Aşı karşıtlığı artıyor: Uzmanlardan salgın uyarısı
Aşı karşıtlığı artıyor: Uzmanlardan salgın uyarısı
Antalya'da kutuplaşmaları kıran bir festival
Antalya'da kutuplaşmaları kıran bir festival
Altınova’ya kreş ve gündüz bakımevi geliyor
Altınova’ya kreş ve gündüz bakımevi geliyor
Ünlü oyuncudan 'meme kanseri' itirafı
Ünlü oyuncudan 'meme kanseri' itirafı
10 Ekim 2025 Cuma - 13:10

ODEON Turizm, kalite ve müşteri memnuniyetini global düzeyde taçlandırdı

30 yılı aşkın tecrübesi ve operasyon gücüyle Türk turizminin önde gelen markalarından ODEON Turizm, Türkiye operasyonlarının ardından, Mısır, Tunus, Birleşik Arap Emirlikleri, Yunanistan, İspanya, Tayland ve Vietnam'daki toplam 22 ofisini de kapsayan geniş sertifikasyon sürecini başarıyla tamamladı.

ODEON Turizm, kalite ve müşteri memnuniyetini global düzeyde taçlandırdı
Facebook'ta Paylaş Twitte'da Paylaş Google+'da Paylaş Haberi Yazdır Arkadaşına Gönder Metni küçült Metni büyüt

Coral Travel Group’un destinasyon hizmetleri şirketi, bu kapsamlı denetimlerin sonucunda, dünyanın önde gelen bağımsız belgelendirme kuruluşu Bureau Veritas tarafından ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikalarıyla belgelendirildi.  

Turizm sektörünün öncü şirketlerinden ODEON Turizm, kalite yönetim sistemlerindeki liderliğini uluslararası alana taşıyarak önemli bir başarıya imza attı. Coral Travel Group’un ilk iştiraki olarak 33 yıldır destinasyon hizmetleri alanında faaliyet gösteren şirket, Türkiye operasyonlarının ardından, Mısır, Tunus, Birleşik Arap Emirlikleri, Yunanistan, İspanya, Tayland ve Vietnam'daki toplam 22 ofisini de kapsayan geniş sertifikasyon sürecini başarıyla tamamladı. Bu kapsamlı denetimlerin sonucunda, dünyanın önde gelen bağımsız belgelendirme kuruluşu Bureau Veritas tarafından ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikalarıyla belgelendirildi.

ODEON Tours Destinasyonlardan Sorumlu Başkan Yardımcısı (COO) Ozan Somaklar, sertifikaları ODEON Turizm’in Antalya’daki merkezinde düzenlenen törenle Bureau Veritas Türkiye Genel Müdürü Orhan Yılmaz’dan aldı.  

Ozan Somaklar, törende yaptığı konuşmada “ODEON Turizm olarak, 33 yılı aşkın tecrübemizle Türk turizmine öncülük etme misyonumuzu, kalitemizi ve müşteri memnuniyetimizi uluslararası standartlarda tescilleyerek taçlandırmanın gururunu yaşıyoruz. Türkiye'den başlayarak, Mısır'dan Vietnam'a uzanan ve toplam 22 ofisimizi kapsayan bu geniş sertifikasyon süreci, sadece operasyonel bir başarı değil, aynı zamanda sürekli gelişim felsefemizin ve koşulsuz müşteri odaklılığımızın global bir taahhüdüdür. Aldığımız ISO 9001 ve ISO 10002 belgeleri, artık hizmet kalitemizin ve müşteri deneyimi yönetimimizin dünya standartlarında olduğunun en somut kanıtıdır. Müşterilerimiz ve iş ortaklarımız için yarattığımız değeri, bu uluslararası sertifikalarla daha da yukarı taşıyacağız” dedi. 

Sürekli gelişim yolculuğu globalleşiyor

ODEON Turizm, Türkiye’de seyahat acenteciliği hizmetlerinin tamamını kapsayacak şekilde ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Standardı Belgesi alan ilk şirketlerden biri olarak 2001 yılından bu yana kalite yolculuğuna kararlı biçimde devam ediyor. Şirket, sürekli gelişim ilkesiyle yıllar içinde, Coral Seyahat A.Ş. ve diğer iştiraklerinde ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi, ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi ve ISO 39001 Karayolu Trafik Güvenliği Yönetim Sistemi gibi farklı standartları da benimseyerek uygulamış, bazılarında belgelendirmeye gitmiştir. Odeon Turizm, bu sistemleri grup şirketleri genelinde uygulayarak sürekli gelişim kültürünü tüm operasyonlarına yaymayı hedefliyor.

Kalite ve müşteri deneyimi artık dünya standartlarında

Yeni alınan bu sertifikalarla birlikte ODEON Turizm, tüm iş süreçlerinde kaliteyi ve müşteri odaklılığı en üst düzeyde tutma taahhüdünü uluslararası boyuta taşıdı. ISO 9001 belgesi, şirketin tüm operasyonlarını kalite odaklı yürüttüğünü ve sürekli iyileştirme kültürünü benimsediğini ortaya koyarken; ISO 10002 belgesi ise müşteri şikayetlerinin uluslararası standartlarda, şeffaf ve çözüm odaklı bir yaklaşımla yönetildiğini belgeliyor.

Bureau Veritas’ın gerçekleştirdiği kapsamlı denetimlerde, ODEON Turizm'in kalite yönetimi, müşteri odaklılık, şeffaflık ve risk yönetimi alanlarındaki uygulamaları üst düzeyde başarılı bulundu. Bu başarı, şirketin müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutma ve yüksek kalitede ürün ve hizmetler sunma konusundaki kararlılığını bir kez daha ortaya koydu.

 
Antalya'da 2 anıt zeytin ağacından 70 kilo mahsul bekleniyor
 
Feci kaza: 2 jandarma personeli şehit oldu
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Antalya'da otel ve tur operatörü patronlarına operasyon
ANTALYA’da turizm sektörünün tanınmış isimleri, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı ...
Antalya'da TÜRSAB seçimlerinde kavga çıktı, sandalyeler havada uçuştu
ANTALYA’da TÜRSAB Muratpaşa BTK seçimleri sırasında muhalefetin desteklediği ...
Özgüven’den turizme yeni bakış
Ormana’yı dünya turizm köyü haline getirerek Türkiye’ye yeni bir destinasyon ...
 
Turizmde 2034 senaryosu; 30 milyar seyahat
AKDENİZ Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği'nin (AKTOB) 'Destinasyon ...
Antalya'da turizmci Cömertoğlu ailesi vergide de 'Cömert' çıktı
Antalya Defterdarlığı, 2024 yılı vergilendirme tarihlerine ilişkin olarak ...
Türkiye'ye yabancı turist akını
Türkiye, 2025 yılının Ağustos ayında turizmde önemli bir başarıya daha ...
 
Tatilde yeni rota: Mısır’da Türk turist patlaması
Vizesiz seyahat imkanı, ucuz uçak bileti ve otel fiyatları, Türk turist ...
2025, dünya turizminin en pahalı yılı
TURİZMCİ Recep Yavuz, 2025 yılının dünya turizminde hem seyahat eden kişi ...
CHP İl Başkanı Özgür Çelik ve yönetimi görevden alındı
İSTANBUL 45. Asliye Hukuk Mahkemesi tarafından CHP 38. Olağan İstanbul ...
 
Dursun Gündoğdu
Antalya'da vurgun yiyen iş insanlarının tam listesi
YAZARLAR
Serpil Nur Abiral
Serpil Nur Abiral
Lafım o slogana sessiz kalanlara...
Turgut Güngör
Turgut Güngör
Hayatlar Nobel'den değerlidir
Sude Karataş Geyikci
Sude Karataş Geyikci
Antalya sahnesinde kadınların gücü
Halit Çelikbudak
Halit Çelikbudak
Oktoberfest başladı...
İsa Altun
İsa Altun
Tatile çıkarken...
Mesut Gürkan
Mesut Gürkan
Yeni Başhekim hızlı başladı
Prof. Dr. Yakup Alıcıgüzel
Prof. Dr. Yakup Alıcıgüzel
Türkiye’nin problemi yok, problemi bireysellik..  
ÇOK OKUNANLAR
ARŞİV
ÇOK YORUMLANANLAR
FACEBOOK'TA GÜN HABER
ASTROLOJİ
Koç
 
21 Mart - 20 Nisan
Ekim ayı sizin için spot ışıklarının tamamen üzerinize döndüğü, kişisel bir zirveyle başlıyor ve ayın ikinci yarısında ...
 
Ana Sayfa Türkiye Antalya BURDUR ISPARTA Siyaset Turizm Resmi REKLAMLAR KAMPÜS Spor GÜN'ün ürünü
KünyeHakkımızda KünyeKünye İleti�YimIletisim FacebookFacebook TwitterTwitter Google+Google+ RSSRSS Sitene EkleSitene Ekle Günün HaberleriGünün Haberleri
Maxiva