Giresun'un Keşap ilçesinde iki otomobilin karıştığı trafik kazasının ardından çıkan kavgada öğretmen Abdullah Coşkun sürücü İlhan İhtiyaroğlu tarafından darp edilerek öldürülmüştü. Olayla ilgili açılan davanın karar duruşması Giresun 3. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görüldü.
Duruşmaya, "kasten öldürme"suçundan müebbet hapis istemiyle yargılanan tutuklu sanık İlhan İhtiyaroğlu, maktul Abdullah Coşkun'un eşi Hanife Coşkun ve oğlu katıldı. Duruşmada tanıklar dinlenirken söz alan Hanife Coşkun, sanığın en ağır cezayı almasını talep etti.
Cumhuriyet savcısının esas hakkındaki mütalaasının ardından sanık avukatı savunmasını yaptı. Son sözü sorulan sanık ise olaydan dolayı üzüntü duyduğunu belirterek, "Kendimi koruma refleksiyle hareket ettim. Çok üzgünüm, başsağlığı diliyorum" ifadelerini kullandı.
Mahkeme heyeti, kısa bir aranın ardından kararını açıkladı. Sanık, "kasten yaralama neticesinde ölüme sebebiyet verme" suçundan 11 yıl hapis cezasına çarptırıldı.
(Odatv.com)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
|
|
|||||||
![]() Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
![]() Koç ![]() 21 Mart - 20 Nisan
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||

