YORUMLAR
Toplam 64 yorum var Onay bekleyen 16 yorum var.
ABDAL MUSADA HAİNLER 22 Ekim 2011 Cumartesi  13:02

TEKKE KÖYÜNDE VE ANTALYADA ŞİRKETİNKENDİLERİNE DAVA AÇILDIGINI SÖYLEYEN TEKKE DERNEK BAŞKANI. A, E. AÇILMIŞ OLAN DAVANIN MAHKEME TUTANAGINI YAYINLAMAK ZORUNDASIN.10 ARKADAŞIN DAVA AÇILDIGINI SÖYLEDİ ARALIK 2010 HALEN ARKADAŞLARIN VE SİZ BELGEYİ YAYINLAMADINIZ.ABDAL MUSA DAVASINDAN ÇEKİLDİGİNİ BİLİYORUZ SİZİNSAYIN BAY ALİ ERİŞ ARKADAŞIN NİYAZİ ÖZEL, GAZETELERE DEMEÇ VERİYORSUN BURASI KUTSAL DEYİL. MERMER OCAGINDAN PARA KAZANACAGIZ. ABDAL MUSAMIZ KUTSAL DEYİISE DERNEK BAŞKANLIGINDAN İSTİFA ETMİYORSUN. 250 MİLYAR DAVA AÇILIP TEKKELİLERİ ALEVİLERİ KORKUTMAYA ÇALIŞTIN.HALTAN PARA TOPLAYACAKTINIZ. AVUKATINIZ OLDUGUNU SÖYLEDİGİNİZ BARIŞ AKINCI BÖYLE DAVA YOK DİYO. VARSA DERHAL YAYINLAYIN ALEVİLER, TEKKELİLER APTAL DEYİL, OYUN BİTTİ BAY ALİ ERİŞ,DERHAL OKUTSAL MEKANDAN İSTİFA EDİN BATIYORSUNUZ. SEVGİLİ GÜN YÖETİCİLERİ GERÇEKLERİ HALKIN BİLMESİ GEREKİYO....

Yorumu oyla      4      3  
GENÇ ALEVİLER 4 Ekim 2011 Salı  11:06

RK MARBLE ŞİRKETİN İTİRAZ HAKKIDA RED IDİLDİ......DEMEKİ ALEVİLER HAKLI AVUKAT BEY,HİNTLİNİN PARASI ALEVİLERİ. ABDAL MUSAYI. ONUN KUTSAL DAGINI. YENMEYE YETMEDİ.PARALI İŞBİRLİKÇİLERİDE YENİLDİ...DEMEKİ BU İŞ PARAYLA OLMUYOMUŞ İNANANLARIN MÜCADELESİYLE OLUYO .

Yorumu oyla      4      3  
TEKKELİLER 6 Eylül 2011 Salı  12:32

RK MARBLE ŞİRKETİNE AVUKATINA SESLENİYORUZ ÇED RAPORUNUZU YAYINLAMADINIZ BİLRKİŞİ RAPORU DEĞİŞTİRDİ DEDİNİZ ONUDA YAYINLAMADINIZ YALAN 2 ŞİRKET PİSKOLOJİK SAVAŞ SÜRDÜRÜYOR ELİNDE BELGESİ VARSA YAYINLA BİZ OLMADIĞINI BİLİYORUZ 5 EKİM 2011 KAPANMA TARİHİ DAVANIN AVUKATI 4AGUTOSTA KAPANMA YAZISI YAZDI VALİ BEYİN YAZISI ELMALI KAYMAKAMLIĞINDA İZNE ÇIKMIŞ SAYIN VALİM KANUNLARI UYGULAYIN

Yorumu oyla      24      9  
cemcan 5 Eylül 2011 Pazartesi  11:21

2 kere turbe ziyaretine gittim ne mermer ocagi gordum nede ses duydum ama turbenin bakımsızlıgıda icimi sızlatmadı degil !!!once evimizin onunu supurelim derim ben

Yorumu oyla      10      7  
SAĞLIK MI CAN MI? 4 Eylül 2011 Pazar  13:47

Mermer ocağının çalışmasının insan sağlığına zarar verdiğini söylüyorsunuz.Bu mermer ocağının çalışmasınan dolayı hasta olan bir kişiyi gösterin yeter. Ama terör durmuyor yüzlerce vatan evladı şehit oluyor. Onlar için bugüne kadar ne yaptınız? Bunun cevabını Basın Toplantısı yaparak verin lütfen.Bu tarz konuları gündeme getirerek şehitlerimizi ve ailelerinin yaşadığı sıkıntıları unutturmaya çalışıyorsunuz. Brezilya dizilerine döndürdünüz. Bırakın herşeyi yargı çözsün. Yargının verdiği karara herkes uyacaktır.

Yorumu oyla      17      9  
KILIÇDAROĞLU'NA SESLENİYORUM!!!!!!!!!!!! 4 Eylül 2011 Pazar  13:42

Sayın Kılıçdaroğlu; Partinizin milletvekili Sayın Yıldıray Sapan Antalya ilinde aleviler ile Sunnileri ve sermayeyi karşı karşya getiriyor. Sizi herzaman belgeler ile konuşan bir siyasetçi olarak bilioruz ve bu sebeple destekledik. Soyut , hiçbir belgeye dayanmayan bir kargaşa Sayın vekil tarafından sürdürülmekte ve kamuoyu meşgul edilmektedir. Lütfen partimizi ve toplumu bu kadar önemli konular varken bu konu ile yıpratmaya hakkımız olmadığını görelim ve gerekeni yapalım. Yıllardır toplumda süren CHP Sermaye düşmanıdır imajını desteklemeyelim. Bu ülkenin kutsal yerlerine doğa güzelliğine ihtiyacı olduğu kadar istihdama ihracata ve vergiye de ihtiyacı olduğunu görelim. Saygılarımla..

Yorumu oyla      17      7  
SAĞDUYULU 4 Eylül 2011 Pazar  13:37

Sayın Vekil; Bugün dört şehit var, haberiniz oldu mu? Sizin bu konuda da basın açıklaması yapmanızı ve toplumu sağduyuya davet etmenizi vatan evlatlarına silah sıkan herkesin bir terörist olduğunu ilan etmenizi bu ülkenin bir milletvekili olarak mermer ocağının durması ile değil terörün durması ile ilgili girişimlerde bulunmanızı bekliyoruz. CHP'ye oy veren birisi olarak bundan sonraki seçimlerde partimizin güçlenmesi ve toplumun karşısına biz şehit verilmemesi için de mücadele verdiğinizi, tepkinizi gösterdiğinizi anlatın. Yoksa bir dahaki seçimlerde toplumun karşısına çıkamayacağız. Çünkü teröristler Alevi,Sunni, Kürt, Laz , Çerkez dinlemiyor. Üniforma giyen tüm vatan evlatlarını hedef alıyorlar. Bu konudaki duygu düşünce ve açıklamalarınızı bekliyoruz.

Yorumu oyla      18      6  
yalnız kurt 3 Eylül 2011 Cumartesi  22:34

çok güzel bu fikrine katılıyorum, toplanın birleşin ülke ekonomisine katkıda bulunun, TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ kimseye emir eli yapmıyalım yama yapmıyalım dünya lideri yapalım. çanakkale'de ATA'larımız bu vatını kürdüyle alevisiyle türküy'le o zaferleri kazandı. sizi ayrışmaya değil, birleşmeye davet edıyorum sayın aleviler. TEK BAYRAK, TEK DEVLET, TEK DİN İSLAM yaşasın bozkurtlar huzur islamda.

Yorumu oyla      13      6  
ALEVİLER 3 Eylül 2011 Cumartesi  21:59

ABDAL MUSA DİYORKİ BİZİM MEZARIMIZ KUTSAL DURDAGINDA OLSUN KİMKİ DUR DAGIMIZA SAHİP ÇIKARSA GERÇEK EVLATLARIMIZ ONLARDIR UYARIYORUZ KUTSAL DEGERLERİMİZLE OYNAMAYIN ALEVİLİK DİRENİŞ TARİHİNE BAKIN SİZLER ABDAL MUSANIN DAGINA SALDIRDIKÇA BİRLEŞECEGİZ GÖRÜRSÜNÜZ OZAMAN

Yorumu oyla      16      18  
yalnız kurt 3 Eylül 2011 Cumartesi  20:10

çakallar toplu gezer kurtlar terk gezer, biz çooook çakal sürüleri gördük. biz tehdit etmeyiz icraat yaparız. senın yaşın müsait mi bilmıyorum 80 öncesini hatırlıyormusun ? türk ekonomisine kdv kazandıran vergi veren herkese kanunnun el verdiği şartlarda çalışırsa saygımız vardır. sizler gibi boş gezip, ucuz kahramanlıklar yapmayız. biraz ekonomıye katkınız olsun. 'İSTİKRAR SÜRSÜN BOZKURTLAR BÜTÜSÜN' o senin bahsettiğin alkol bizim yakın yerımızden geçmez, siz o abdal musanın türbesinin yanında da alkol alıyorsunuz siz, oturupta bir fatiha okumuyorsunuz. huzur islamda.yalnız kurt.

Yorumu oyla      14      6  
hava cıva 2 Eylül 2011 Cuma  23:31

yalnız kurt; Belliki alkollü yazmışsın o mesajı yoksa,aba altından sopa göstererek "biz o dağlarda çok kuzu avladık"gibi tehditlerle SAPAN'ı korkutacağını sanıyorsan fena yanılırsın!!!Bunlar daha önce denendi bilgin olsun:))

Yorumu oyla      11      27  
yalnız kurt 2 Eylül 2011 Cuma  19:05

sayın sapan kardeş; dur dag nerede tam olarak biliyormusun? bu mermer ocağının, sultan budala türbesine kuş uçumu 1300metre abdal musa türbesine 1400metre köy yolundan tarladan gidersen biri 2000metre digeride 1900metre senin bahsettiğin konu, devletin her türlü kademelerinden ruhsat alınmış bir işletmedir. sen tekke köyüne hiç gittin mi? haaa pardon vekil olucagın zaman gitmişsindir. şimdiye kadar antalyada siyaset yaptın gösterebilirmisin biz de şurayı yaptık ? adam bir çam agacıdamı dikmez? dur dağından bahsediyorsun kutsal diyorsun, bayatı biliyormusun? gerçi bayat şimdi zümrüt ova köyü oldu ama sen bilmezsin. ordan 1,5km yukarıya dağa cıkarsan ordaki 150-200 yıllık sedirler kesildi senin haberin varmı ? siyaset yaptın antalya da yazı tura'dan vekil oldun nıye hiç gündeme getirmedin o sedirleri, oralarıda bizim ata'larımız dede'lerimiz dikmişti. dur dağıuna cok önem veriyorsun bir ot bile bitmez ama ormanlara doğaya hiç önem vermiyorsun. siyaset yaparken bunları gündeme getirseydin seni birazcık anlıyabilirdik. az oy avcılığı yapıyorsun gibi gelıyor bana. 550 vekilinden birisin şuanda ankara'da ne dağlaaar kaldı nee ovalar. görelim gücünüzü sayın vekil, maden yasasını degiştirde. su akar siyasetçiler bakar. gözleri var görmez, agızları var konusmaz kulakları var duymaz bugünlerde gelir geçer. size başarılar dılıyoruz yalnız kurt o daglarda cok kuzu avladık biz.

Yorumu oyla      44      11  
123 2 Eylül 2011 Cuma  16:53

Bütün dünyayı kutsal ilan etmene gerek yok. Mevzu konusu yer belli. Olayı drama sürüklemeyin. Ayrıca tekke ve zaviye konusunda haklısın. Kapatılma kararı uygulansın destekçisiyiz tabiki sonuna kadar. Ama cami hocalarının maaşlarıda devlet eliyle ödenmesin , devlet eliyle cami yapılmasın (aynı cem evlerinin yapılmadığı gibi), kıyafet nizamına da tam olarak uyalım. Uygulanacaksa tam anlamıyla uygulansın değil mi ya. Bencilsiniz arkadaşım bencilsiniz. Kendi inancınızla ilgili senaryoları ağzınıza bile alamazken, başkalarınınki hakkında nasıl da ahkam kesiyorsunuz. Sen onu bunu boşver; herkes ülkesinin kalkınmasından yana, e kendi geleceği mutluluğu söz konusu sonuçta. Sen önce senden olmayana karşı bakışına yön ver. İnançlar üzerinden yapılabilecek oyunların herkes farkında güzel kardeşim. Alevinin gözü öyle kolay kolay körelmez. Bize yandaş nasihatı değil, dost samimiyeti gerek.

Yorumu oyla      9      46  
Net Kral 2 Eylül 2011 Cuma  16:29

"123" arkadas bu seferde senin icin yazmam gerekti. Oku yada arastir diyim. Kabenin etrafinda birsuru otel, Residance yapildi insanlar kullansin diye. Eyup Sultan a gidersen de etrafindaki durumu gorursun. Abdal Musa turbesi mermer ocagindan gorunmeyip 3 kilometre mesafede dag basinda. Arastirirsan yada senliklere gitsen gorursun. Neyle neyi kiyasliyosun. Burdaki oyun komedi ve siyayesi oy hesabi. Eger dagi tasi kutsal yapacaksan, butun daglari bosaltalim insanlar tapmaya gitsinler sadece olurmu? Denizler de kutsal diyelim yikin Deniz kenarindaki ev otel herseyi. Bu muhabbet geyik noktasinda kalir. Zorlamaya gerek yok UNESCO tescilliyor yada Kultur Turizm Bakanligi kultur mirasi olan yerleri ve korumaya calisiyor zaten. Peki ben sana bisey sorayim "123" Turkiye Cumhuriyetini kuran Ataturk, tekke ve zaviyeleri kapatmamismiydi? Buna ne dersin? Turbelerden, tekkelerden, seyhlerden, sihlardan medet ummak sence sagliklimi? Herseye ragmen herkes saygi gosteriyor inanc diye turbeye de tekke yede. Devletin gerekli yerlerinden izin ruhsat neyse alip adamlar dagin basinda mermer cikartip, yurtdisina satiyorsa, ulkeye de gelir saglayip istihdam yaratiyorsa, eger kurallara yasalara da uygun calisiyorsa neyin nesidir bu tantana sence? Bence rant saglama isi asil bu, oy rant. Bunu yapmaya calisirkende Alevi kesimini doldurusa getirmek yontemi. Bu ulkede boyle tezgahlar kolayca yillarca uygulandi.Tarihten ders almak tekerrur ettirmemek bize yakisan bu asirda. Bu kadar basit oyunlara alet olmamak lazim. Samimi fikrim bu 123. Muhalif olacaksan gercekten yanlis olan seyler bul derim. Dogrunun herzaman yaninda olur bu millet merak etme. Yalancinin mumu yatsiya kadar demisler. Yatsiya gerek yok Sap Sapan belli burda. Saygilar sevgiler.

Yorumu oyla      55      8  
123 2 Eylül 2011 Cuma  16:12

Günah çıkarma faslı son bulduysa, havlu atmadan önce, inançta tarafsızlığınızın samimiyetini de görmek isterdik. Ama iş güç tabi meşgul insanlarız, oluyor bazen böyle.

Yorumu oyla      9      44  
Net Kral 2 Eylül 2011 Cuma  14:17

Son bir yorum daha yapma geregi duydum. Bu tip oyunlarin bizim gibi az gelismis ulkelerde herzaman oynandigini bildigimden ve bu tip polemiklerin herzaman bizim gibi ulkelerde surecegini dusundugumden dolayi demek isterimki halkimiz biraz uyansin artik. Alet olmasinlar bu tip ayak oyunlarina. Gercekler ve dogrular sonucta ortaya cikacaktir; pozitif bilim ve akil egemen olacaktir elbette. Asil olan insan erdemli durust olandir. Yardani sevmektir yaradilandan dolayi hayat ve gelin canlar bir olalimdir sevdamiz. Kucuk cikarlar icin aciz yalanlarla halki kandirmak degildir erdemli olmak. Siyaset ve siyasiler bu halkin duygularini somurmeyi elbet birgun birakacaklardir. Halkimiz gercekleri gorurse eger. Adaletin, hak ve hukukun birgun mutlaka tecelli edecegine olan inancimla herkese saygilar, sevgiler. Dunyanin artik okuzun boynuzunda olmadigini, insanlarin da kolay kandirilamayacagini umarak sozlerime son vermek istiyorum. Son bir not daha eklemeden edemiyecegim; bu tartismanin tarafi olanlarida saygili ve akilci olmaya davet ediyorum. Kirici yikici olmanin da Alevi toplumuna uygun dusmedigini de biliyorum, tarihsel magduriyet ve hosgoru gercekleri oldugundan da eminim. Alevi toplumundaki Akliselim insanlarin bu oyuna gelmeyecegine de kalpten inaniyorum. Ayrica Editore de yorumlarima yer verdigi icin tesekkur ediyorum. Haksizlik etmisim kendilerine tarafli diyerek. Tarafsiz duruyor bu polemikte. Senden ozur dileyerek bu polemikten ayriliyorum Editor kardes. Saygilar, sevgiler tekrar.

Yorumu oyla      53      8  
123 2 Eylül 2011 Cuma  14:15

Net kral arkadaşım, hala fikrini açıklamadın? Kabenin altında petrol çıksaydı ya da eyup sultanın, seçimin ne olurdu? Yeraltı kaynakları ile kutsal alanlar karşılaştırması konusunda fikrini samimiyetle öğrenmek isterim.

Yorumu oyla      9      44  
Net Kral 2 Eylül 2011 Cuma  12:31

"zafer" rumuzlu vatandas. mucadelene saygi duyuyorum:) Seni mucadelen seni magara donemine goturur. Maden sevmiyosan yerin orasi oluyor malesef ki. Orurdugun evin demiri, cimentosu vs olmadan olmuyor. Bu internet sitesinde yazi yazmani saglayan bilgisayarin malzemelerini cogunlugu madenlerden elde ediliyor. Bindigin araba, kullandigin elektrik vs. Sen madenleri kapattirmakla ugracagina insanligin faydasina olabilecek birseyler yap. Senin modelden memlekette cok var bundandir bu geri kalmislik, magara mantigi. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan niceleriden birisin. Sana tavsiyem mucadeleni okumak icin yap birazcik:) Allah in ilk emri olmasi da bosuna degil demekki. Oku

Yorumu oyla      53      8  
itiraf 2 Eylül 2011 Cuma  11:44

ste bir itiraf zafer rumuzlu kisiden.dini duygulari kullanarak emperyalist bir hizmete usaklik etmek.hedef butun maden ocaklariymis.yaziklar olsun.ha mehmetcige kurdun sikmissiniz hada ulkenin ilerlemesine engel olmak icin mucadele etmissiniz.dunyanin hangi ulkesinde gordunuz madenciligin yapilmadigini.komunist cinden rusyaya amerikadan italyaya afrikaya kadar nerde var madenciligin olmafigi ulke.net kral rumuxlu arkadasin yorumlarini basta sert gormustum ama goruyorumki sonuna kadar hakli.bergamali eylemciler vardi bir zamanlar.mamalarini aldilar sustular.simdide tekkekoy eylemlerini organize ediyorlardi.hersey aciga cikiyor yavas yavs.aslinda savcilar bu eylemleri ve arkasindaki is ve ernekleri incelemeye almali.hic bir haber bu kadar mansetlere cikmadi.neden burasi. buda arastirilmali.

Yorumu oyla      46      8  
Net Kral 2 Eylül 2011 Cuma  11:36

Ulkenin en verimli tarim alanlarini (Cukurova, Dilovasi vs) zamaninda sizin yanlis sanayi politikalarinizla (rant icin) bitirdiniz. Adana, Mersin gibi akdeniz kusagindaki illeri de deniz den kopardaniz yanlis imar politikalariyla (Rant icin). Turizmi baltaladiniz. Simdi de olmasi gereken yerlerde olan, dag baslarinda madencilik yapanlara engel olmaya calisiyorsunuz. Neymis cevre, doga korumaymis, yemeyince kutsalmis falan. Cevir gazi yanmasin. Birakin bu isleri. Kandiriliyorsunuz Abdal Musa, Haci Bektaslarin kemikleri sizliyordur bu ikiyuzlulugunuzle. Yine diyorum Sapan lara 3-5 oy hesabindan otesinde birseye hizmet etmiyor bu durum. Ulkenize halkiniza ihanet etmeyi birakip yada kandirmayi, halka ve ulkeye hizmet etmeye calisin birazcik. Daha once de dedigim gibi, bu kafayla giderseniz CHP diye birsey kalmayacak. Istemesekte begenmesekte helal olsun diyorum AKP ye, sayenizde iktidari hak ediyorlar .

Yorumu oyla      45      8  
zafer 2 Eylül 2011 Cuma  09:09

dostlar, eger karar onanirsa nerde olursa olsun koyumuze ilcemize zarar verdigini dusundugumuz mermer veya tas ocagini bu karari ornek gostererek kapattirabiliriz. hatta fabrikalari bile. mucadele butun zararli maden ocaklari kapatilana kadardir.

Yorumu oyla      10      58  
Her şey karşılıklı 1 Eylül 2011 Perşembe  23:17

Net Kral, kendi kutsalına dokunulunca nasılda canın yanıyor. Hani önemli olan doğal kaynaktı? Senin kutsalına başkasının verdiği değer, sana duyduğu saygıdandır ve karşılıklıdır. Sen önce senden olmayanlara göstermen gereken anlayışı biçimlendir, farklılıklar içinde birlikte yaşayabilmeyi kabullen.

Yorumu oyla      13      56  
alevi dostu 1 Eylül 2011 Perşembe  19:33

sayin editorun taraf tuttuguna inanmiyorum net kral rumuxlu arkadasim.bir sunni olarak rahatlikla soyleyebilirimki butun alevi dostlarim cok ozeller.her zaman bilirimki yanimdalar her durumda.onlarla beraber 2 senedir Abdal Musa senliklerine gidiyorum.cokda keyifli geciyor.orda farkettimki mermer ocaginin turbeye simdilik bir zarari yok.turbedende kesinlikle gozukmuyor.koye taahhut vermisler o konuda.calistiklari yerde dagin gorunmeyen bir etegiymis.koylulerden ogrendik.ayrica on planda finansor hintli fakat asil patron turkmus.genc bir muhendis.halkla iliskide olan ve ocak calismasinida kontrol eden oymus.yorumcularin hepsine saygilar oncelikle.kimseyi hapse atmak tukurmek ya da birilerine hain demek hicbirimize yakismiyor.hele heleki bu ulkenin gercek teminati alevi dostlarimiza.turbe butun toplumun ortak degeridir.alevisi sunnisi hepimiz sahip cikalim.ama uzakta bir etekte calisan emekcilerede yaziktir.sahip cikin.sizlere yakisan odur.2 yildir emek vermisler.tum dostlara selamlar.

Yorumu oyla      74      6  
"herşey para değil"den net king'e 1 Eylül 2011 Perşembe  19:15

Anlaşılan ya o şirketin sahibi,yakını yada çifte kavrulmuş olmalısınız.Zira dini yerlere hem dilini hem elini uzatan sizsiniz.Bizde bunlara karşı olanlarız.Yada en son ihtimal "başaşağı" yaşıyorsunuz!

Yorumu oyla      11      60  
Net Kral 1 Eylül 2011 Perşembe  15:41

"Hersey para degil" seni Allah a havale ediyor Editor le kucuk dunyanizda takilmaya devam edin diyorum. Hak hukuk adalet mutlaka tecelli eder sonunda da Ama sizin sonunuz mechul derim. Kabe ye ve diger gercek dini yerlere dil uzatma terbiyesizligini gostermeniz de dinden inanctan ne anladiginizi gosteriyor. Allah sizi islah etsin.

Yorumu oyla      100      10  
hersey para degil 1 Eylül 2011 Perşembe  15:00

İnsanlarin inanclariyla ilgili kutsal saydiklari yerler ne zamandan beri emegin uretildigi yer diye istihdam diye talan edilmeye baslanmis.?kabe nin altinda petrol ciksa kazicakmisiniz orayi?eyup sultanin altinda altin madeni olsa kazicakmisiniz?veya st.antuan kilisesinin altinda define ciksa yikicakmisiniz vicdansizlar!dur dagi bir suru efsaneye ev sahipligi yapmis kutsal bir yerdir. Sadece turbe degil kutsal olan dagin kendisi ve ustundeki 7 tepelerde kutsal ve her birinin ayri bir hikayesi var kimi kandiriyorsunuz?utanmalisiniz!ve orayi kim katletme taraftariysa , kim bu dusunceye hizmet ediyorsa burnuna halka takip sokak sokak gezdirilmeli! Ustelik yuzune tukurmekte serbest birakilmali!

Yorumu oyla      11      99  
EDİTÖRÜN YORUMU 1 Eylül 2011 Perşembe  14:38

Net Kral isimli yorumcuya cevaptır: Yine Gün Haber'i okumadan yorum yazmışsınız. O Hintlilere de bir cevap yazdırın demişsiniz. Biz kimseye cevap yazdırmayız, gelen cevapları yayınlarız. Onların Yıldıray Sapan'a verdikleri cevabı da 24 Ağustos tarihinde yayınlamışız. http://www.gunhaber.com.tr/haber/Sapan-a-cevap-var/356058 Burada kimse yargısız infaz yapmıyor, yapamaz da. Aslında 'haklıdan yanayım' diyerek yargısız infazı siz yapıyorsunuz. Hintliler'in haklı olduğunu nereden biliyorsunuz. Savcı mısınız, hakim misiniz. Lütfen 'Tarafsız olun' diyen siz de tarafsız olun. Saygılar.

Yorumu oyla      10      93  
alevi muhalif 1 Eylül 2011 Perşembe  14:28

doğayı katledenler hapsedilmeli!yeşile saygısı olanlar hapsedilmeli!siyasi yandaşları sayesinde yargıyı etkileyenler bu sayede kutsal sayılan yerleri 3-5 lira için delik deşik edenler hapsedilmeli!biz orada insanlara ekmek verdik deyip çuvallarla kendilerine rant sağlayanları üstelik bunu kutsal sayılan ve birkaç ay içerisinde sit alanı ilan edilecek bir yerde yapmayı tercih edenler hapsedilmeli.ve bunlara göz yumanlarda hapsedilmeli.eğer bunun peşini SAPAN bir şekilde bırakırsa o da HAPSEDİLMELİ!!!

Yorumu oyla      10      87  
Net Kral 1 Eylül 2011 Perşembe  14:18

Editor kardes Hintli Cinli degil, haklidan yanayim ben. Ismim cismim de belli. Reklama gerek yok anlayacagin. Ulkesini seven, inadina ureten insanlara saygi duyan biriyim. Okuz altinda buzagi aramaniza da gerek yok. Basin tarafsiz olmali. Tek tarafli degil. Sapan sizin burdan yazabiliyorsa istedigi gibi vekil olarak. O hintli lere de bir yazdirin cevapta vatandas muallakta kalmasin. Yargisiz infaz yapma hakki vekile yakisiyormu sence editor. Vekilin derdi inanc somurusu yapip 3-5 oy kapmak. Bu mudur ulkeye hizmet, ulke menfaatine calisana, uretene dusman muamelesi yapmak.

Yorumu oyla      92      8  
Net Kral 1 Eylül 2011 Perşembe  14:00

Editore tesekkur ederim yayinlayabiliyormus yazilari demekki. Ataturk un sevdigim bir sozu var; " Calismadan, uretmeden, emek sarfetmeden kendine rahat yasama yollarini aliskanlik haline getiren topluluklar once hurriyetlerini sonra haysiyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar" Bagimsiz ve hur olmak istiyorsan uretceksin demek. Kendi ulkesinin kaynaklarini kullanmadan kalkinan dunyada pek bir millet bilmiyorum. Ama gelismis ulkelerin temel oyunu olan az gelismis bizim gibi ulkeleri tuketime alistirmak urettirmeden. Ancak bu sekilde kontrol altina alip toplumlari bagimli kilip somurebiliyorlar. Akil hocaligimizi yapan avrupa ulkeleri nasil kalkindiklari malumunuz; kendi kaynaklarini birakin, ustune Afrika, Amerika, Asya daki bircok ulkeyi somurduler. Madenlerini caldilar sanayilerini gelistirip gelistiler. Simdilerdeki oyunlarini Cevrecilik maskesiyle devam ettiriyorlar, eskiden Misyonerlikle yapmislardi. Herseyi uretelim; tarim, hayvancilik, madencilik. Oyuna gelmeyelim bu guzel ulke bunlari hak etmiyor. O kadar burokrasiye ragmen insanlar inadina uretmeye calisiyor, destek olun. Laf yapmak, kulp takmak bosuna. Ekmegini dagdan tastan topraktan cikaran insanlara kostek olmayin. Siyaset ve siyasetciler 3-5 oy icin kendi ulkelerine ihanet etmemeli. Gercekten calisan uretenlere destek olmalilar. Umarim insanlar gercekleri daha fazla gorup boyle Sap"anlara pirim vermezler.

Yorumu oyla      93      7  
EDİTÖRÜN YORUMU 1 Eylül 2011 Perşembe  13:44

Net Kral rümuzuyla yazan okurumuz, siz yazdığınız yorumların yayınlanıp yayınlanmadığını kontrol etmeden 'Yorumlarımı yayınlamıyorsunuz' diye eleştiride bulunuyorsunuz. Yorum bölümünde gördüğünüz gibi yazarımız Dursun Gündoğdu'yu en ağır şekilde eleştirdiğiniz yazılarınız dahi yayınlanmıştır. Ayrıca, Yıldıray Sapan Antalya milletvekili olarak görevini yapmaktadır. Bu konu vekil olarak kendisinin görev alanı içerisindedir. Gün Haber'de bir haber sitesi olarak bu konuyu yayınlamakla kamuoyunu bilgilendirme anlamında görevini yerine getirmektedir. Ama sizin bu işle ilginiz nedir onu çözemedim. Sapan'ı ve Gündoğdu'yu, haber yapan sitemizi eleştirdiğinize göre Hint firması tarafındasınız. Bizim ismimiz cismimiz belli iken sizin 'Net Kral' takma ismiyle en ağır eleştirileriniz bile yorum köşesinde yayınlayan bir haber sitesini hala taraflı olarak suçlamanız çok garip... Lütfen biraz insaf...

Yorumu oyla      9      43  
Net Kral 1 Eylül 2011 Perşembe  12:54

Editor yayinlama sen yazdiklarimi. Kendin cal kendin oyna tek tarafli ve adaletsiz olmaya devam et. Oteki tarafta inanc somurusu yapmanin hesabini Sapan la beraber verirsiniz artik. Gercekler hicbir zaman sakli kalmaz. Kucuk oyunlar oynamaya devam edin.

Yorumu oyla      42      6  
Net Kral 1 Eylül 2011 Perşembe  12:44

Ranta Karsiyim rumuzlu arkadas bu sozum sanadir. Sapan"in eline sapani verenler asil rantcilar. Hemde en buyugunden. Din ve inanc somurusu yapip oy toplamaya calismak rant degil de nedir? Insanlar goruyor artik gercekleri. Tas cikaranlarla ugrasacagina, iki tas koysun ust uste de ulkesine faydali bisey yapmayi denesin Sapan. Baykal mazide kaldi, Sapan da onun yaninda olur bu kafaylar. Temizlik sart, egitim yetmiyor. Kilicdaroglu zihniyet devrimini yapabilse bari de boyle Sap larla samanlar ayiklansa. Yoksa Akp %50 leri de asacak. Karsisindaki Sapan lar sayesinde.

Yorumu oyla      75      6  
Net Kral 1 Eylül 2011 Perşembe  12:33

ne oldu editor beycik, yemedimi yuregin? benim yaziyi yayinlayamadin? neyse bidaha diyim de not al. bu kafayla anca yaya gidersiniz.

Yorumu oyla      32      7  
nuri finike 1 Eylül 2011 Perşembe  08:30

iste baykalin son hediyesi antalyaya.sapan.ama hemserisi gursel tekinin yaninda artik. oda gorevden alindi.simdi ne yapacak.vekilim birak bu isleri, once chp yi antalyada eski gucune kavusturun birlik olup.dusunsenize mevcut il baskanina vekillerden sadece birisi oy vermis.facia. ayrica adamlar gitmis ocak acmis.kanunsuzsa kapatilir gider.degilse calisirlar.davalik konularda her zaman herkese esit olalim.bu sefer de insanlar bizim bu islerden nemalandigimizi dusunurler. kutsal dag tescili siyasilerin degil din ve toplumbilimcilerin isidir. ben bu tekkekoy yuruyusune ilk defada destek oldum ama sonradan ogrendimki bergamadan oktay konyar ekibi 3 bin tl verilip getirilmis gosteri basi ve ayrica bazi yuruyuslerde tunceli ve mardinden birileri gelmis provake etmeye. o povakeyle de is makinalarina ve santiyeye saldirilmis.bunlari vekilin bilmedigine inaniyorum yoksa bu konuya bu kadar egilmezdi.

Yorumu oyla      70      5  
Gerçekçi!!! 1 Eylül 2011 Perşembe  02:13

o uşakta ümyeye başkaşıyla gittik! doyyu...inkay etmiyoyum? ama şen dürüşt değilşin? söşleymeninle eyleminlerin bağdaşmıyoy? delikanlı ol? bu duyşun efendi siteyi kuymak için şendenmi paya aldı???? hep şenin haberlerin vayyy.

Yorumu oyla      68      4  
ranta karşıyım.. 31 Ağustos 2011 Çarşamba  20:11

Vay be!SAPAN ne kadar büyük bir ranta ÇOMAK sokmuşki hepiniz birden hopladınız...EEEE bu SAPAN bu işin peşini bırakmayacaktır.Bırakırsada oyum haram zıkkım olsun!!!

Yorumu oyla      15      112  
Net Kral 31 Ağustos 2011 Çarşamba  18:39

Kutsallik ariyosaniz bosa daga tasa anlam yuklemeye calismayin. En kutsal deger emektir. Ne oldu emekcilik CHP liler. Tekke dustu kel gorundu durumu sizinki. Muhaliflik, yikicilik, ayrimcilik, herseye karsi olup, ulkesi ve halki icin hicbirsey yapmamak. Bumudur devrimcilik, halkcilik... Boyle millete boyle vekil:) Tuz kokmus demekki. Ataturk un partisinin altinda olmasi boyle seylerin insani dahada kahrediyor. Bu zihniyet adam olmaz, iflahta olmaz.

Yorumu oyla      62      3  
Ali Çelik 31 Ağustos 2011 Çarşamba  16:53

Gene bir CHP'li is yapanın yanında olmak bir yana engel olmak için saldırıyor turk mermer sektörünün istihdam gücünü 2 milyar dolarlık ihracatının ne anlama geldigini bilmiyor yazık ki çok yazık destek yerine köstek olanlar bırakın halk partiliyi halk olmayı da hak etmiyor bu arada benim adımda Ali Çelik ve CHP'li değilim lütfen karıştırılmasın Ali Çelik nek Elmas

Yorumu oyla      118      9  
ali celik 31 Ağustos 2011 Çarşamba  16:17

mermer isletmesiyle genelevi bir goren zihniyetle neyi tartisabilirizki.ulkeye milyar dolar ihracat getirisi olan.onbinlerce isci calistiran ve binlerce aileye ekmek kapisi olan ulkenin en buyuk ihracat getirisi olan baslica sektorlerinden birsi ve genelev isletmeciligi sizin icin birse biz zaen sizinle mumkunse hic bir zaman muhattap olmayalim.

Yorumu oyla      119      8  
31 Ağustos 2011 Çarşamba  14:36

Ahlaki olarak sözüm yok tabiki fakat ticari anlamda hiç bir farkınız yok. Babanızın hayrına mı yapıyorsunuz mermerciliği. Bu ülkede ticaret yapan herkes en az sizin kadar vergi ödüyor. Bütün bu faaliyetler devlet izni altında yapılmıyor mu? Kendinizi diğerlerinden üstün görmenizi sağlayan ahlaki vicdanınız, cami yanındaki genelevde sızlayıp, türbe yanındaki taş ocağında sızlamıyorsa, o sizin bencilliğinizdir. Ayrıca partili olmak düsturunu ön plana çıkarmaktan da vazgeçin artık. Mermerci olmanız Chp'li olmanızdan daha çok şey ifade ediyor benim için. Bütün bu olanlar ticari kaygılar ile - inanç hassasiyetinin karşılaştırılmasıyla ortaya çıkıyor. Tarafların neleri savunduğu belli; kutsallık ve ticaret. Siz ne tarafta olduğunuzu bir söyleyin de görelim genelev ile farkınızı.

Yorumu oyla      10      133  
ali celik 31 Ağustos 2011 Çarşamba  09:11

bir mermerci ve bir chp li olarak bizi genelevle bir tutan yorumcuyu siddetle kiniyorum.yuh artik.sayin vekil sizide mermercileri doga katili cevre dusmani gibi gosterdiginiz icin kiniyorum.sektorde bir suru partilimiz var.onlarida bilgilendirecegiz sektore karsi olan bu tavrinizdan dolayi.

Yorumu oyla      146      13  
ulas sekeroglu 31 Ağustos 2011 Çarşamba  08:55

arkadaslar enteresan birsey ogrendim.ayni eylemciler bu seferde dur daginin uzantisi daglardan kutsal su cikiyor diye hes insaatinin durdurulmasi icin mahkemeye basvurmus.yil 2011.biz nelerle ugrasiyoruz.sayin vekil bu davayada el at lutfen.sonra mansetten gorelim.su kutsaldir.ayni sebep iste.bu seferde su kutsal.bu davayida takip etmezsen demekki mermer konusuyla ilgili ozel konularin var.dag kutsal su kutsal diyen bir chp.vede bundan dolayi isletmeleri kapattirmak icin parti olarak mucadele veriyor.ya hicmi akilli yokta bu vekili susturmuyor.boyle chp olurmu.chp bu degil.chp bilim ve teknolojinin yanindadir ve modern hayati savunur.ilk sanayiyi chp baslatmistir.

Yorumu oyla      137      11  
demokrat 31 Ağustos 2011 Çarşamba  08:22

zorunlu din derslerine karsiyim.secmeli olmasi lazim.ama dini bir kurumun yaninda genelev olmasi da bence guzel degil.iki durum tamamen farkli.bir genelevle bir mermer ocagi cok zit seyler.ailemizden birini mermer ocaginda calistiririz muhendisse ama genelevde calissin istermiyiz.kadin somurusune tamamen karsi biri olarak mumkunse o genelev goruntusunu hic gormeyelim.sehir disinda olsunlar.

Yorumu oyla      132      11  
ormanci 31 Ağustos 2011 Çarşamba  07:55

arkadaslar isletmenin uzerindeki bitki ortusukaba tabiriyle caliliktir.hic bir agac kesimi olmadi.o bolgede orman olmaysn yegane isletmelerden biridir.isteyen ormana sorsun.cevre katliami yazisini gorunce insanlarin bende gercegi yazmak istedim

Yorumu oyla      136      13  
bir yetkili 31 Ağustos 2011 Çarşamba  07:36

sayin vekil turizm sektorunden bugunlere geldiniz.hic bir gun turizm yatirimcisini turk rus ingiliz diye ayirdinizmi.turk isletmeciler onde ama arkada hep azeri kazak rus patronlar var.bu isletmede oldugu gibi.hintli yatirimci ama herseyi turk olan isletmecilik.bu yatirimlari desteklemek icin yatirim ajanslari kuruldu.oraya denetlemeye gidenlerden birisiyim.inanin ust duzey bir isletme yapiyorlar.olumsuzluk bulmak icin en ufak ayrintilara bile baktik.burda tek konu var.dag kutsalligi.kimse kendini kandirmasin.zaten vekilde itiraf etmis.2 yila yakin isleyen bir isletmeye dag kutsal calisamazsin demek bizim yasalarda olmasa gerek.yoksa turkiyede hic bir mermer ocagi calisamaz.yapilmasi gereken turbe tarafinda calisma yapilmamasini saglamak.kaldiki o bile yasal degil.biz gittigimizdede gorduk koylulere verdikleri soz yuzunden zaten turbe tarafinda calismiyorlar.

Yorumu oyla      133      12  
31 Ağustos 2011 Çarşamba  01:22

Laik devlet mi... Komik olmayın lütfen, bu ülkenin neresi laik? Diyanet denen kurumu, zorunlu din derslerini, hocaların devlet eliyle ödenen maaşlarını unuttunuz mu? Bütün bunlar devlet eliyle yapılmıyor mu? Ayrıca daha bu ay içinde, yanına cami yapıldığı için yıkılan genelevden ötürü işsiz kalan kadınlar da sizin için önemli mi? İstihdama bu kadar önem veriyorsunuzda.

Yorumu oyla      15      118  
bayram alan 30 Ağustos 2011 Salı  22:36

ben bu cevaptan anladimki gercekten turbe isletmeye uzak. vekil burdan tutturamamis dag kutsalligina gecis yapmis.bizim yasalarda kutsal dag kavramlari varmi bilemem ama laik devlette bunlar olamaz.devlet kurallari dini terimler uzerine insa edilmez.turbeye bu kadar uzaksa yapilmasi gereken ordaki isletmeden cevre koylere istihdam saglanmasi ve sosyal yardimlar yapilmasidir.dunyada boyledir.birde onerim var.sayin vekilim bu konularla direk ugrasmayin.cunku siz chp yi temsil ediyorsunuz.biz zaten sermaye dusmani lanse efilmenin sikintisini cekiyoruz.nedir o eski klise laflar.isbirlikciler. rantcilar.dag hortumculari.yakismiyor aydinlik chp ye bu tavirlar.

Yorumu oyla      122      13  
ozgun celik 30 Ağustos 2011 Salı  21:32

iran bile uzaya adam gonderiyor bizim vekilde kutsal bir dag var diye isyeri kapattirmaya calisiyor.boyle bisey olamaz.vahim otesi.kendisi otel isletmeciligi yapmis.bu oteller yapilirken kac tane agac kesildi.o zamanlar cevreci degilmiydin.e tabi ekmek parasi.vekil oluca ihtiyac kalmadi tabi birden sermaye dusmani oldun.

Yorumu oyla      120      12  
poyraz 30 Ağustos 2011 Salı  19:37

Buyuksun be yildiray sapan. Bu kadar ugrastiklarina gore var bi keramet sende.uzulme meyveli agaci taslarlar. Bak rodoslu menderes in hic icraati varmi?yok.devam et.kiskananlar catlasin.

Yorumu oyla      13      69  
antalya sevdalısına:)) 30 Ağustos 2011 Salı  19:25

bu antalya sevdalısı arkadaş bana birini andırıyor değerli okuyucular:))))))))bilin bakalım kimi?azıcık ipucu vereyim.daha önce atso başkanlığı yapmış.sonrada kendini başbakanın uçağına atıp adaylık isteyen biri:)))

Yorumu oyla      9      44  
esra erturk 30 Ağustos 2011 Salı  18:24

aleviler de artik dini figurleri bu kadar kutsallastiriyorsa laiklik gercekten tehlikede.dag kutsaldir diyip o kadar uzakta bir isletmeyi kapatmaya calismak ve ustune ustluk modern yasamin garantoru bir chp vekilininde bu konunun savascisi olmasi ne kadar aci.degilmi dostlar.

Yorumu oyla      136      11  
ismet aral 30 Ağustos 2011 Salı  18:13

sayin vekil sen isine bakarmisin.herkese ayni mesafede ol.senin gorevin o isyerininde hakkini savunmak.koskoca chp bu adamlar yuzunden bu bir mezhebin ustun tutulmasindan eriyor.dag kutsalligi ne demektir vekil.laik ligin yilmaz bekcisi chp ye ne oluyor.turbeler kutsalimizdir ama dag kutsalligi nedir.o zaman herkes bir yeri kutsal gostersim memlekette civi caktirmayalim.yazik gercekten.

Yorumu oyla      122      10  
antalya sevdalısı 30 Ağustos 2011 Salı  17:38

sapanın nerelı olduğu kesin belli değil hayatında acaba elmalıya gitmiş nur dağını görmüşmüdür once antalya halkına çıkacak ben şuralıyım mesleğim şu tahsilim şu diyecek sonra antalya sevdasımı yoksa koltuk sevdasımı bunu anlayacağız bugune kadar olan gelişmeler daha çok koltuk peşinde olduğunu gösteriyor şu şiddet olayı az daha götüruyordu sayın baykal olmasa gitmişti ama sayın baykalıda artık dinlemiyorlar m türelin nerelı olduğunu oy verenler biliyor mesleğini tahsilini seceresinıde sizin gibi önlerine kım koyulsa oy verenlerden değiliz beyefendi sayın türelin ana tarafı rodosludur babası özbe öz antalyalıdır bilmiyorsan bir not al lazım olur sapanın bu kente birşey verebileceğini düşünuyorsanız çok yanılırsınız o kendi derdinde siz hala uyumaya devam edin beyler üstüne lazım olmayan işlere karışmakla basın açıklaması yapmakla bu kente hizmet edilmiyor

Yorumu oyla      113      12  
Sonradan Antalyalı? 30 Ağustos 2011 Salı  15:34

Ben nereli olduğunu biliyorum:) Kendisi aslen GİRİTLİ?rodosta çocukken ona çukalata veren amcasını ziyarete gidiyor:))

Yorumu oyla      9      43  
antalya sevdasina... 30 Ağustos 2011 Salı  08:16

Ya hakikaten menderes nereli nerden gelme bileniniz varmi."hobileri" arasinda neler var.rodosa cok gittigi soylenir acaba neden?rodos onun icin neden"özel"dir.antalya sevdasi bunu cvplasin

Yorumu oyla      13      45  
gerçekçi 30 Ağustos 2011 Salı  00:01

Sayın Vekil!Dur dağı ile ilgili girmiş bulunduğunuz polemiği üzüntü ile izlemekteyim.Firma avukatının beyanlarında somut bilgiler var.Herşeyden önce dağ ve ocak arasında bir mesafeden bahsediyor.Siz bir vekilsiniz şayet avukatın bu beyanları doğru değilse gereken işlemi derhal yapınız.Şayet doğruyu söylüyorsa lütfen bu olayı mahalle dedikodusu şeklinde devam ettirmeyiniz.Bir daha bu konuyla ilgili somut,bilimsel ve teknik bilgilerle yapacaksanız bir açıklama yapınız.Bir Vekil'e yakışan kanımca budur.Saygılarımla..

Yorumu oyla      119      8  
Fırat 29 Ağustos 2011 Pazartesi  23:47

Bir Hint firmasının, Elmalı'daki taş ocağından kar etmesini neden bu kadar sahipleniyorsunuz. Burada söz konusu olan insanların inançlarına yönelik hassasiyetleridir. Size tavsiyem inanç nedir bilmezden ve sizin olmayan inancı görmezden gelmeyin. O buralı değil, şu bizden değil... Aşırı tutucu yaklaşımlar bunlar.

Yorumu oyla      13      49  
vatandaş 29 Ağustos 2011 Pazartesi  18:20

konuyu saptırmayalım. kimse dur dağı kutsal değildir demedi. bahsedilen taş ocağı ile kutsal olduğu söylenen yer arasında bu tepkiyi gerektirecek bir yakınlık olmadığı anlaşıldı. ortada başka sorun var, belki de bir çevre cinayeti var, belki de yok. bu irdelenmeli. ayrıca sapan gerçekten şu halkkart'ı da bir irdelese ya, tabii cesaret edebilirse...

Yorumu oyla      111      10  
antalya sevdası 29 Ağustos 2011 Pazartesi  17:27

sonradan antalayalı rumuzu ile yazan sapan hayranı yada sozcusu benim yazımı anlamamışsın kapak olacak yeri bilir sen rahat ol ben ayrımcılık yapmadım sapanın karslı yada başka yerli olması meselesi değil sen burayı anlayamadığından yazın sana ger kapak oldu sapan nerelı bilen yok burası vakada sapanın yıllarca antalyada yaşadığı nerden çıktı nerden ne zaman ne için geldi bilen yok birileri getirdi rol verdi oynadı şimdi başka rollerde beni cahillikle suclayan beyefendi sapanın derdi antalyanın sorunları değil benim derdim bu onun dewrdi bozalan imajı düzeltmek yukarlarda biryere yerleşmek sen bunu anlamadınsa kara cahilsin ozaman ha bakanlık koltuğu sevdasından zaman ayırmayıp sorunlarla ilgilenemeynden kasdınzıtürelse onun antalyaya yaptığı hizmetleri bugun eminim sende kullanıyorsun asıl bölucu sensin beyefendi ben antalyalı değilim ama antalya sevdalısıyım mesele bu bu kenti sevmak başka bişe menfaatleri için kulşlanmak başka bişe senin kafan burayı basmadı üzgunum biraz daha çalışman lazım antalyanın sorunlarını dile getirmesin ben istemıyorum kardeşim karsa gitsin dedim arkasındayım antalyaya şiddet uygulayan vekil yakışmıyor sence yakışıyorsa senın olsun n-bu ülke bölunmez beyefendi buda sapan ve onun hgibi, düşünenlerin korku salmaları milleti kandırmaktan başka bişebilmezler milletde habire derslerini veriyor ama doymuyor pehlivanlar bu ülkeyı bize emanat eden deyerlere biz ihanet etmeyız beyefendi sen rahat ol sapana sozculuk yapmaya devam et sahi bu sapan nerelı sen biliymruusun ne mezunu tahsili ne ne işyapardı sen biliyormusun

Yorumu oyla      105      11  
Sonradan antalyalı? 29 Ağustos 2011 Pazartesi  15:29

Bu yorumu okuduğum zaman gerçektende içim acıdı? Bu ne zihniyettirki halen ben antalyalıyım sen karslısın, diyarbakırlısın, batmanlısın, sivaslısın,ankaralısın??? kardeşim senin gibi insanlar bu ülkede bu zihniyetle yaşadıkları sürece biz hiçbir zaman yerimizde saymaktan başka birşey yapamayız??? ülke senin gibi cahil insanların bu tarz düşüncelerinden dolayı bölünmenin eşiğine gelmiş? sen Antalyada öndört milletvekilinin içinden birtek doğulu olan ve bu şehirde yıllardır yaşayan milletvekili olduğu günden itibaren Antalyanın sorunlarını gündeme getiren bir şahsiyete sen antalyalı değilsin? Karslısın? git kendi şehrinin sorunlarıyla ilgilen diyebilecek kadar cahilsiniz??? Şuan iktidar milletvekili olan çok değerli antalya çocuğuyuz dediğiniz milletvekillerinizden kaç tanesi Bakanlık koltuğu sevdasından zaman ayırarak antalyanın sorunlarını gündeme getirmiş?? hey benim bölücü zihniyetli antalya çocuğu hemşerim???Bu yazımda sana kapak olsun:)))

Yorumu oyla      13      44  
sadullah adameder 29 Ağustos 2011 Pazartesi  15:13

sayın sapan rantlardan huylanıyorsunuz da sizin rantları niye görmuyorsunuz bikere görseniz size inanacağız ama rant sizin olunca balmı oluyor örneklerimi çok duden,halkkat muratpaşa manavgat belediyeleri hadi buyrun rant işte konuşun siz antalya vekilimisiniz yoksa sadeec chp lilerin vekilimi görelım ne o hoca kızıyormu size halkartı şu ankı haliyle AKP li bir belediye yapsaydı acaba siz ne yapardınız bir an düşünun ben düşündüm .......... inandırıcı değilsiniz beyefendi nur dağının nuru size ulaşsa diliniz adıl konuşur tarafsız olur nur dağının kutsallığını demek guzelde kutsala inanmak doğrulukla olur dürüstlukle olur sadece bir tarafa vurmak nur dağını anlamamaktır sana kolay gelsin işin zor

Yorumu oyla      103      9  
2B 29 Ağustos 2011 Pazartesi  15:09

sayın sapan, 2008 yılından 2b sorununu aihm sine taşımıştınız.1:bu dava sonuçlandımı 2:mecliste bu konuyla ilgili çalışmalar varmı.sonucu ne.?her sabah kalktıgımızda kabusla uyanıyoruz.hükümet kendi menfaatleri söz konusu olduğunda kanun hükmünde kararnamelerle sorunları çözüyorlar.2b sorunu neden hala sürüncemede?lütfen yardım edin.

Yorumu oyla      45      9  
alı kara 29 Ağustos 2011 Pazartesi  13:42

sapan gıt işine be kardeşim bak seni karsa vermişler git tam senlık oralar oralarda uğraş dur sana ne antalyadan antalyanın sorunlarından hasbelkader baykalın sayesinde vekil oldun bari kıymetini bil ben senin meclıste antalya milletvekili diye bilinmenden acı duyuyorum ama ne yapacaksın secenler utansın antalyanın evlatları varken seni sectiler demokrasiye tercihlere saygılıyız ama artık yeter antalyalıymış gibi edebiyat yapma samimi olmadığını herkes biliyor işine gelenleri konuşuyorsun ya gelmeyenler gececeksin bunları bu siteden başkada zaten sana yer veren yok karslılar seni sever inşallah

Yorumu oyla      111      11