Toplantıya; Antalya Valisi Hulusi Şahin, Vali Yardımcısı Tahsin Aksu, Gençlik ve Spor İl Müdürü Yavuz Gürhan, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yasin Eriş, ilçe milli eğitim müdürleri, tertip komitesi üyeleri, okul müdürleri, beden eğitimi öğretmenleri ve antrenörler katıldı.
2024- 2025 eğitim öğretim yılında Antalya’da okul spor faaliyetlerine 1280 okuldan 301 bin 656 öğrenci katılım sağladı. Bu süreçte 131 okuldan 452 öğrenci sporcu Türkiye dereceleri elde etti. Takım sporlarında 14 birincilik, 12 ikincilik, 13 üçüncülük ve 5 dördüncülük; ferdi spor dallarında ise 57 birincilik, 67 ikincilik, 73 üçüncülük ve 29 dördüncülük derecesi kazanıldı. Antalya, bu başarılarla Türkiye sıralamasında 2'nci sırada yer aldı.
Toplantıda konuşan Vali Hulusi Şahin, sporda disiplinin ve sağlıklı yaşamın önemine dikkat çekerek, "Çocuklarımızın küçük yaşlardan itibaren sporu hayatlarına katmaları büyük önem taşıyor. Spor, yalnızca bedensel değil, aynı zamanda ruhsal ve sosyal gelişime de katkı sunar. Bu noktada Mete Gazoz’un küçük yaşta başlayan disiplinli çalışmaları, azmi ve gayretiyle olimpiyat şampiyonluğuna ulaşması tüm gençlerimize ilham olacak bir başarı hikayesidir" dedi.
Toplantıda ayrıca 2025- 2026 eğitim öğretim yılında gerçekleştirilecek okul spor faaliyetleri, Spor Bilgi Sistemi üzerinden yapılacak işlemler, Okul Sporları Faaliyetleri Yönetmeliği ve yarışma talimatları hakkında bilgilendirmeler yapıldı.
ANTALYA, (DHA)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
|
|
![]() Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
![]() |
||||||||||||
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
![]() Koç ![]() 21 Mart - 20 Nisan
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
|
||||||||||||
![]() |