK DEDİĞİN İNSAN SENİN BENİM ÇOCUKLARIM DIŞARIDA KALMASIN ÜMMETİ MUHAMMEDİN YOLUNDAN GİTSİN DİYE GECESİNİ GÜNDÜZÜ BİR EDİP ALLAH YOLUNDA HİZMET EDENLERE KUCAK AÇMIŞ BİR CEMAAT LİDERİ SENİN O EDEPSİZ AĞIZIN YORUM YAPACAK GÜÇDE DEĞİLSİN SEN DAHA ÖNÜNDEKİ YEMEĞİ YERKEN NERDEN GELDİĞİNİ İDRAK EDEMEYECEK KADAR ZAVALLISIN KEŞKE YERİN GÖĞÜN DİLİ OLSA SANA HERŞEYİ SÖLESE AMA SÖLEYECEK NE ZAMAN İŞ İŞTEN GEÇTİĞİ ZAMAN...

Yorumu oyla      66      10  
Mehmet gürsu 17 Mayıs 2011 Salı  02:21

Arkadasim Ben chpli degilim. Akpnin oylarina gelince bölunsün. Akpnin oylarinin bolunmesi chpnin vekil sayisini yukseltmicekki. AMA akp vekillerinin sayisi düssün bu zamana kadar coktuda noldu? Naptilar? Simdi bi anayasa diyolar. Abdllah gulde arincta tayyipte butun hepsi Kurdistan naralari atiyo türk kavramina gerek yok diyolar. Ab uyum yasalarina gore hazirlanan anayasa da dini kurallarimiza da saldiri olacak. Niye akpye Boyle bi anayasayi hazirlatalimki? Neden abd akpyi destekliyo? Muhafazakar kesimi de aldatsin diye bak meyvesini almislar bile o kadar akp fanatigi olmussunuzki yanlislari goremiyosnuz ve destekliyosunuz.. Ve bunun hesabini oteki tarafta vereceksiniz. AMA siz oteki tarafi dusunmuyosunuz. Ben de Allahima dua ediyorum. Allahim bunlarin hesabini dunyada sor bu kisilerden. Bu kadar anlatmamiza ragmen dinlemiyolar bizi fitil fitil getir burunlarindan Allahim. Amiiiiiinnnnnnn...

Yorumu oyla      17      11  
dsp oy ver mehmet gürsü 16 Mayıs 2011 Pazartesi  16:09

mehmet gursu denen sahıs oylar bölünmesi için "Gidin saadete has partiye hepara mhpye bbpye verin" diyerek %100 chp li olduğunu belli ediyorsun. zaten amacınızda bu değilmi akp nin oyları bölünsün baraj altına kayıp heba olsun aradan chp çıksın. sen niye dsp ye vermiyorsun peki? sol oylar bölünür değilmi? galiba kendini çok zeki zannediyorsun. millet her şeyin farkında oylarını bölüpte aradan chp yi çıkarma gibi bir yanlışa düşmeyecektir.

Yorumu oyla      14      10  
Akpkklilar 16 Mayıs 2011 Pazartesi  09:02

Süleyman efendinin talebeleri nereye oy vereceklerini cok iyi bilirler. Kafanizin basmadigi konulara girmeyin ;)

Yorumu oyla      59      11  
Mehmet gürsu 15 Mayıs 2011 Pazar  21:36

Ya burda chpyi savunanmi var da chpden bahsediyosunuz. Akpyi arkadaslar cok guzel anlatmislar. Gidin saadete has partiye hepara mhpye bbpye verin akp anayasayi degistirirse türklük ve islam aleyhine bir suru sey degisecek. Atalarimizin kemikleri sizliyor be yaziik

Yorumu oyla      13      10  
başörtüsü sorunu bitmeli 15 Mayıs 2011 Pazar  18:25

arkadaşlar ben sırf şu başörtüsü yasaklarının artık kalkması ve yeni anayasa için akp yi düşünüyorum. referandumda değiştirilen maddelere tek tek inceleyin, birde chp ve mhp nin tutumlarına bakın. gerçekten bu ülkede sivil anaysa yapacak tek parti akp dir. yargıyla orduyla ülkeyi 2002 ye kadar istediği gibi yöneten chp mi başörütüsünü çözecek özgürlükçü sivil anayasa yapacak? ben sırf yeni anayasa için destekleyeceğim akp yi sizi bilmem

Yorumu oyla      13      17  
vatan sever 15 Mayıs 2011 Pazar  15:49

yorum yazan beyler hepinize bir sözüm var derviş olmak kafana göre yorum yapmaya asla müsade etmez bu yolda itaat diye bir haslet vardır büyüklerimizin emirleri dışında hareket etmek insanı param parça eder keçileri kaçıttırır aklınızı başınıza alınız. oyuna gelmeyin

Yorumu oyla      29      6  
chp ye ülke teslim edilmez. 15 Mayıs 2011 Pazar  15:25

izmir belediyesindeki trilyonluk soyguna bakın, chp beldiyelerindeki yolsuzluklara bakın, 6 yaşındaki çocuğun bile gönderebileceği emaili delil diye yaygara koparan, ssk ya 80 küsür akrabasını alıp tek kuruş menfaat sağlamadım diyip yalananın kitabını yazan, kar eden bir ssk ya alıp tarihi zarar ettiren sonrada "ne olur bu hastaneleri alın" diyen kılıçdaroğluna gerçeken ülkeyi bırakmak 2001 deki soygun hortumcu dsp -mhp-anap koalisyonuan bırakmaktan beter olur. hatırlarsanız 2001 de ülke resmen çökmüştü hortumcular ellerini kollarını salayarak geziyor gecelik faiz 7000 lere dayanıyordu. sırf chp gelmemesi için akp diyorum başka da bir şey demiyorum

Yorumu oyla      14      5  
akp den başka parti varmı? 15 Mayıs 2011 Pazar  15:18

2002 den beri ordu ve yargının kemalist dikatalarına akp son verdi. artık tv ye çıkıpta ülkeyi yöneten ordu mensubu yada yargı mensubu görebiliyormusunuz? ülkede ekonomi var, referandumda devleti ele geçirmiş kemalist kesim sadece yargının bir kısmından ayıklandı. gerçekten akp den başka oy verecek parti varsa söyleyin ona verelim. ben baraj altı partilere bile bile oy veripte chpli kemalistleri sevindirecek kadar yoldan çıkmadım maalesef:))

Yorumu oyla      10      13  
Türklük ve Müslumanlik uzerine oynanan oyunda piyon akp 15 Mayıs 2011 Pazar  11:56

Arkadaslar, dis gucler hacli seferi baslatmis siz burda birbirinizi yiyorsunuz. Adamlar anayasadan türklük kavramini cikariyorlar ab uyum yasasi diye cuma hutbelerimize degisiklik getiriyorlar secimlerden sonra degisecek anayasayi adamlar utanmadan acikliyorlar Turk kelimesi gidecek diye. Akp diyenler elinizi vicdaniniza koyun Sinsi gucler muhafazakar kesimi kandirmak icin tayyibi arinci abdllah gulu ozellikle secip getirdiler. Simdi si asik oldunuz. Bu ask o hale geldiki adamlar ihanet ediyolar yahudi hristiyan dostlugu yapiyolar libyaya misira karsi abdye yardim ediyolar. Siz kalkmis tayyip ortadogu lideri olcak diyosunuz abd salakmi ya. Ab salakmi. Bakiniz artik savas Soguk bilekte degil beyinde bitiyor iyi analiz ediniZ kalin saglicakla Allah sasirtmasin..

Yorumu oyla      16      11  
Lifer baslikli zavalliya... 15 Mayıs 2011 Pazar  07:05

Ya sen ne bicim insansin.!! Bizim secimle iktidar olmayla bakan olmayla derdimi yok kalkmis zehir zemberek konusuyosun kimin lider olup olmuyacacagi sana mi sorulacak zavalli.. Sen git mehmet denizolgunun pesinden git Huseyin kaplanlarin necati tosunlarin pesinden.. Eskiden hakiki ihvan abimizin isaret ettigi yere oy verirdi artik muhibban bile hakliymissiniZ. Nereye derseniz oraya basacagiz eveti diye zorunuza gitmesin.. Siz gidin diyalogcu hristiyanlastirilmis muslumanlarin arkasindan..!!!

Yorumu oyla      17      12  
Isimsiz 15 Mayıs 2011 Pazar  02:34

Akp ulkenin icine etti her yonden..!!!

Yorumu oyla      15      13  
kendi kendinize karar vermeyin 14 Mayıs 2011 Cumartesi  21:13

Henüz alınmış bir karar yok. Ak parti adına atıp tutmayın. Ahmet abimiz bu seferde Abisi mehmet beyle birlikte ak partiye destek verebilir. bildiğiniz gibi mehmet bey ak parti kurucularından ve ona bağlı kesim ak partiyi destekliyor. büyüklerimizin kararı olmadan siz kim oluyorsunuzda ak parti aleyhine atıp tutuyorsunuz. yarın akp desteklencek derse ne diyeceksiniz peki? kendi kendinize cemaatimiz adına atıp tutmayın.

Yorumu oyla      19      11  
lider.. 14 Mayıs 2011 Cumartesi  15:45

1-Refah Partisinden Antalya Milletvekili 2-DTP Kontejyanından ulaştırma bakanı (Not; DTP, Demokrat Türkiye Partisi, 28 Şubat sürecinde, GK karargahına çağırılıp DYP den istifa ettirilip hükümetin düşmesine neden olanların kurduğu ve daha sonra hükümet ortağı oldukları parti, Amblemi şemsiye olan.) 3-DYP den İst. 2.sıra adayı 4-ANAP Antalya ilk sıra adayı 5-DP den Antalya ilk sıra adayı Bu kadar zik zak çizen adam kim acaba merak ettim? Elmalı hamdi yazırın torunu okan bayülgen, namık kemalin torunu tkp üyesi. Demekki bir insanın dedesi evliya , asrın en büyük alimi olsa bile torunu bir halt olmayabilir. Millet nafakasını kurslara kuran öğrenilsin, çocuklar yemek bulabilsinler diye verirken adamın siyasi hırsı için seçim meydanlarında kursların paraları harcandı yalanmı? bu ahirette yakanıza yapışmayacakmı? Evet kurslar güzel , hizmet güzel, öğrenciler için bulunmaz bir hizmet ama lider gerçekten yakışmıyor , dedesinin mirasını yiyen, cemaati hersene bir partide maceraya çıkarıp hersene başarısız olup cemaati oy deposu olarak gören birisi yalanmı? yüce rabbim okadar büyükki sadece üstadımızın yüzü süyü hürmetine giridiği her seçimi kazanırdı. hepsi eline gözünE bulaştı. cemaatin bir chp li olmadığı kaldı. ama ne oldu milletin gözünde "süleymancılar mehmet ağar gibi başörtüsüne tahammül edemeyenelre oy veriyor" inancı yerleşti yalanmı? BİRAZ UNANIN!!

Yorumu oyla      16      34  
bence ak parti deyilecek 14 Mayıs 2011 Cumartesi  15:10

bama 30 yıldır bu yurtlar maddi olarak yardım ediyor. buradaki 4 tane kurs var bütün hocalarıda tanıyor ve sorudm gerçekten ak partiye yerileceğini söyledi. zaten ahmet arif abimizin abisi ak partiyi destekliyor bildiğiniz gibi ahmet abimizde bu seçimde ak partiyi işaret eder herhalde çünkü başka parti yok. her halükarda baraj altı partileri chp ye yarar. saygılar

Yorumu oyla      11      22  
çağa ayak uydurmak 14 Mayıs 2011 Cumartesi  15:02

doğubakta esnaf olan vatandaş sen daha çağa ayak uydurarmıssın tabiki sinek avluyoruz dersin. sadece bir real e, migrosa git bakalım istdiğin hem her şeyi AVM lerde millet hem de ucuza buluyor , teknosada, media markta daha kalitelisini daha ucuza buluyor. tabiki insanlar buraarı tercih eder. sen çağın gerisinde kalmıssın. biraz kafan bassa birlik olup bir avm de yer açardınız sizde para kazanırdınız. sen halen daha bakkalmaı gidiyon? yoksa BİM e, Migrosa, carrfousa ya mı gidiyon peki?

Yorumu oyla      10      9  
oylar tkp ye haldun 14 Mayıs 2011 Cumartesi  14:56

haldun gibi tiplere dikkat edin. siyasetten anlamazlar. onun için mesut yılmazın kankası ne derse onun söylediği partiye gözü kapalı atarlar. tkp deseler haldun anında basar tkp ye oyunu çünkü o siyasetten anlamaz "büyüklerin bildiği vardır" der. bunların mantığı bu kadar

Yorumu oyla      10      15  
burası chp li dolmuş 14 Mayıs 2011 Cumartesi  14:51

adam lat alata saçma sapan mesajlarla ak partiye sallamışta sallamış. cemaatiçiyim kisvesi altında chp li olduğunu belli .

Yorumu oyla      12      9  
arkadaşlar... 14 Mayıs 2011 Cumartesi  13:09

Selam arkadaşlar herşey bitti tüm dertler bitti sadece bir islam hizmeti veren ve dünyanında 4 bir yanında hizmet etmeye çalışan bir cemaatin nereye oy vereceğini mi tartışıyorsunuz.allah rasulü HİRA NUR dağında peygamberliğini açıklarken bile karşı çıkan ve inanmayan oldu ve paygamberlik gelmeden önce muhammedün emin dediler.teşbihde hata olmaz diyerekten bu cemaat din yayma yolunda dır kim ne derse desin o yüzden böle kafa yoracak dini zedeleyecek konulara girmemektedi.Böylelikle biz bunu tartışmaya ne gerek var,herkez ister türkiye sağ ve selim kalsın ancak türkiyenin ayakda durabilmesi için ilk önce islamiyet ve güzel ahlak kalması lazım.O kadar tanınmış insanların görüyoruz fuhuş kasetleri çıkıyor ancak ne bir utanma ne bir kasılma oluyor böle olan bir türkiyede islamiyet tam anlamıyla yayılmadığını anlayabiliriz.ancak çocuklarımızı avlatlarımızı süleyman efendinin yurtlarına veriyoruz görüyoruz ne kadar muhteşem ve muazzam yetiştiriyorlar.Böle bir cemaate nasıl olurda yorum yapma hakkımız olur.Süleyman efendi cemaati bilmiyor mu akp ye oy versin iktidar elinde olsun istediği yurduna istediği bağışı alsın bunu en küçüğümüz en küçük zerre beyni olan anlar.ama bunlar bizim ikitadarla bir alakaları olmadığı gösterir.yeri geldiğinde herkezden önce meclise girer bu cemaat zamanında da girdi süleyman efendi merhum lidedi kemal kaçar bey,meclisde bulundu ve meclise girdiğin heybetinden cürmünden ayağa kalkarlardı milletvekilleri.buradan da islamiyetin kişiye verdiği güven ve ağırlığı görebiliriz.okuyanlara saygılarımı sevgilerimi sunuyorum.hepiniz kardeşimsiniz.hepimiz kardeşiz arkadaşlar bunu unutmayalım.

Yorumu oyla      30      5  
Tomruk 14 Mayıs 2011 Cumartesi  11:26

Evet irakta askerimizin basina cuval gecirilmesi ile dunyadaki sayginligimiz artti. Bunu unutmadik akpkklilar..

Yorumu oyla      14      9  
Huseyin 14 Mayıs 2011 Cumartesi  11:24

Eskiden mehmet dayinin bankasinda su kadar parasi var derdik. Simdi filanin evine haciz gelmis diyoruz. Ekonomi de iyiye giden Ben anliyemedim :O

Yorumu oyla      12      9  
mahmud efendi cemaati bile 14 Mayıs 2011 Cumartesi  02:28

akpden vazgecerken süleymancılarmı akpye oy verecek. duysam inanmam

Yorumu oyla      17      9  
süleymancılar 14 Mayıs 2011 Cumartesi  02:28

AKPKK'YA OY VERMEZ ARKADAŞ VERMEZZZZZZZZZZZZ bunu beyin tomurcuklarınızın içine güzelcene yerleştiriniz.

Yorumu oyla      22      8  
:))) 14 Mayıs 2011 Cumartesi  02:26

arkadaşların yorumlarını okudumda. ya bu zamana kadar ülkeye gelenlerden hangi siyasetçi akp başbakanı ve bakanları gibi kısa sürede zengin olmuş servetine servet katmış da. kalkıp mesut yılmaz ağar diyorsunuz. erdoğanın karısının hastanesi oğlunun gemileri var. adamın saati bile 60 bin euro siz kalkmış erdoğan reklamı yapıyosunuz. enayilik bu olsa gerek :))))

Yorumu oyla      17      7  
esnaf bitti 14 Mayıs 2011 Cumartesi  02:24

doğubankta 30 yıldır esnafız. 10 yıl önce yere iğne atsan bulunmayacak kalabalık vardı. para yaptığımız dönemdi. şimdi akp yandaşlarının büyük alışveriş merkezleri kurması yabancı sermayenin ülkemizi ele geçirmesi ile sinek avlıyoruz. diğer seçimlerde olduğu gibi bu seçimde akpye oy vermeyiniz lütfen :(

Yorumu oyla      20      7  
habur olayı 14 Mayıs 2011 Cumartesi  02:21

haburda o pkklıların karşılanışı yalandan mahkemelere sokulup salınması. akpye oy verenler bu olaydan mesuldür. hala akp demenin saçmalığını anlayamıyorum.

Yorumu oyla      18      5  
ayasofyayı kilise yapmaya çalışıyorlar 14 Mayıs 2011 Cumartesi  02:18

siz kalkmış hala akepe diyosunuz. adamlar neredeyse ayasofyayı dinlerin bahçesi yapacaklar. yazıklar olsun akpye oy verenler. Allah sizden bunun hesabını sorsun.!!

Yorumu oyla      27      7  
çok beklersiniz :D 14 Mayıs 2011 Cumartesi  02:16

görüyorumki hergün bu haberleri takip edenler var. büyüğümüz son ana kadar bekleyin buyurmuş. çok beklersiniz akpyi unutun bi kere xD

Yorumu oyla      17      4  
sizleri mhp de görmek istiyoruz 14 Mayıs 2011 Cumartesi  02:15

güney doğuda bir israil devleti kurulma planları oldugu şu günlerde ve chpninde özerk kürdistanı konuştuğu şu günlerde buna en iyi karşı çıkan parti mhpdir. gelin birlik olalım. ülkenin varlığı birliği için. çanakkaleyi savaşta geçemeyenler. masa başında almaya çalışıyor. uyanık olalım beyler bunun hesabını veremeyiz.

Yorumu oyla      13      4  
bende bu cemaatin yurtlarında kaldı..!!! 14 Mayıs 2011 Cumartesi  02:12

Amaçları Allahın dinini en güzel şekilde öğreten bir cemaattir. siyasetle işleri olmaz. seçim zamanı gelince herhangi bir partiyi tam itaatle desteklerler hepsi bu. akpyi desteklememeleri ise gün gibi ortadadır. türkiyenin küçük abd olarak anıldığı şu günlerde. memleketi bu hale getirenlere oy vermeyip ileri görüşlülüklerini bir kez daha ezici bir şekilde ortaya koymuşlardır. Allah sizlerden razı olsun. bu milletin kurtuluşu ancak sizle olur. ben bile kasamın başına bir eleman geçirmek istesem gider onlardan isterim bu elemanımı.

Yorumu oyla      29      5  
süleyman efendi talebeleri 14 Mayıs 2011 Cumartesi  02:09

Bu topluluğun akepeye oy vereceğini sanmıyorum. Türkiye üzerinde dönen gizli oyunları en iyi çözen bir topluluk olarak görüyorum. saygılar...

Yorumu oyla      39      8  
haldun 14 Mayıs 2011 Cumartesi  01:58

realist kardeşim çok doğru şeylere değinmişsin tebrik ederim. "baöşörtüsü düşmanı mehmet ağarın peşine sürüklenip cemaatin imajın yerle bir ettiler." diyen beyinsiz insana diyorumki: bak kardeşim ben anadoluda bir esnafım 2002de akpye oy vermeyin dediğimiz köylüler dükkana uğramaz oldu. şimdi hepsi geliyor. haklıymışsın bizi perişan etti ürünümüz para etmiyo mazot aldı başını gitti. traktörüm evde yatıyo eşekle gidiyorum tarlaya. öküzle çift sürüyorum diyo. revamı bu ha sana soruyorum reva mı? cemaate bişey olduğu yok. gün geçtikçe gelişiyor izmirde bir sürü zengin fetullahcı. fetullah gülenin yanlış yolda oldugunu anlayınca bize anahtar teslim yurt vermeye kalkıyorlar. afrikada 1 milyon insanın lideri olan kabile reisi burdan bi hocamız gittiğinde resmi törenle karşılıyor. akp batışa geçmişken siz bu şekilde karşıdan izleyin :)))))) iyi seyirler püskevit çay istermisiniz :)))))) zuhahahah....

Yorumu oyla      22      7  
Realist 14 Mayıs 2011 Cumartesi  01:51

Ya Ben ne diyom siz ne diyonuz :)) tayyip sampanya icmekten beter yanlislar yapiyo. Sen git uzerine basa basa bop es baskaniyim dedigi bop projesinin asil amacini arastir cahil insan. Takmissin bi sampanyaya :)) Ben asagida bir suru sey yazdim biri de kalkmis dp anap basarili olurdu diyo :)) kardesim biz hristiyan yahudi dostlariyla ayni safta olmamak icin verdik diyorum. Anlamiyomusun. Gidin facebookta akp sayfalarinda takilin he biz dp ye anapa oy veriyoz bi yerlerine batmasin :))

Yorumu oyla      13      8  
Allahın Doğruyu Başarıya ulaştırır. 13 Mayıs 2011 Cuma  13:35

Ayrıca; mesut yılmazın oğlu nişantaşında bar açmış sen bir uğra senin gibilere olan "vefa borcunu" indirim yaparak öderler:)) Yüce Allah öyle büyükki Anap ve DP eyer doğru bir tercih olsaydı şuan başarılı olmuştu. Ne oldu peki Allah ikisinide perişan etti. Yüce rabbimin hiç yanlış işi olurmu? Tayyip bey 10 senedir girdiği her şeçimi, referandumu kazandı. Allahın izni olmadan bir yaprak bile düşmez ama sizin gibiler ilahi mesajı bile anlamıyor.

Yorumu oyla      10      25  
mesut yılmaza vefa borcu:)) 13 Mayıs 2011 Cuma  13:25

mesut yılmaz şampanya kadehini tokuştururken "realist" gibiler onun için dua ediyorlardı. mehmet ağar memleketi elazığda bile nefretle karşılanırken bunlar baöşörtüsü düşmanı mehmet ağarın peşine sürüklenip cemaatin imajın yerle bir ettiler. doğruya senin mantığını yok hangi partiye oy vereceğini bilemiyorsun onlar tkp ye verdese gözü kapalı tkp ye verirsin işte sen bu kadar zavallısın.:))

Yorumu oyla      9      19  
Realist 13 Mayıs 2011 Cuma  04:52

Ayrica: mesut yilmaz sampanyaciymis tayyibin ne oldugu belli degil masonun onde gideni israil ve abd kuklasi butun ulkenin hakkini uzerine alanmi daha bedbaht yoksa sampanya icip kendine edenmi komik olmayin. Sen bana bi soru sormussun mhp yi mi desteklicen diye buyugumuz mhp derse evet niye olmasin. Bende sana bi soru soruyorum senin yasin kac? Egiitim durumun ne? Bu kadar dar dusuncelere sahipsin. Bence sen köyde yasayan kahvede yandas medyanin gosterdigi tayyip mitinglerinde tayyip yalanlarini dinleyen simdi de bi Internet cafeye gecmis inadina akp diyen futbol takimi tutar gibi parti tutan bir zavallisin :)))))))

Yorumu oyla      21      10  
Realist 13 Mayıs 2011 Cuma  04:44

Mesut yilmazi desteklemek tamamen bir politikadi. Ikincisi o Adamin bizim kuran okutulan yurtlarimiza olan hizmeti unutulmicak derecedeydi. Vefa borcumuzu Odemis olduk. Akpye oy vererek muslumanligimizi gosterdik diyen sizlere soruyorum. Akp ab adi altinda kiliseleri ihya etmekten baska ne yapti? Dinler arasi diyalog sacmaligina hizmet etmekten baska ne yapti? Sunu unutma insanlara en buyuk hizmet islami ogretmekle olur. Nesil ayet hadis bilecek fikhi bilgileri iyi belleyecek. Allah korkusu iyice yerlesecekki icine yolsuzluk parayla dusuncelerini satmak ortadan kalkacak. Akp neslin bu sekil yetismesi adina ne yapti?hani dini kullanarak gelmisti. Eger milli egitim okullari gibi kuran kurslari acsaydi 9 sene de 100 binlerce kisi okurdu oralarda. Nesil icin en buyuk hizmet olurdu. AMA akp napti? Bi bk yapmadi... Ekonomi perisan halde kredi kartlariyla geciniyo millet. Dunyada sayginligimiz artmis. O yuzden mi turkiye NATO da olmasina ramen gecen fransadaki toplantiya davet edilmedi? Yaw aklin yolu bir bir iki elini basina koyda dusun... Allaha sukur davamiz Allah rizasini gozettiginden Allahin bereketi yardimi ustumuzde Hersey inanamiyacagimiz sekilde gelismekte. AMA Ben diger kardeslerimin yapmadigi biseyi yapacam simdi : bu senin gibi inadina akp diyenleree Allahtan duam su insallah rabbim akp hezeyanlarini en cok siZe yasatirda beter olursunuz...!!!!!!!!

Yorumu oyla      21      6  
13 Mayıs 2011 Cuma  00:41

artık süleymanlı kardeşlerin ak partiye oy verme zamanı gelmiştir,zaten cemaat tabanı ak partiye kaymış durumda,

Yorumu oyla      12      28  
mesut yılmazcılara 12 Mayıs 2011 Perşembe  16:24

Elinde şampanya kadehiyle dolaşan mesut yılmaz , mehmet ağar gibi İslamdan bir haberlerin peşinden giderek "realist" gibiler hakkaten saflarını belli ettiler. şampanyacı mesut yılmazın başbakan olması için kaç kez dua ettin "realist"? hem senin tarafın neymiş merak ettim şu zina kasedi partisi mhp olmasın?

Yorumu oyla      9      21  
%4 oyumuz var 12 Mayıs 2011 Perşembe  16:20

"%20 oyumuz var" "o ne derse gözü kapalı veririz diyen" mantığın yerindemi? DP en o kadar yüklenmeye rağmen %5 oy aldı bunun %2 mehmet ağarın olsa geriye %3 oy kalır. bu lafınızı söylüyorsunuz millet sizinle dalga geçiyor. biraz mantık yaw.

Yorumu oyla      8      22  
Realist 11 Mayıs 2011 Çarşamba  04:01

Baraj alti partileri destekleyip de kucuk duruma dusmeyin diyen beyinsiZler siz iktidar olcak diye akepeye oy veriyosaniz. Siz kahkahalik durumdasiniz. Biz en azzindan safimizi belli ediyoruz. Gün gelecek diyeceksiniz gercekten haklilarmis diye. O güne de az kaldi 1 bilemedin 2 yil özerk Kurdistan kurulsun yedigimiz ictigimiz Hersey ithal olsun da görün siz. Hala anlamamakta inad ediyosunuz. Gozlerinizi acip bi bakin yalandan baska ne var ortada adamlarin en iyi yaptigi sey vatandasa kredi verip borclandirmak. Borclarida seçim yaklastiginda takside bölüp faizle uzatmak :)))) kahkaha atiyorum halinize..

Yorumu oyla      24      11  
Hakan 10 Mayıs 2011 Salı  19:55

Galiba Has partiye vericekler..Benim akrabalarm öyle en azından

Yorumu oyla      6      18  
10 Mayıs 2011 Salı  16:09

Muhtemelen AKP'ye verilecek. Çünkü Son zamanlarda MHP Kaset iddiaları ile sıkıntı vermeye başladı.

Yorumu oyla      13      27  
ali nac 9 Mayıs 2011 Pazartesi  20:48

Büyüğümüz ne derse o olur.kimse kendince yorum yapmasın.ahmet abimiz nereye derse biz gözümüzü kapatıp oraya vereceğiz.kimsenin aklınada ihtiyacımız yok.üstazımız ve abimiz bize yeter.hem şunu söyleyeyim cemaatimizin oyu %3 değil maaşallah %20 lerden fazladır.herkes bu işin bilincinde olursa bu oy oranı sandığa yansıyacaktır.sayğılarımla.

Yorumu oyla      37      9  
chp li zevata dikkat 6 Mayıs 2011 Cuma  18:32

burada beyaz saray vatikan diye saçmalayanların chp li olduğu malum. onların bu saçmalıklarını kaale bile almıyorum. onların 9 senedir saçmalıyorlar ve 9 senedir sandıktan derslerini alıyorlar. seçim akaşamıda suratları ne olacak çok merak ediyorum

Yorumu oyla      12      32  
NE OLUR BEYAZ SARAY AŞKINA 6 Mayıs 2011 Cuma  17:37

Ya ne olur AKP'ye oy verin.Yoksa BOP projesi yarım kalacak.Irak,Mısır,Libya ve Suriye.Sınırlarımıza kadar hizmet geldi.Az kaldı az.Ne olur Beyaz Sarayın, vatikanın ekmeğine yağ sürün,onların postalları çok lezzetlidir. .Ve bu büyük ABD hizmeti sekteye uğramasın.Sömürü imparatorluğunun sömürücü eşbaşkanlarının ipleri çekilmesin.

Yorumu oyla      36      17  
baraj altına veripte oyunuzu heba etmeyinm 6 Mayıs 2011 Cuma  15:13

has parti ,sp , bbp biraz mantık bu partilerin barajı geçemeyeceği gün gibi malum. Bunlara yüklenipte chp nin ekmeğine yağ sürmeyin. Solada herkes chp+mhp ye oy verirken sağda tek adres ak partidir bunu göremiyormusunuz?

Yorumu oyla      12      32  
yok 6 Mayıs 2011 Cuma  00:56

büyük ihtimalle Has Parti ye verilecek. Cemaate yakın bazı adayların olmasından dolayı ve son yerel seçimde SP ye verdik ve lideri Kurtulmuş'tu. Ben de Has Partiye katıldım ve gördüm ki katılanlar arasında kardeşlerimiz de var. Bir direktifle değil hem geleceğin partisi olmasından hemde güvenilir tek parti olmasından. İnşallah oylar Has parti olmazsa BBP ye gider...

Yorumu oyla      13      21  
huseyin şimşek 5 Mayıs 2011 Perşembe  17:21

peki şimdi kesinleşti mi ben akp ye kesinlikle oy vermeyeceğim de BBP yada MHP arasında kararsızım

Yorumu oyla      7      15  
rabiya bora 4 Mayıs 2011 Çarşamba  15:24

insanları özgür bırakın piskolojik baskıyla bir yere varılmaz

Yorumu oyla      12      13  
BOP PROJESİ SINIRA DAYANDI 3 Mayıs 2011 Salı  23:08

DEFOL YA KADDAFİ."HOŞGELDİN YA AMERİKA" HAÇLI BOZUNTULARINI DİN İMAN NARALARI İLE ORTADOĞYA YERLEŞTİRMEK NE HİZMET Kİ NE HİZMET.

Yorumu oyla      42      12  
selamlar 3 Mayıs 2011 Salı  18:40

"Bizim %8-%9 oyumuz var" diyipte milletle karşı gülünç duruma düşürmeyin cemaatimizi. 2007 de O kadar yüklenmeye rağmen DP %5 oy aldı. Bunun %2 si Mehmet Ağara ve Demokrat parti ismine verilmiş olsa geriye %3 oy kalır. Evet %3 oy oranımız var ve hiç değilse yeni anayasa için ak partiye kullanalımda adamlar gelecek 20 yıl için yasaksız , özgürlükçü bir anayasa yapsınlar. zaten bu seçim 2 parti arasında geçecek akp ve chp bu partilerden cemaatimize en yakın olan tabiki akp . başka mantıklı açıklaması yok..

Yorumu oyla      15      37  
yeni anayasa için akp 3 Mayıs 2011 Salı  17:41

bu dönem kim kazanırsa yeni anayasa yapacaktır. Yani chp kazanırsa yapacağı anayasayı düşünün ne olur? Her halükarda oylar ak partide birleşmeli. ak partinin yapacağı anayasada başörtüsü yasaklarıda artık yasal olarak dayanağı kalmayacaktır. Baş örtüsü yasakları caddeler çıkıpta hal olunacak meseleler değil. şimdiye kadar yargıyla , yasayla engellenmiş ise ak partinin yapacağı yeni anayasa ile artık bu şaçma yasaklardan kurtulabiliriz. Bu arada "başörtüsüne özgürlük" deyip ak parti aleyhinde çalışan saddet partili tiplerin, mantıktan yoksun düşünceleri, ne oldukları ortaya çıkıyor. Adama sorarlar o kadar baş örtüsüne özgürlük istiyorsan bunu yasal olarak yapacak partiye niye destek olmuyorsunda saçma sapan gerekçeklerle engel oluyorsun.

Yorumu oyla      16      21  
biraz mantık 3 Mayıs 2011 Salı  14:02

1-mantığa bak: Zinayı yapan her türlü yapıyor. Suç olacaktı ne olacaktı o iğrençliği yapan yapmayacakmıydı? benim için suç değil bedava olsa gine yapamam. Hade suç olsa ne olacaktı, ahiret ateşinden korkmayan suçtanmı korkacaktı!!Biraz mantık.. 2-Senin gibilerin mantığına göre ABD ye AB e resti çek ülkede tek başına otur çok mantıklı değilmi? herkeze resti çek sonra ülke ekonomisi dibe vursun, dünyada dostun olmasın, ithalatın ticaretin dibe vursun değilmi? o zamanda senin gibi çok bilmişler çıkıp "ekonomiyi mahvettiler" diye atıp tutarsınız. O kadar ABD ye karşıysan neden Türkiye Kominist partisine çalışmıyorsun peki? Adamlar hakkaten senin gibi ABD ye resti çeker ama çok kalmaz 1 ayda Türkiyede hayat çöker . Ozamanda anlarsınız mahalle yönetir gibi ülke yönetilemeyeceğini!! 3-Hayatında Galata yöresini görmeden atıp tutuyorsun ? O bölgenin tarihiyle birlikte yeniden dizayn yapılacaktı. Ülkeme yatırım yapacaksa kim yaparsa yapsın dininden banane? 4- O başörtüsü sorunu yeni dönemde ak partinin yapacağı yeni anayasa ile çözülecektir. o kadar mantıktan yoksunki darbe anayasasına güvenip "baş örtülü bayan" niye yok diyorsun. Evet biraz mantıklı düşünsen bunlar meclise 330 mil. vk. ile girsinler yeni anayasada bu saçma yasakları kaldırsınlar , artık her tarafta başörtüsü serbestisi olur derdin. Üniversitede, ÖSYM sınavlarında serbest olması ak parti sayesinde oldu ve yeni anayasa ile her tarafta bu saçma yasaklar kalakacak. biraz mantığınla düşünsen bunu görürdün. Admalra destek vereidin yeni anayasa için. Siz bu mantıkla ancak sokakta bağırıp çağırır, polisten bir güzel cop yer sonrada , sizi coplayan kemalist rejime çalırsınız. Ve gerçekten çok şükürki sizin gibi müslüman görünüpte kemalist rejime çalışanlardan olmadım.

Yorumu oyla      19      27  
Yolun Açık Olsun! 3 Mayıs 2011 Salı  09:32

Kime ve neye hizmet edildiği ve bundan sonra da kime ve neye hizmet edileceğini cümle alem biliyor.Sen ve senin gibiler de gayet iyi biliyor ama parti taassup ve fanatizmi nedeni ile bilmemezlikten geliniyor.Üstüne üstlük iftira ve bühtan ve çamur atma hevesi cabası.Peki kuzum senin dediğin parti desteklenirse dine nasıl bir hizmet yapmış olacağız.Bu konuda beni aydınlat ben de senin partini destekleyeyim. Olur mu? Mesela TCK'dan zinayı suç olmaktan çıkarmak, Irak'ta yapılan katliam ve ırza geçmelere kayıtsız kalmak(hala cevap bekliyorum),tezkere geçmedi diye üzülmek,mavi marmara olayı istismar etmek(hani özür diletecekleri), sınırlarımıza füze kalkanı yerleştirmek(konrol bizde olacaktıya),zamanında Ayasoyayı açmak için yeminler edip sonra Hazreti Fatih'in fethettiği tarihi yarımadayı Offer'e vermeye çalışmak(Abdullatif Şener engellemişti, pardon nasıl da unutmuşum o da Ergenekoncuydu! Değil mi?), Başörtüsünü sorununun hala istismar etmeler(hani çözülmüştü, seçilecek yerden tek bir aday dahi yok.Fatma Barbaros hanımı yazıları takip edin lütfen), ihaleler, komisyonlar….yer müsait olmadığı için sayılacak daha bir sürü şey var.Gerçi kitapta yazılsa fanatizmden kör olmuş gözlerini açmaya yetmez .Bunlarsa dine hizmet destekleyeyim senin partini ne dersin. Bunların binde birini başka bir parti yapsa çoktan kafir ilan ederdiniz değil mi kuzum.Bu kadar yazmak konuyu ciddiye almak gereksizdi.Ne kadar yazsam da kafanı kumdan çıkaramayacaksın.Bu sebeple bu son defa yazıyorum.

Yorumu oyla      28      18  
KEMALİSTLERE HİZMET EDEN ZEVATA 2 Mayıs 2011 Pazartesi  23:25

KAFASINI KUMDAN ÇIKARIPTA KEMALİSTLERE, CHPLİLERE HİZMET EDENLER KİME OY VERECEK ÇOK MERAK EDİYORUM? HERHALDE ŞU GENELEVDE HZ OSMAN A HAKARET EDEN MHP OLABİLİRMİ ACABA?ADAM KAFASINI KUMDAN ÇIKARMIŞ CHP YE HİZMEDEN BİR ZEVATA DÖNMÜŞ. EVET KAFAMI KUMDAN ÇIKARDIM . KEMALİST, CHP ZİHNİYETİNE KARŞI TEK PARTİ AK PARTİ OLDUĞUNU GÖRDÜM SENİN GİBİ BOZGUNCULUK YAPIP OYLARI BÖLÜP CHP YE HİZMEYT ETMİYORUM. VE BU DEVLETİN İÇİNE ÇÖREKLENMİŞ KEMALİST ZİHNİYETE KARŞI GİNE SONUNA KADAR AK PARTİ DİYORUM!!

Yorumu oyla      20      29  
Chp nin ekmeğine yağ sürmeye devam 2 Mayıs 2011 Pazartesi  23:08

Kemalistler, ergenekoncular haklı. adamlar tek yumruk olmuş 12 hazirana öyle bir hazırlanıyorlarki, Birde sen şu birlik olmaktan nasibini alamamış tiplere bak. Size her şey mübahtır. Kemalistler başa geçecek bu kursta "yasadışı dini eğitim var" deyip hepsini teker teker kapatacak. Ozaman anlarsınız böyle ayrılıkçılık yapıp onların ekmeğine yağ sürmeyi. Gerçi pardon Mason Mesut yılmaza, Mehmet ağara oy veren zevatta laf anlatmak hata. (şimdi hemen birisi çıkar kurslarımızı kimse kapatamaz diye şaçmlar bende sorarım Tuncelide niye kursumuz yok bunuda cevaplayın bari)

Yorumu oyla      17      23  
"sonuna kadar ak aprti" ymiş! 2 Mayıs 2011 Pazartesi  08:34

Ne desek boş, ne desek anlamıyorsun.Kafanı kumdan çıkarttırsan "Sonuna kadar Ak parti" derken ABD ve İsrail'e hizmet ettiğinin farkına varırsın belki.Bırak bu particiliği, futbol takımın tutar gibi parti tutmayı.Geçici bunlar.Madem bu kadar fanatiksin, bari gayesi Rıza-ı İlahi olan topluluğa çamur atma.Aklını başına devşir.

Yorumu oyla      26      16  
realist45 2 Mayıs 2011 Pazartesi  01:34

Akp bu ülkeye ne yaptı da destekliyelimki? fabrika açacağına sattı. satarak ekonomiyi ayakta tutmaya çalıştı onu da yapamadı. işsiz dolu ortalık. ab üyeliği adı altında tarım bitti buğday et falan filan dışarıdan alınıyor. siz tutturmuşsunuz tayyibin muhafazakar görünüşüne aldanıyosunuz. seçimden sonra doğu da kürt devleti kurulsun ülkede iç savaş çıksında sizi o zaman görecez biz. akıllanın artık 2002den beri akpye oy vermeyin dedik anlamadınız. hala bu körlük niye? basın da şunu anlasın. biz %1 lerde olan dp ve anapa oy vererek %5lere %9lara cıkardık bu demektirki oy kapasitemiz var ve biz akpden yana olmıcaz hiçbir zaman evet tabanda akpyi bi şey sanan insanlar var onlar bizden değildir!!!

Yorumu oyla      28      17  
CEM MEHREKLE 1 Mayıs 2011 Pazar  15:57

BU YOLDA BU DAVADA AHMET ABİMİZE HGEP DESTEK TAM DESTEK O NE DERSE O DUR

Yorumu oyla      36      17  
HASAN 1 Mayıs 2011 Pazar  15:13

ben bir süleymancı olarak asla akp ye oy vermem . çünkü onlar fetullahçılarla . onlar türkçe olimpiyatları adı altında popstar düzenleyenlerle yoluna devam etsn. süleymancılar akp ye oy vermez bunu herkes bilsin her islami görünene oy verecek olsak ...

Yorumu oyla      35      20  
sonuna kadar ak aprti 30 Nisan 2011 Cumartesi  15:44

çok bilmişlerden saçmalayama devam. zaten hepiniz hep aynı telden çalıyorsunuz şuna bak;"Niye obamanın elini sıktı, niye papaya tepki göstermedi, yokyok kaddafiden ödül aldı" ancak bu mantıkla ak partiyi kötülersiniz. chp , mhp dine küfrederken ak partiyi al aşağı etmek için şuan bile ittifaktan söz ederken "sözde cemaatci" kisvesi altında chp ye hizmet edersiniz. Bir gözünü açta bak 2002 den beri kadrolar ordudan ve yargıan tasviye ediliyor. başörtüsü ile sınava giren kızlara , ünversiteye giden öğrencilere bakta "baş örtüsü zülmü" diyerek ne kadar saçmaladığın anlarsın. gerçi senin gibi cemaatci taklidi yapan chp lilere cevap bile yazmayı zaman kaybı olarak görüyorum.

Yorumu oyla      19      33  
Yusuf Salur 29 Nisan 2011 Cuma  18:11

Ahmet abimiz nereye isaret ederse oraya oraya oy verilecektir. Ak Parti, Ahmet abimizin onayini almak icin herseyi yapmali. Vatan Millet ve Islam alemi kazanmali. Karar verecek olan AK Partidir.

Yorumu oyla      28      16  
Abimizin yanlış yapmayacağını umut eden Zevata 29 Nisan 2011 Cuma  17:16

"Abimizin yanlış yapmayacağını umut eden" Hizmetler için Ak Parti Diyen, sureti haktan gözükerek fikir beyan eden zat.Hangi ülkede yaşıyorsun, aç gözünü aç.Başörtüsünü AKP serbest bırakmış ta sorun çözülmüş te.Hala başörtüsü sorunu var bu ülkede.Bak Vakit Gazetesi bile haber yapmış daha yeni.(http://www.habervaktim.com/haber/183140/izmitte_buyuk_yuruyus.htmlIrak). Hayret Ergenekon operasyonu ile orduya bile müdahale edebilen hükümet başörtüsü sorununu bir türlü çözemiyor. Mevzu AB uyum yasaları olunca elinden geleni yapabiliyor(en basitinden zinanın serbest bırakılması).ABD, İsrail, NATO istediğin yaptırıyor. Ne CHP ne MHP ne de başka bir parti.Ne de günlük kısır tartışmalar.Asıl gaye,asıl amaç İslam’a, dine diyanete hizmet, dünyanın her tarafında.Bu hizmetler en muhalif iktidarlar döneminde bile yürümüştür, yürüyecektir.Zamanı geldiğinde partilerin de liderlerinin de adı unutulacak hizmetler kıyamet sabahına kadar devam edecektir.Zamanında bu tip tartışmalar çokça yapıldı.Bu yüzden bu güzide topluluğu karalamaya çalışanların çoğu bu gün müteahhit olup köşeyi döndüler.Attıkları sloganları, ettikleri yeminleri unuttular.Boş işler bunlar kendini yorma…Benim bile yazmam konuyu ciddiye almamam gerekirdi ya neyse…

Yorumu oyla      31      19  
Hizmetler için Ak parti 29 Nisan 2011 Cuma  15:50

Sol kesimde çok açık olarak mhp chp ittifakı görülüyor. has parti yada bbp gibi baraj altı partilere vermek chp nin işine yarayacaktır. evet gün birlik olmak günüdür.ve birlik ak partide sadece sağlanır. hizmetlerimizin sağlıklı şekilde ilerlemesi için tabiki en hayırlısı akp partiyle devam etmektir. bu saaten sonra ahmet abimizn yanlış yapmayacağı ak partide karar kılacağını umut ediyorum bu arada cemaatten görünüpte chp ye hizmet eden , ak partiye saçma iddalarla karşı çıkanlarada sadece mantık diliyorum. Bu arada baş örtüsü ile sınavlara , üniversteye gitme özgürlüğü ak parti ile verildiği halde çok bilmiş vatandaş "başörtüsü zülmü" diyerek ne kadar chp yandaşı olduğunu gösteriyor.

Yorumu oyla      22      26  
Ali Yıldız 29 Nisan 2011 Cuma  12:22

Biz bu seçimlerde her seçimde olduğu gibi Ahmet Arif Denizolgun Bey'i destekliyoruz.Yani hangi partiyi işaret ederse.Onun desteklediği ya da destekleyeceği partilerin yok ANAP,DP ya da MHP olması farketmez.Yok Mesut Masonmuş, yok Ağar derin devletin adamı imiş, yok MHP=CHP imiş.Peki AKP desteklendiğinde nasıl bir formül ortaya çıkıyor.O zaman ben de size bir formül yazayım.AKP=Amerika Birleşik Devletleri; Irak'ta milyona yakın kanı akıtılan müslümanlar, ırzına alçakça geçilen iffetli kadınlar,=YAHUDİLER; Esip gürleyen ama kapı arkasında her türlü işbirliği(Offer olayı,mayınlı arazi,mavi marmara sessizliği.=Başörtüsü Zulmü=28 Şubatçı Danışmanlar(Onlar sanki çok sığ)..Örnekleri çoğaltabilirsiniz.Behey uyanıklar,aklı kıt zavallılar siz AKP'yi desteklerken katil cani ve İslam düşmanı ABD VE YAHUDİLERİ uşaklarını mı destekliyorsuz? Her daim ve her zaman Biiznillah Arif Ahmet Denizolgun Beyefendiyi destekleyeceğiz...

Yorumu oyla      33      22  
levent kaya 29 Nisan 2011 Cuma  12:08

büyük birlik ve has parti gibi manevi değerlere sahip partiler de düşünülmeli kesinlikle. bbp ve has partide çok temiz dindar insanlar var. demokrat partiden çok daha iyi partile bunlar.

Yorumu oyla      11      25  
idris akbağ 28 Nisan 2011 Perşembe  23:19

benim kanaatim bizi temsil edebilecek tek parti büyük birlik partisi ama bunu kimse görmüyor yoksa biz mi yanlış görüyoruz..

Yorumu oyla      10      21  
serkan sevinç 28 Nisan 2011 Perşembe  19:13

sayın denizolgunun tabanını dinlemesi gerekir. cemaate çocuklarını gönderenler ak partiye oy veriyor, yurtlara yardım yapanlar ak partiye oy veriyor ama cemaat ak partiye düşmanlık yapıyor. bu anormalliğin giderilmesi gerekir. ahmet arif denizolgun bey tabanı dinleyip ak parti deiyecektir bence.

Yorumu oyla      27      26  
Hakan Alp 28 Nisan 2011 Perşembe  19:11

ben yurtlarda kalan biri olarak ak parti ye verilmesinin hem ak parti için hem de cemaat için hayırlı olacağını düşünüyorum. ak parti döneminde cemaatin hizmetlerine hiç engel çıkarılmadı, yurt sayısı üç-dört katına çıktı. inşallah geçmişte yapılan hatalar yapılmaz bu seçimde ak partiye oy verilir.

Yorumu oyla      25      27  
ahmet abimiz yanlış yapmaz 28 Nisan 2011 Perşembe  17:56

Bu saaten sonra ak parti dışında verilecek her oyun chp ye yarayacağı görülüyor. ahmet abimiz ak partide karar kılacaktır. taban ak partiyi istiyor. mhp , sp gibi bir yanlışa düşmez cemaatimiz. hele dp gibi sahta seyh profesor haydar başla ahmet abimizi yan yana bile düşünemiyorum.

Yorumu oyla      28      25  
cihat atan 28 Nisan 2011 Perşembe  17:56

ben bir sülemancı olara akp bizi temsil noktasında deil artık gömlek üstüne gömlek çıkarıyo bence sadet pardisi

Yorumu oyla      11      31  
maltepeli 28 Nisan 2011 Perşembe  15:25

ben geçen sene cemaatimizin yurtlarından mezun oldum . Din eğitimi ,namaz,oruç olsun gerçekten kurslarımızın Türkiyede bir eşi yok. Hizmetlerimizin aksaması tabiki siyasi iradeyede bağlıdır. Mhp ni chp den hiç bir farkı kalmadığını, fırsatını bulduğu ilk anda chp ile ittifak yapacağı, engin alan gibi başörtülüleri açıkça fişleyen demeçler veren birini alması, refernadumda chp nin peşinden gitmesi her şeyi açıklıyor. Yani MHP ye veren CHP ye vermiştir oyunu. Ben cemaatimzin chp nin ekmeğine yağ sürecek şekilde mhp, sp gibi baraj altı ,chp yandaşı partilere verme gibi bir hataya düşmeyeceğini biliyorum. Gün birlik olma günüdür. sol kesim tek vucut chp+mhp ye vrieyorsa bizde tabiki ak partiye vereceğiz bu kadar açık...

Yorumu oyla      31      28  
AŞİRET 28 Nisan 2011 Perşembe  13:44

HAYRI BEY SENİN GİBİ İNSANA SORACAK DEĞİLİZ KİME OY VERECEĞİMİZİ BÜYÜGÜMÜZ KİMİ İŞARET EDERSEN ONU DESTEKLERİZ SEN NE BİLİRİSİN İTAAT DENİLEN KELİMENİN ANLAMI BİZİM ALLAH (C.C) DAN BAŞKA KİMSEDEN KOKUMUZ YOKTUR BİZİM AMACIMIZ SİYASET DEYİL BU GÜZELİM VATANIMIZ YAKIŞIR İNSAN YETİŞTİMEKTİR BİRDAHA BİZİ AĞZINA ALMA ÇALINIRSIN KİMSEDE SAHİP ÇIKMAZ SANA

Yorumu oyla      39      16  
hayri 28 Nisan 2011 Perşembe  09:35

bir kezde dogru karar verebilseler onlar nerde hırsız ugursuz varsa onlarla yada kim korkutursa onlarla olurlar güneş nereye dogarsa orayada bizde burdaydık diye cömerler. bulurlar yine bi hırsızın yada cetecinin kuyrugu olurlar yada birileri korkutur .ama anlatmaya gerek yok ne oldukları ne olacakları belli onların yine birisini sandıga gömerler.

Yorumu oyla      20      40